• Anonym (White­)
    Tue 18 Aug 2020 14:46
    5399 visningar
    62 svar
    62
    5399

    Perfekta kuken

    Hur ska den perfekta kuken se ut? Längd, omkrets, böj, uthållig?

  • Svar på tråden Perfekta kuken
  • Anonym (Anony­m kvinna­)
    Fri 4 Sep 2020 08:04
    #21

    Storlek mindre viktigt.

    Den ska vara grov i roten, så att den blir riktigt stadig att rida eller ha i sig. Det blir gudomligt skönt.Gärna stort ollon.

  • Anonym (Camil­la)
    Fri 4 Sep 2020 08:51
    #22
    Grossglanz skrev 2020-08-18 15:42:59 följande:

    Min är perfekt :)


    Fan att jag missade bilden!
  • Grossg­lanz
    Fri 4 Sep 2020 09:12
    #23
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-04 08:51:08 följande:

    Fan att jag missade bilden!


    Taskigt det gäller att vara snabb haha;) eller?
  • Anonym (Camil­la)
    Fri 4 Sep 2020 09:34
    #24
    Grossglanz skrev 2020-09-04 09:12:08 följande:

    Taskigt det gäller att vara snabb haha;) eller?


    Ja verkligen TASKigt Får väl fortsätta drömma då!
  • Anonym (Nyfik­en)
    Fri 4 Sep 2020 09:43
    #25
    Anonym (Anonym kvinna) skrev 2020-09-04 08:04:23 följande:

    Storlek mindre viktigt.

    Den ska vara grov i roten, så att den blir riktigt stadig att rida eller ha i sig. Det blir gudomligt skönt.Gärna stort ollon.


    Stadig ? Hur hårt rider du egentligen!? Grov i roten har inget med känslan att göra alltså ?
  • Grossg­lanz
    Fri 4 Sep 2020 10:00
    #26
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-04 09:34:15 följande:

    Ja verkligen TASKigt Får väl fortsätta drömma då!


    Går säkert lösa..snart jakt? Eller?
  • Anonym (Camil­la)
    Fri 4 Sep 2020 21:26
    #27
    Grossglanz skrev 2020-09-04 10:00:45 följande:

    Går säkert lösa..snart jakt? Eller?


    Jajamen! Strax dags!
  • Grossg­lanz
    Sun 6 Sep 2020 17:23
    #28
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-04 21:26:41 följande:

    Jajamen! Strax dags!


    Gött,camo på :)
  • Anonym (;-))
    Mon 7 Sep 2020 13:41
    #29
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-04 08:51:08 följande:

    Fan att jag missade bilden!


    Ja, du missade ett härligt foto där!

    Det gäller att vara kvick har jag märkt, ibland försvinner foton som inte ens visar en helnaken kropp & kanske även rätt utzoomat (i jämförelse med Grozzglanzs foto då )

    Och närbilder på kön försvinner innan det ens har hunnit postas i t ex just en av FL:s undergrupper, där man högst troligt (förr eller senare) kommer att snubbla över mer el mindre naket, då redan (under)gruppens rubrik skvallrar om innehållet; "Sex & samlevnad" - "Sex & sånt".

    Men det jag finner mycket konstigt, är att alla foton på just MÄN (som ändå aldrig visar upp sig helnäck) utan nästan alltid bär kalsonger eller håller för sina allra käraste & "ädlaste delar" på något vis, ALLTID, till 99.9% blir raderade inom max 24 timmar.

    Medan jag ofta har sett foton på KVINNOR som ALDRIG raderas, trots att det nästan varenda gång är närbilder på helnakna bröst, som knappast kan jämföras med mäns nakna överkroppar.

    Visst, massor av foton på kvinnor raderas också. Men när en moderator ändå har varit inne i en tråd och raderat ALLA bilder på män, men lämnat kvar minst 50% av fotona som är närbilder på nakna (ej bh el något som ens döljer bröstvårtorna) kvinnobröst.

    Då undrar jag verkligen exakt VAD, NÄR, HUR OCH VARFÖR enbart VISSA foton är tillåtna i en vanlig tråd?

    Och varför det ENBART är acceptabelt/tillåtet med mer el mindre helnakna foton på just KVINNOR?

    Jag tänker då på alla vanliga trådar, alltså inte t ex den där låsta gruppen som en man, Clarke?, hänvisade till om man vill kunna lägga ut egna helnakna foton & då kan givetvis även andra se fotona, men det är väl främsta syftet?

    Och jag antar att inget foto raderas om det är låst?

    Hänger inte såå ofta på FL, så jag har ingen aning om vad eller hur en "låst grupp" funkar, visste inte ens att de existerade innan jag första gången råkade läsa en hänvisning dit, om man vill slippa få sina (för nakna för FL) foton raderade...
  • Grossg­lanz
    Mon 7 Sep 2020 17:16
    #30
    Anonym ( ) skrev 2020-09-07 13:41:46 följande:

    Ja, du missade ett härligt foto där!

    Det gäller att vara kvick har jag märkt, ibland försvinner foton som inte ens visar en helnaken kropp & kanske även rätt utzoomat (i jämförelse med Grozzglanzs foto då )

    Och närbilder på kön försvinner innan det ens har hunnit postas i t ex just en av FL:s undergrupper, där man högst troligt (förr eller senare) kommer att snubbla över mer el mindre naket, då redan (under)gruppens rubrik skvallrar om innehållet; "Sex & samlevnad" - "Sex & sånt".

    Men det jag finner mycket konstigt, är att alla foton på just MÄN (som ändå aldrig visar upp sig helnäck) utan nästan alltid bär kalsonger eller håller för sina allra käraste & "ädlaste delar" på något vis, ALLTID, till 99.9% blir raderade inom max 24 timmar.

    Medan jag ofta har sett foton på KVINNOR som ALDRIG raderas, trots att det nästan varenda gång är närbilder på helnakna bröst, som knappast kan jämföras med mäns nakna överkroppar.

    Visst, massor av foton på kvinnor raderas också. Men när en moderator ändå har varit inne i en tråd och raderat ALLA bilder på män, men lämnat kvar minst 50% av fotona som är närbilder på nakna (ej bh el något som ens döljer bröstvårtorna) kvinnobröst.

    Då undrar jag verkligen exakt VAD, NÄR, HUR OCH VARFÖR enbart VISSA foton är tillåtna i en vanlig tråd?

    Och varför det ENBART är acceptabelt/tillåtet med mer el mindre helnakna foton på just KVINNOR?

    Jag tänker då på alla vanliga trådar, alltså inte t ex den där låsta gruppen som en man, Clarke?, hänvisade till om man vill kunna lägga ut egna helnakna foton & då kan givetvis även andra se fotona, men det är väl främsta syftet?

    Och jag antar att inget foto raderas om det är låst?

    Hänger inte såå ofta på FL, så jag har ingen aning om vad eller hur en "låst grupp" funkar, visste inte ens att de existerade innan jag första gången råkade läsa en hänvisning dit, om man vill slippa få sina (för nakna för FL) foton raderade...


    Jag tyckte ändå det var ett konstnärligt foto jag fått till;) men hojta till så skicka jag en plansch haha
Svar på tråden Perfekta kuken