• Anonym (Anony­m (först­åligt)­)
    Tue 11 Aug 2020 23:24
    2627 visningar
    20 svar
    20
    2627

    Min penis är för stor

    Hej du som läser detta. Jag har ett bekymmer, tror jag. Det är så att min penis liksom är för stor. Den växte långt efter att mina vänners slutade. Den är hela 27cm lång. Borde jag söka hjälp? Jag menar, jag kan ju knappt ha samlag då den nästan skrämmer henne. Vafan ska jag göra? Är trött på den här skiten.

    Hoppas på bra svar.

  • Svar på tråden Min penis är för stor
  • Barbro­45
    Wed 12 Aug 2020 07:39
    #1

    Nej, din penis är inte för stor. Du får hitta samlagsställningar som fungerar för er, samt se till att din partner är redo, inte bara trycka in den för att DU är redo. Du vet att kvinnor föder barn, så slidan är rätt anpasslig. 

  • Anonym (svin)
    Wed 12 Aug 2020 07:42
    #2
    -1 +1

    Lyssna inte på Barbro. Det är bara att trycka in den, vaginan är väldigt töjbar. Ta i ordentligt så ska du se att det går bra. 

  • Anonym (Ödla)
    Wed 12 Aug 2020 07:48
    #3

    Låter som en normal FB-drule tycker jag...

  • Wed 12 Aug 2020 11:07
    #4

    Längden är väl inte problem? Du och din partner kan ju styra hur djupt den går vid penetration.

  • Anonym (G)
    Wed 12 Aug 2020 15:40
    #5

    Tror den skrämmer dig mer än tjejen. Om tjejen gillar dig tror jag inte att hon dumpar dig för att du har stor kuk. Skulle du tycka sämre om en tjej om du till exempel upptäcker att hon har inlägg i BHn.

  • Anonym (Anony­m)
    Wed 12 Aug 2020 16:33
    #6

    Ånej! Mina diamanter blänker så jag får ont i ögonen..det är så synd om mig..

  • Sat 3 Oct 2020 11:25
    #7

    Låter jävligt sexigt. Skulle gärna haft sex med Dig

  • Anonym (Fisk)
    Sat 3 Oct 2020 11:28
    #8

    Allmänt fiskande efter size queens, gissar jag.

  • Anonym (Trojk­a)
    Sat 3 Oct 2020 11:35
    #9

    Bara att kapa av den typ en dm, så blir det bra! Lycka till

  • Anonym (Norma­llängd­)
    Sat 3 Oct 2020 17:25
    #10

    Mig veterligen har du samma problem som de med för små penisar... Det går inte att göra något åt det.

    Som någon annan skrev, ni får hitta ställningar där du inte kommer in så djupt i henne, alternativt träna analsex, analen kan ta mycket större penisar än slidan, så får ni välja vaginalt sex när det är dags att avla barn endast.

    Eller så får du byta partner, precis som vi män är olika så är kvinnor olika, jag har bottnat min hustru med mina 16cm till balle och jag har legat med kvinnor där jag inte varit i närheten av att bottna dem, och kvinnor där jag inte kunnat få in hela min balle.

    Sen är ju frågan hur grov du är, oftast är det ett större problem än längd.

    Sätt på henne liggandes på sidan i sked liksom då försvinner mycket av din längd.

  • Anonym (Malli­nMilf)
    Tue 17 Nov 2020 06:52
    #13

    Som singel tronar jag efter sex nu o skulle gärna bli genomknullad av en stor uthållig kuk på en stilig man

    Lugnt i början bara tills musen är redo sen åker benen upp och knulla mig ordentligt hårt.... längtar

  • Anonym (Trojk­a)
    Tue 17 Nov 2020 13:47
    #14
    Anonym (MallinMilf) skrev 2020-11-17 06:52:53 följande:

    Som singel tronar jag efter sex nu o skulle gärna bli genomknullad av en stor uthållig kuk på en stilig man

    Lugnt i början bara tills musen är redo sen åker benen upp och knulla mig ordentligt hårt.... längtar


    Lycka till!
  • Wed 18 Nov 2020 18:43
    #15

    27 cm !!! Låter som något för min fru, hon gillar lååång. Men det hänger mest på tjockleken, då tar hon den i röven istället.

  • Anonym (Sugar­en)
    Tue 24 Nov 2020 19:45
    #16

    Vi är många som trånar efter stora kukar, så det är bara att ordna ett kösystem.

  • Anonym (erfar­en flickv­än)
    Tue 24 Nov 2020 21:39
    #17

    jag förstår mycket väl att det kan vara ett problem nåde för dig och för din flickvän framförallt om du är grov också. jag brukar gilla större och tycka det är sexigt. men när jag träffade en kille som var extremt stor så blev det mer jobbigt.frsmförallt i längden. det var extremt läckert och nervöst i början men när jag insåg att det aldrig slutade göra ont (på grund av tjockleken) och att det aldrig gick att ha en snabbis vara så insåg man att i längden så funkade det inte för mig.med honom.han var för storhelger enkelt och enligt honom var det svårt just att tjejer inte orkade i längden även om de gillade det i början. nu har han träffat en tjej som tydligen klarar honom och der är det jag tror är lösningen för dig. hitta rätt tjej.

  • Mon 17 May 2021 21:23
    #18

    Kanske är ett problem för vissa tjejer men långt ifrån alla. Plus att man vänjer sig. Har partner med väldigt stor också och det är inga problem.


    så nej för stor är den absolut inte

  • Anonym (Hmmm)
    Mon 17 May 2021 21:37
    #19

    Samma,samma .....

  • Anonym (Katti­s)
    Mon 17 May 2021 23:40
    #20

    Du får hitta en kvinna som fött minst 5 barn och skitit i knipövningarna så ska du se att det blir finemang. ja, det vill säga om hon inte börjat få framfall, muffen kan tyvärr då bli ännu kortare om livmodern hänger och slänger där nere. 

Svar på tråden Min penis är för stor