• Anonym (White­)
    Tue 18 Aug 2020 14:46
    5410 visningar
    62 svar
    62
    5410

    Perfekta kuken

    Hur ska den perfekta kuken se ut? Längd, omkrets, böj, uthållig?

  • Svar på tråden Perfekta kuken
  • Anonym (Kvinn­a)
    Fri 11 Sep 2020 11:51
    #51
    Anonym (Kat) skrev 2020-09-11 10:11:37 följande:

    Varför ? Jag tycker att omskuret är både snyggare och ofta skönare då ollonet är mer markerat . Och känns renare också när det inte finns förhud där bakterierna gillar att gömma sig .


    Skitfult och avtändande. Jag träffar vuxna män som kan tvätta sig så bakterier är inget problem.
  • Anonym (Fia)
    Fri 11 Sep 2020 13:16
    #52
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-11 10:37:08 följande:
    För trång förhud och hygien hänger ihop då man inte kan dra tillbaka den och tvätta ordentligt så vissa får ta bort den av den anledningen
    Jag skulle säga att det tillhör undantagen. Att ta bort frisk hud på grund av medicinska skäl är okej, annars inte lika mycket, åtminstone inte när det sker på små pojkar som inte har något att säga till om.
  • Anonym (;-))
    Tue 15 Sep 2020 04:19
    #53
    Grossglanz skrev 2020-09-07 17:16:41 följande:

    Jag tyckte ändå det var ett konstnärligt foto jag fått till;) men hojta till så skicka jag en plansch haha


    Ha! Ha! Ja, det var nog en ganska konstnärlig bild du fick till!

    Den ser ju ändå rätt "perfekt" ut! Det kanske vore praktiskt stt ha några planscher också!

    Jag har iallafall fått betydligt fler VIDRIGT ÄCKLIGA OCH OÖNSKADE dicpics rakt upp i nyllet, när jag ovetandes öppnat ett nytt meddelande på t ex Messenger el någon nätdejtingsajt!

    Det är det värsta; att männen tar för givet att jag vill ha deras erigerade penis fastbränd på min näthinna för resten av livet!

    För att inte glömma dessa, ännu vidrigare, videoklipp när de runkar!

    De kunde åtminstone FRÅGA mig först, om jag vill ha ett foto!

    Inte för att det skulle bli ett 100% "Ja", men jag är ibland på det "humöret" då jag faktiskt skulle skriva "Ja tack!" Tro det eller ej!

    Men jag är inte så jävla dum att jag skickar nakenfoton på MIG SJÄLV (man vet ju inte vad männen skulle göra med dom fotona! Sprida dom på nätet, så att minst 75% av alla människor jag möter resten av mitt liv, vet hur jag ser ut utan kläder?)

    Jag har iallafall så mycket moral & samvete att jag nästan direkt har raderat allt sånt oönskat material

    Så den ende som får se mig naken & vild i sängen är den sambo som jag aldrig kommer att finna, eftersom jag aldrig duger åt en enda svensk man. För nu har jag gett upp, tröttnat på att bara slösa bort tid, pengar, engagemang & kärlek på att nätdejta.

    Något som bara är så vidrigt förnedrande, att det just var nätdejting som dödade den sista lilla biten av hopp som fanns kvar inom mig.

    Jag har inte längre något att ge av mig själv till någon annan, hela mina starka & så emotionella personlighet har dött fullständigt.

    Som om någon till slut hittade Pandoras ask & släppte ut det enda som fanns kvar i den; hoppet (om att mänskligheten ska kunna rädda sig själva)

    För jag är inte en person som vill ha ONS med främlingar, eller en KK-relation, eftersom JAG VET att jag förr el senare blir tvungen att erkänna att JAG, och enbart jag, har blivit kär, kanske t o m älskar någon, som bara vill ha sex med mig...

    Nej, jag väljer hellre frivilligt celibat, så länge jag tvingas till ofrivillig ensamhet & det blir ju bara praktiskt; ju mindre sex jag har med en man, desto mindre blir lusten att vilja sex med någon...
  • Tue 15 Sep 2020 07:36
    #54
    Anonym ( ) skrev 2020-09-15 04:19:01 följande:
    Ha! Ha! Ja, det var nog en ganska konstnärlig bild du fick till!

    Den ser ju ändå rätt "perfekt" ut! Det kanske vore praktiskt stt ha några planscher också!

    Jag har iallafall fått betydligt fler VIDRIGT ÄCKLIGA OCH OÖNSKADE dicpics rakt upp i nyllet, när jag ovetandes öppnat ett nytt meddelande på t ex Messenger el någon nätdejtingsajt!

    Det är det värsta; att männen tar för givet att jag vill ha deras erigerade penis fastbränd på min näthinna för resten av livet!

    För att inte glömma dessa, ännu vidrigare, videoklipp när de runkar!

    De kunde åtminstone FRÅGA mig först, om jag vill ha ett foto!

    Inte för att det skulle bli ett 100% "Ja", men jag är ibland på det "humöret" då jag faktiskt skulle skriva "Ja tack!" Tro det eller ej!

    Men jag är inte så jävla dum att jag skickar nakenfoton på MIG SJÄLV (man vet ju inte vad männen skulle göra med dom fotona! Sprida dom på nätet, så att minst 75% av alla människor jag möter resten av mitt liv, vet hur jag ser ut utan kläder?)

    Jag har iallafall så mycket moral & samvete att jag nästan direkt har raderat allt sånt oönskat material

    Så den ende som får se mig naken & vild i sängen är den sambo som jag aldrig kommer att finna, eftersom jag aldrig duger åt en enda svensk man. För nu har jag gett upp, tröttnat på att bara slösa bort tid, pengar, engagemang & kärlek på att nätdejta.

    Något som bara är så vidrigt förnedrande, att det just var nätdejting som dödade den sista lilla biten av hopp som fanns kvar inom mig.

    Jag har inte längre något att ge av mig själv till någon annan, hela mina starka & så emotionella personlighet har dött fullständigt.

    Som om någon till slut hittade Pandoras ask & släppte ut det enda som fanns kvar i den; hoppet (om att mänskligheten ska kunna rädda sig själva)

    För jag är inte en person som vill ha ONS med främlingar, eller en KK-relation, eftersom JAG VET att jag förr el senare blir tvungen att erkänna att JAG, och enbart jag, har blivit kär, kanske t o m älskar någon, som bara vill ha sex med mig...

    Nej, jag väljer hellre frivilligt celibat, så länge jag tvingas till ofrivillig ensamhet & det blir ju bara praktiskt; ju mindre sex jag har med en man, desto mindre blir lusten att vilja sex med någon...
    Låter väldigt sorgligt det där.
    Sen är ju många karlar fördjävla märkliga som tar en massa saker för givet. 
    Jag är medlem på nån sida och ser samma konstiga beteende från män. En kuk och ett "tjena läget???"
  • Anonym (White­) Trådstartaren
    Wed 16 Sep 2020 07:45
    #55

    Jag trodde den här tråden handla om hur den perfekta kuken ska se ut?

  • Anonym (Camil­la)
    Wed 16 Sep 2020 09:04
    #56
    Anonym (White) skrev 2020-09-16 07:45:13 följande:

    Jag trodde den här tråden handla om hur den perfekta kuken ska se ut?


    Vet du! Ska jag berätta en hemlis? Den perfekta kuken existerar inte.

    Vi har olika preferenser. Men mest beror det på hur den som har kuken är.

    It?s not the size, it?s the way you swing it!
  • Anonym (Tuppi­s)
    Wed 16 Sep 2020 09:15
    #57
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-16 09:04:52 följande:

    Vet du! Ska jag berätta en hemlis? Den perfekta kuken existerar inte.

    Vi har olika preferenser. Men mest beror det på hur den som har kuken är.

    It?s not the size, it?s the way you swing it!


    Precis! Lika dumt som att fråga hur den perfekta fittan är eller ser ut. Jag tycker det man det man gör tillsammans genom att visa och säga vad man tycker om blir det bästa sexet.
  • Wed 16 Sep 2020 09:21
    #58
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-16 09:04:52 följande:

    Vet du! Ska jag berätta en hemlis? Den perfekta kuken existerar inte.

    Vi har olika preferenser. Men mest beror det på hur den som har kuken är.

    It?s not the size, it?s the way you swing it!


    I?d love to swing
  • Anonym (Tuppi­s)
    Wed 16 Sep 2020 09:35
    #59
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-16 09:15:22 följande:

    Precis! Lika dumt som att fråga hur den perfekta fittan är eller ser ut. Jag tycker det man det man gör tillsammans genom att visa och säga vad man tycker om blir det bästa sexet.


    Jo sedan tycker jag om olikheter också, att alla ser olika ut och att man inte är symmetrisk. Gillar faktiskt att få kvinnor som har komplex för någon kroppsdel och kanske är lite blyg för att visa och jag uppskattar den.
  • Wed 16 Sep 2020 13:32
    #60

    Inte för liten inte för stor, lagom tjock och alltid hård, okej inte kanske alltid haha men lets say att lätt att bli hård, en skön stenhård morgonstånd och sprutar mycket. Mm.. Sugen man blev nu, tur att jag har en sexig sambo som har just denna typen av cock!

  • Wed 16 Sep 2020 13:44
    #61
    Snuffan83 skrev 2020-09-16 13:32:24 följande:

    Inte för liten inte för stor, lagom tjock och alltid hård, okej inte kanske alltid haha men lets say att lätt att bli hård, en skön stenhård morgonstånd och sprutar mycket. Mm.. Sugen man blev nu, tur att jag har en sexig sambo som har just denna typen av cock!


    Är det viktigt att den sprutar mycket alltså?
  • Anonym (Camil­la)
    Wed 16 Sep 2020 19:36
    #62
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-16 09:15:22 följande:

    Precis! Lika dumt som att fråga hur den perfekta fittan är eller ser ut. Jag tycker det man det man gör tillsammans genom att visa och säga vad man tycker om blir det bästa sexet.


    Japp! Tillsammans nåt man finfina höjder. Prata, leka, skratta, njuta om och om igen.
Svar på tråden Perfekta kuken