• Anonym (undra­r)
    Thu 20 Aug 2020 19:11
    2011 visningar
    29 svar
    29
    2011

    För trång?

    Hej,

    jag har fött tre barn, varit gift i 20 år och nyss blivit singel. Jag har alltid varit noga med att träna mina muskler i slidan och min examen har alltid varit nöjd vid sex. Kanske att han kom lite snabbt men det är något jag insett nu bara. 
    Till saken, jag testade i helgen att ha sex med en ny man. Han var lite grövre, men absolut inget gigant. Mer övre normal. Han slutade inte prata om hur trång jag var... Han menade att det nästan gjorde ont. Jag hämtade glidmedel trots att jag fått flera orgasmer och var avslappnad och blöt. Han fick orgasm två gånger, men lämnade mig ändå med känslan att jag var FÖR trång. Mest för att han sa det så många gånger och att han sa att den var "unik" 
    Fattar att det låter som han gav komplimanger men det kändes inte så.Nu har jag ingen lust att träffa honom igen, sänkte mitt redan lite naggade självförtroende.  Så killar, är det skönare om man är lite större där nere?

  • Svar på tråden För trång?
  • Anonym (Pelle­)
    Thu 20 Aug 2020 19:28
    #1

    Aldrig träffat någon som varit för trång. Har väl inte så stort underlag eller så grov heller .

    Men det är definitivt skönare med en trång tycker jag. Låter som att han gillade det väldigt mycket. Annars hade han påpekat det så många gånger.

  • Anonym (Maja)
    Thu 20 Aug 2020 21:24
    #2

    Tycker absolut inte att du ska vara osäker utan ta det verkligen som en komplimang!

    Nu är jag själv en kvinna men märker tex på min partner att han njuter mer de gånger vi har sex och jag är mer trång.

    En fråga.. gör du knipövningar eller liknande?

    Ju mer upphetsad jag blir desto mindre trång känns det som jag är.

  • Smed75
    Thu 20 Aug 2020 22:29
    #3
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-20 19:11:10 följande:

    Hej,

    jag har fött tre barn, varit gift i 20 år och nyss blivit singel. Jag har alltid varit noga med att träna mina muskler i slidan och min examen har alltid varit nöjd vid sex. Kanske att han kom lite snabbt men det är något jag insett nu bara. 

    Till saken, jag testade i helgen att ha sex med en ny man. Han var lite grövre, men absolut inget gigant. Mer övre normal. Han slutade inte prata om hur trång jag var... Han menade att det nästan gjorde ont. Jag hämtade glidmedel trots att jag fått flera orgasmer och var avslappnad och blöt. Han fick orgasm två gånger, men lämnade mig ändå med känslan att jag var FÖR trång. Mest för att han sa det så många gånger och att han sa att den var "unik" 

    Fattar att det låter som han gav komplimanger men det kändes inte så.Nu har jag ingen lust att träffa honom igen, sänkte mitt redan lite naggade självförtroende.  Så killar, är det skönare om man är lite större där nere?


    Tycker verkligen inte att du ska få dåligt självförtroende!

    Jag har dock aldrig varit med en kvinna som har känts förstår ..och för mig är det inte det viktiga ..det är snarare helheten med sexet!

    Jag tänker nog inte på hur visa kvinnan är trång eller inte!
  • Thu 20 Aug 2020 23:01
    #4
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-20 19:11:10 följande:

    Hej,

    jag har fött tre barn, varit gift i 20 år och nyss blivit singel. Jag har alltid varit noga med att träna mina muskler i slidan och min examen har alltid varit nöjd vid sex. Kanske att han kom lite snabbt men det är något jag insett nu bara. 

    Till saken, jag testade i helgen att ha sex med en ny man. Han var lite grövre, men absolut inget gigant. Mer övre normal. Han slutade inte prata om hur trång jag var... Han menade att det nästan gjorde ont. Jag hämtade glidmedel trots att jag fått flera orgasmer och var avslappnad och blöt. Han fick orgasm två gånger, men lämnade mig ändå med känslan att jag var FÖR trång. Mest för att han sa det så många gånger och att han sa att den var "unik" 

    Fattar att det låter som han gav komplimanger men det kändes inte så.Nu har jag ingen lust att träffa honom igen, sänkte mitt redan lite naggade självförtroende.  Så killar, är det skönare om man är lite större där nere?


    Du ska inte ta åt dig, jag älskar när den är trång, det blir så mkt skönare, jag talar bara av egen erfarenhet.,
  • Anonym (undra­r) Trådstartaren
    Thu 20 Aug 2020 23:02
    #5

    Jag håller med! Blev så förvånad av det han sa. Har aldrig upplevt att det ena eller andra skall vara bättre. Jag får testa en till helt enkelt Flört

    Jag gör knipövningar, ofta, har blivit en vana. 

  • Smed75
    Thu 20 Aug 2020 23:09
    #6
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-20 23:02:42 följande:

    Jag håller med! Blev så förvånad av det han sa. Har aldrig upplevt att det ena eller andra skall vara bättre. Jag får testa en till helt enkelt 

    Jag gör knipövningar, ofta, har blivit en vana. 


    Ha ha Ja du kan ju inte gå på vad en man säger ju!

    Hur gammal är du?
  • Anonym (för stor?)
    Thu 20 Aug 2020 23:12
    #7

    jag tror du ska ta det som en komplimang om du inte själv kände att det var ett problem och skulle det vara så är det väl snarare han som är för stor. . jag har det problemet med min sambo att det känns lite som att köra in en buss i ett nyckelhål men det känns ju för oss båda och det kräver lite tid och kämpande innan han är inne. om jag råkar knipa åt minsta lilla så tar det tvärstopp för honom vilket är rätt o populärt.

  • Thu 20 Aug 2020 23:44
    #8

    Du är ett sällsynt guldkorn!


    Låt mig förklara.


    Innan jag gifte mig för ca 20 år sedan så hade jag en härlig period. Det blev en del bekantskaper med det motsatta könet. Eftersom jag hade ett fördelaktigt utseende så fick jag till det rätt ofta. Perfekt för en ung man med stor aptit på sex.

    Jag ville självklart inte att tjejerna skulle tröttna på mig så försökte jag utveckla mina färdigheter. Bli en god älskare, helt enkelt. Baserat på den feedback jag fick så lyckades jag rätt bra. Kunde bland annat kontrollera utlösningen. En timmes penetration var inga problem.

    Tills jag mötte en tjej som dig!

    Hon var betydligt äldre än mig och fått 2 barn. Men hon berättade att hon tränade slidan och relevanta underlivsmuskler regelbundet. Vi hade en magisk helg som jag aldrig glömmer! Hon kunde få mig att komma helt okontrollerat. Pang, så kom ejakulationen. Omöjligt att hålla emot. Minns att det en gång nästan svartnade för ögonen. Av alla möjliga anledningar var tyvärr en riktigt relation aldrig aktuell.

    Kvinnan jag gifte mig med hade en vanlig mus. Inte dålig på något sätt, men långt ifrån bäst i klassen. Hon hade andra kvaliteter.


    Som nybliven singel har jag gett mig den på att hitta en kvinna av din kaliber. Någon som tar hand om sig där nere. Inte vanligt märker jag efter ha haft sex med några olika. Inte heller den mest passande frågan att ställa på första dejten, är du trång?


    SÅÅ, förslagsvis pausar du snubben som inte vet hur man levererar en komplimang och dejtar en riktig gentleman som vet hur man för sig. Nämligen mig. Låter väl bra Flört

  • Anonym (Omg dude)
    Thu 20 Aug 2020 23:54
    #9
    averagejoe skrev 2020-08-20 23:44:15 följande:

    Du är ett sällsynt guldkorn!

    Låt mig förklara.

    Innan jag gifte mig för ca 20 år sedan så hade jag en härlig period. Det blev en del bekantskaper med det motsatta könet. Eftersom jag hade ett fördelaktigt utseende så fick jag till det rätt ofta. Perfekt för en ung man med stor aptit på sex.

    Jag ville självklart inte att tjejerna skulle tröttna på mig så försökte jag utveckla mina färdigheter. Bli en god älskare, helt enkelt. Baserat på den feedback jag fick så lyckades jag rätt bra. Kunde bland annat kontrollera utlösningen. En timmes penetration var inga problem.

    Tills jag mötte en tjej som dig!

    Hon var betydligt äldre än mig och fått 2 barn. Men hon berättade att hon tränade slidan och relevanta underlivsmuskler regelbundet. Vi hade en magisk helg som jag aldrig glömmer! Hon kunde få mig att komma helt okontrollerat. Pang, så kom ejakulationen. Omöjligt att hålla emot. Minns att det en gång nästan svartnade för ögonen. Av alla möjliga anledningar var tyvärr en riktigt relation aldrig aktuell.

    Kvinnan jag gifte mig med hade en vanlig mus. Inte dålig på något sätt, men långt ifrån bäst i klassen. Hon hade andra kvaliteter.

    Som nybliven singel har jag gett mig den på att hitta en kvinna av din kaliber. Någon som tar hand om sig där nere. Inte vanligt märker jag efter ha haft sex med några olika. Inte heller den mest passande frågan att ställa på första dejten, är du trång?

    SÅÅ, förslagsvis pausar du snubben som inte vet hur man levererar en komplimang och dejtar en riktig gentleman som vet hur man för sig. Nämligen mig. Låter väl bra 


    Holy shit,thats really creepy. Att du inte inser det själv gör det ännu mer creepy!
  • Fri 21 Aug 2020 18:10
    #10
    Anonym (Omg dude) skrev 2020-08-20 23:54:53 följande:
    Holy shit,thats really creepy. Att du inte inser det själv gör det ännu mer creepy!
    Nog mest du som är "creepy". Eller kanske bara lite allmänt misslyckad sådär eftersom du har ett behov att hoppa på okända inlägg på nätet...
Svar på tråden För trång?