• Vildbi

    Sommartid, vintertid eller skifte - rösta efter vilken LANDSDEL du bor i!

    Rösta på permanent sommartid ELLER permanent vintertid ELLER ett fortsatt skifte mellan sommar- och vintertid utifrån vilken LANDSDEL du bor i.

    Ps. Det finns ytterligare en tråd där du kan rösta utifrån vilket LANDSKAP du bor i. Du finner den tråden här:

    www.familjeliv.se/forum/thread/80574337-vill-du-ha-permanent-sommartid-eller-permanent-vintertid-eller-vill-du-flytta-klockan-i-oktober-och-mars-for-att-skifta-mellan-vinter-och-sommartid-vilket-landskap-bor-du-i

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sommartid, vintertid eller skifte - rösta efter vilken LANDSDEL du bor i!
  • Silverjenny

    Jag vet inte varför mina röster aldrig syns i såna här omröstningar?

    Jag bor i alla fall i Svealand och jag vill ha ständig sommartid. På vintern är den där extra timmen ljus på eftermiddagen så oerhört värdefull.

    Varför har man ens sommartid, det är ju inte som att man behöver ännu längre ljusa kvällar när solen ändå aldrig går ner på kvällen?

  • Vildbi

    Jag kan inte se omröstningen alls iom att jag alltid väntar flera dygn innan jag röstar i personliga trådar. Annars är ju första rösten alltid min och det är lite avslöjande.


    Silverjenny skrev 2020-08-08 20:26:32 följande:

    Jag vet inte varför mina röster aldrig syns i såna här omröstningar?

    Jag bor i alla fall i Svealand och jag vill ha ständig sommartid. På vintern är den där extra timmen ljus på eftermiddagen så oerhört värdefull.

    Varför har man ens sommartid, det är ju inte som att man behöver ännu längre ljusa kvällar när solen ändå aldrig går ner på kvällen?


Svar på tråden Sommartid, vintertid eller skifte - rösta efter vilken LANDSDEL du bor i!