• Anonym (White­)
    Tue 18 Aug 2020 14:46
    5400 visningar
    62 svar
    62
    5400

    Perfekta kuken

    Hur ska den perfekta kuken se ut? Längd, omkrets, böj, uthållig?

  • Svar på tråden Perfekta kuken
  • Anonym (C)
    Tue 18 Aug 2020 14:49
    #1
    Anonym (White) skrev 2020-08-18 14:46:34 följande:

    Hur ska den perfekta kuken se ut? Längd, omkrets, böj, uthållig?


    Det finns inget som den perfekta kuken. Den ska inte vara så liten att den inte känns och den ska inte vara så stor att den gör ont. Och den ska inte vara så böjd att det innebär problem att ha ett vanligt samlag. Det är det enda som är intressant.
  • Anonym (White­) Trådstartaren
    Tue 18 Aug 2020 14:54
    #2
    Anonym (C) skrev 2020-08-18 14:49:00 följande:

    Det finns inget som den perfekta kuken. Den ska inte vara så liten att den inte känns och den ska inte vara så stor att den gör ont. Och den ska inte vara så böjd att det innebär problem att ha ett vanligt samlag. Det är det enda som är intressant.


    Ja men vad föredrar dom flesta tjejerna för kuk?
    Anonym (C) skrev 2020-08-18 14:49:00 följande:

    Det finns inget som den perfekta kuken. Den ska inte vara så liten att den inte känns och den ska inte vara så stor att den gör ont. Och den ska inte vara så böjd att det innebär problem att ha ett vanligt samlag. Det är det enda som är intressant.


    Ja men vad föredrar dom flesta tjejerna för kuk?
  • Anonym (C)
    Tue 18 Aug 2020 14:57
    #3
    +1

    Den jag beskrev.

  • Grossg­lanz
    Tue 18 Aug 2020 15:42
    #4

    Min är perfekt :)

  • Tue 18 Aug 2020 17:51
    #5

    Minst 18cm lång och rätt grov eller böja sig lite uppåt ... jag gillar stora

  • Anonym (20)
    Tue 18 Aug 2020 17:53
    #6
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-18 17:51:10 följande:

    Minst 18cm lång och rätt grov eller böja sig lite uppåt ... jag gillar stora


    Känns bra att veta att iaf en tjej tycker man har den perfekta :D
  • Anonym (fakto­r)
    Tue 18 Aug 2020 17:54
    #7

    Enligt brittiska studier:

    85% av alla kvinnor i en relation förklarade sig helt nöjda med mannens organ.

    50% av alla män går ändå och oroar sig över att deras kuk inte duger.

    Vad nu det ska tjäna till...Obestämd

  • Anonym (Finns inte)
    Tue 18 Aug 2020 18:15
    #9

    Den perfekta kuken finns inte. Jag gillar kukar, men att tro att just en kuk är perfekt i alla lägen är bara dumt. Ibland vill man ha en stor. Men vill man ha två så blir det för stort med två stora kukar. Skall man ha två så skall de helst vara ungefär jämnstora.

    Så den perfekta kuken är tre kukar. En stor och två små.

  • Tue 18 Aug 2020 18:53
    #10
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-18 17:51:10 följande:

    Minst 18cm lång och rätt grov eller böja sig lite uppåt ... jag gillar stora


    Håller med + lite storlek på ollonet, inte dom som typ smalnar på slutet.
  • Anonym (Finns inte)
    Tue 18 Aug 2020 19:03
    #11

    Jag träffade tidigare en man som nog utseendemässigt hade världens finaste kuk. Lång, grov och helt rak. Väldigt fin. Men den var liksom för hård, det var som att röra i en träbit eller cement typ. Gick inte att klämma ihop den ens nån millimeter. Han var dessutom väldigt ivrig och hårdhänt. Så känslan var att bli penetrerad av en stolpe, rätt upp i livmodern som en arg hackspett fast istället för näbb var det ett tjockt järnspett. Pang-pang-pang rätt upp i livmodern och försöka klämma åt för att sakta gjorde ont för den var så hård och han juckade så våldsamt. Pang-pang-pang rätt upp i livmodern.

    Men jag vet andra tjejer som tycker att han är helt fantastisk i sängen, så jag kanske inte skall klaga men för mig var det väldigt obehagligt. pang-pang-pang aj min livmoder! 

Svar på tråden Perfekta kuken