• Anonym (White­)
    Tue 18 Aug 2020 14:46
    5403 visningar
    62 svar
    62
    5403

    Perfekta kuken

    Hur ska den perfekta kuken se ut? Längd, omkrets, böj, uthållig?

  • Svar på tråden Perfekta kuken
  • Anonym (;-))
    Tue 18 Aug 2020 19:04
    #12
    Grossglanz skrev 2020-08-18 18:08:27 följande:

    Vet ej om man får lägga upp bilder här?

    Såhär är min..


    Den ser härlig ut! Jag gillar just den typen av utseende på ollonet, väl tydligt. Såg nyligen att det kategoriseras som "mushroom" i porrfilmer

    Det är nog barnförbjudet här på FL att skriva vad jag blev sugen på att göra nu! För jag älskar verkligen att leka med en hård, eller ja det blir den iallafall genast efter att jag har börjat "leka" för tydligen älskarni män att få en avsugning, typ alla tänkbara tillfällen.

    Men så är det ju enklast för er; bara luta er bakåt & njuta.

    Men jag vet inte riktigt om jag uppskattar att få huvudet fasthållet samtidigt som mannen juckar & kör ner den ordentligt så långt ner i halsen som bara möjligt & sprutar rakt ner så jag knappt behöver svälja...Den som gör det en gång till utan att ens fråga först kommer jag medvetet att spy på, och INTE hålla tillbaka kräkreflexen????

    Det är tacken för all ansträngning, allt som jag gjort för att få mannen att njuta. Men ännu värre är när man tydligen endast blivit utnyttjad & han bara drar på sig byxorna & liksom Tack & hej då!

    Alltså bara sticker utan en tanke på att ge MIG något tillbaka! Jag hatar såna otacksamma kräk som lämnar mig kåt & ensam! Jag får lära mig att välja "offret"lite bättre i fortsättningen...Eller leva i celibat!
  • Anonym (K)
    Tue 18 Aug 2020 19:38
    #13
    Anonym ( ) skrev 2020-08-18 19:04:18 följande:

    Den ser härlig ut! Jag gillar just den typen av utseende på ollonet, väl tydligt. Såg nyligen att det kategoriseras som "mushroom" i porrfilmer

    Det är nog barnförbjudet här på FL att skriva vad jag blev sugen på att göra nu! För jag älskar verkligen att leka med en hård, eller ja det blir den iallafall genast efter att jag har börjat "leka" för tydligen älskarni män att få en avsugning, typ alla tänkbara tillfällen.

    Men så är det ju enklast för er; bara luta er bakåt & njuta.

    Men jag vet inte riktigt om jag uppskattar att få huvudet fasthållet samtidigt som mannen juckar & kör ner den ordentligt så långt ner i halsen som bara möjligt & sprutar rakt ner så jag knappt behöver svälja...Den som gör det en gång till utan att ens fråga först kommer jag medvetet att spy på, och INTE hålla tillbaka kräkreflexen????

    Det är tacken för all ansträngning, allt som jag gjort för att få mannen att njuta. Men ännu värre är när man tydligen endast blivit utnyttjad & han bara drar på sig byxorna & liksom Tack & hej då!

    Alltså bara sticker utan en tanke på att ge MIG något tillbaka! Jag hatar såna otacksamma kräk som lämnar mig kåt & ensam! Jag får lära mig att välja "offret"lite bättre i fortsättningen...Eller leva i celibat!


    Jag tycker definitivt att man ska fråga innan men det är väldigt skönt att trycka in den så långt i hennes mun för att sedan spruta djupt ner i halsen. Fast föredrar nog ändå när kvinnan suger intensivt på ollonet tills man fyller hennes mun med sperma, det ser så hett ut efteråt om hon visar tungan och det tänder mig mycket när hon sväljer varenda droppe.

    Trist att de brukar lämna dig i sticket efteråt bara. Själv brukar jag alltid smeka eller slicka henne till orgasm efteråt om jag inte helt enkelt knullar henne istället, tar inte länge att bli hård och redo igen när man har en naken och kåt kvinna bredvid sig.
  • Tue 18 Aug 2020 20:23
    #14

    Här får man inte lägga upp bilder på kön, men för er som vill se hur min ser ut så får ni gå med i gruppen Våra sexiga bilder :)

  • Anonym (Kåtis­)
    Tue 18 Aug 2020 22:03
    #14
    +1

    Gärna stor, men viktigast är att den är ordentligt hård.. Liten kuk som är hård vinner över en stor semihård kuk.

  • Anonym (jonat­han)
    Wed 19 Aug 2020 07:59
    #15
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-18 17:51:10 följande:

    Minst 18cm lång och rätt grov eller böja sig lite uppåt ... jag gillar stora


    är runt 19 20 så tack för att du fick mig att känna mig speciell :)
  • Wed 19 Aug 2020 08:21
    #16

    Är 46 år och vet inte om jag kan definiera hur en perfekt kuk ska vara/se ut då det är så mycket som spelar in. 
    Om personen ex har en stor ölmage som är i vägen så kanske den personen inte kan använda den på samma effektiva sätt som en normalviktig man. 

    Särbon har dock en som passar mig perfekt. Den passar ypperligt i min mun och den är kalasskön när jag rider honom och när han tar mig bakifrån...
    X-maken funkade bra i missionären sedan var det liksom inget mer...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Smed75
    Wed 19 Aug 2020 09:40
    #17
    Anonym ( ) skrev 2020-08-18 19:04:18 följande:

    Den ser härlig ut! Jag gillar just den typen av utseende på ollonet, väl tydligt. Såg nyligen att det kategoriseras som "mushroom" i porrfilmer

    Det är nog barnförbjudet här på FL att skriva vad jag blev sugen på att göra nu! För jag älskar verkligen att leka med en hård, eller ja det blir den iallafall genast efter att jag har börjat "leka" för tydligen älskarni män att få en avsugning, typ alla tänkbara tillfällen.

    Men så är det ju enklast för er; bara luta er bakåt & njuta.

    Men jag vet inte riktigt om jag uppskattar att få huvudet fasthållet samtidigt som mannen juckar & kör ner den ordentligt så långt ner i halsen som bara möjligt & sprutar rakt ner så jag knappt behöver svälja...Den som gör det en gång till utan att ens fråga först kommer jag medvetet att spy på, och INTE hålla tillbaka kräkreflexen????

    Det är tacken för all ansträngning, allt som jag gjort för att få mannen att njuta. Men ännu värre är när man tydligen endast blivit utnyttjad & han bara drar på sig byxorna & liksom Tack & hej då!

    Alltså bara sticker utan en tanke på att ge MIG något tillbaka! Jag hatar såna otacksamma kräk som lämnar mig kåt & ensam! Jag får lära mig att välja "offret"lite bättre i fortsättningen...Eller leva i celibat!


    Du måste nog bara se till att träffa rätt man. En som behandlar dig med respekt och inte som ett objekt! Vet ärligt talat inte vad man får ut av att behandla en kvinna så!

    Men alla är vi olika!
  • Anonym (44 singel man)
    Wed 19 Aug 2020 12:44
    #18

    Min kuk är 18*12 I längd och omkrets..

    Den duger alldeles utmärkt, har iallafall jag upplevt.. ????

  • Thu 20 Aug 2020 06:30
    #19
    Hejhjälpmig skrev 2020-08-18 17:51:10 följande:

    Minst 18cm lång och rätt grov eller böja sig lite uppåt ... jag gillar stora


    Och hur grov är rätt grov då?
  • Thu 3 Sep 2020 23:26
    #20
    Anonym (20) skrev 2020-08-18 17:53:20 följande:

    Känns bra att veta att iaf en tjej tycker man har den perfekta :D


    Ser gärna mer! Gillar du att visa upp den eller? ;)
Svar på tråden Perfekta kuken