• Anonym (White)

    Perfekta kuken

    Hur ska den perfekta kuken se ut? Längd, omkrets, böj, uthållig?

  • Svar på tråden Perfekta kuken
  • Anonym (Camilla)
    Grossglanz skrev 2020-09-09 09:00:59 följande:

    Nope,har varit men då fick man ju inte betalt!)


    Var ju tvungen att retas lite! <3
  • Grossglanz
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-09 09:51:59 följande:

    Var ju tvungen att retas lite! <3


    Haha...pm? ????
  • Anonym (Fia)

    Sålänge den är normalstor, hyfsat jämn (Alltså inte jätteollon eller miniollon) samt ABSOLUT INTE omskuren, så tycker jag oftast det är en fin penis.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Fia) skrev 2020-09-09 15:05:06 följande:

    Sålänge den är normalstor, hyfsat jämn (Alltså inte jätteollon eller miniollon) samt ABSOLUT INTE omskuren, så tycker jag oftast det är en fin penis.


    Håller med - omskuret går helt bort
  • theotherone

    Tja, den kunde väl varit större, men man får vara nöjd med det man har. Jag har postat länkar till filmer på mig själv i wetsextråden, det får räcka med dem.

    Dessutom går det ju inte att konkurrera med alla män här inne som verkar ha rejält över medel (och som dessutom får all uppmärksamhet av kvinnorna, trots att kvinnor gärna påpekar att storleken minsann inte har någon betydelse).

  • welzer
    Hejhjälpmig skrev 2020-09-03 23:26:12 följande:

    Ser gärna mer! Gillar du att visa upp den eller? ;)


    Haha fick du inte nog? ;)
  • Anonym (Kat)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-09-09 17:42:04 följande:

    Håller med - omskuret går helt bort


    Varför ? Jag tycker att omskuret är både snyggare och ofta skönare då ollonet är mer markerat . Och känns renare också när det inte finns förhud där bakterierna gillar att gömma sig .
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Kat) skrev 2020-09-11 10:11:37 följande:
    Varför ? Jag tycker att omskuret är både snyggare och ofta skönare då ollonet är mer markerat . Och känns renare också när det inte finns förhud där bakterierna gillar att gömma sig .
    Tycker själv det är fulare. Värst är när det finns ett tydligt ärr från mutilationen, eller när ollonet blir helt hårt av att ha skavt mot kalsonger ett helt liv.

    Det sista ser jag inte som ett problem, jag är bara med män som har vett nog att tänka på sin hygien. Att de skulle behöva ta bort frisk hud för att hålla uppe hygienen skulle jag snarare se som ett varningstecken att allt inte stod rätt till.
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Fia) skrev 2020-09-11 10:14:57 följande:

    Tycker själv det är fulare. Värst är när det finns ett tydligt ärr från mutilationen, eller när ollonet blir helt hårt av att ha skavt mot kalsonger ett helt liv.

    Det sista ser jag inte som ett problem, jag är bara med män som har vett nog att tänka på sin hygien. Att de skulle behöva ta bort frisk hud för att hålla uppe hygienen skulle jag snarare se som ett varningstecken att allt inte stod rätt till.


    För trång förhud och hygien hänger ihop då man inte kan dra tillbaka den och tvätta ordentligt så vissa får ta bort den av den anledningen
Svar på tråden Perfekta kuken