• Mon 24 Aug 2020 23:11
    1053 visningar
    4 svar
    4
    1053

    Svider i tjejens underliv

    Hej! Jag och min tjej har varit tillsammans i över ett halv år. Innan vi hade sex för första gången testade jag mig för könssjukdomar och hon med, ingen hade något. Sen bråkade vi och tog avstånd från varandra, jag festade och hade oskyddat sex med en annan. Sen kom jag och tjejen tillbaks i förhållandet igen och vi låg direkt. Men nu 2 månader senare har hon börjat känna att det svider i underlivet vid samlag eller att jag pullar henne. I början sved det när jag pullade, slickade eller försökte ha samlag, när hon cykla och torkade sig (Inte när hon kissar). Hon började ta en salva mot bakterier tex svamp och det slutade svida när hon torkade sig och cykla. Hon har tagit salvan i några dagar och har kunnat gå ner på henne utan att det svider och kunde pulla henne lite idag med ett finger men två sved, vad tror ni att detta är? Jag tror svamp med kombination av torra slemhinnor. Eller tror ni könssjukdom?.. men då borde väll det här kommit mycket tidigare än månader senare? Snälla berätta era erfarenheter och upplevelser. Är rädd det är könssjukdom

  • Svar på tråden Svider i tjejens underliv
  • Mon 24 Aug 2020 23:11
    #1

    Tack i förhand!

  • Anonym (H)
    Mon 24 Aug 2020 23:25
    #2

    Gå och testa dig så får du svaret, svart på vitt.

    Vanligt för oss tjejer att det svider ibland. Det kan förutom könssjukdom bero på andra faktorer som pH värdet i slidan med svamp som följd, det kan uppstå om man har för stark tvål när man tvättar sig, kan bero på att man haft sex utan att vara så kåt. Kan bero på cykeln.

    Men med tanke på att du legat oskyddat bör du komma dig oavsett.

    Varför låg du utan skydd med okänd när du är rädd för könssjukdom? Eller ville du göra tjejen gravid eller vad var syftet? Urdumt ju

  • Mon 24 Aug 2020 23:47
    #3

    Trrrrrollll

  • Anonym (Hmm)
    Tue 25 Aug 2020 10:34
    #4

    Grattis!

    Du har smittat henne med kondylom antagligen! Hade en exakt liknande situation fast där var det tjejen som smittade mig. Så idiotiskt o jobbigt. Tror det kan leda till värre saker för tjejer. Tror det kan vara cancerframkallande för kvinnor så vore bra att gå o testa sig. Dock testade mitt x med sig för det och dom kunde inte hitta något på henne, fast jag hade ju inte legat med någon annan så det var ju hon.

Svar på tråden Svider i tjejens underliv