• Anonym (Fru)
    Tue 25 Aug 2020 21:52
    5139 visningar
    125 svar
    125
    5139

    En fråga till er som har någon vid sidan av

    Ni som träffar någon vid sidan av er fasta relation, hur ofta ses ni och hur får ni till träffarna? :)

  • Svar på tråden En fråga till er som har någon vid sidan av
  • Tue 25 Aug 2020 23:03
    #1
    -1

    Jag lever i ett sexlöst förhållande. Det är önsketänkande att träffa någon annan för att få närhet. Har antikroppar så jag borde vara eftertraktad. Stockholm

  • Wed 26 Aug 2020 05:58
    #2
    Anonym (Fru) skrev 2020-08-25 21:52:14 följande:

    Ni som träffar någon vid sidan av er fasta relation, hur ofta ses ni och hur får ni till träffarna? :)


    Lever i ett öppet förhållande med min fru. Hon träffar andra mer ofta än jag just nu. Typ 3ggr/månaden. Ofta träffas de i anslutning till slutet av arbetsdagen.

    Jag har just brutit upp med min älskarinna då hon ville mer. Annars träffades vi ca 3ggr i månaden också.
  • Anonym (jaha)
    Fri 28 Aug 2020 16:31
    #3
    c8ffee skrev 2020-08-25 23:03:07 följande:

    Jag lever i ett sexlöst förhållande. Det är önsketänkande att träffa någon annan för att få närhet. Har antikroppar så jag borde vara eftertraktad. Stockholm


    Då får du väl skilja dig så kan du knulla bäst du vill?
    Det finns inga antikroppar mot feghet.
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 1 Sep 2020 15:57
    #4
    c8ffee skrev 2020-08-25 23:03:07 följande:

    Jag lever i ett sexlöst förhållande. Det är önsketänkande att träffa någon annan för att få närhet. Har antikroppar så jag borde vara eftertraktad. Stockholm


    Antikroppar eller inte. Om du träffar en kvinna som ger närhet, skulle du skilja dig då?

    Har varit älskarinna men det ligger lite på is just nu pga mitt hälsotillstånd. Samt att jag råkade ut för ett rövhål till lögnhals.
  • Anonym (jaha)
    Tue 1 Sep 2020 16:55
    #5
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-01 15:57:58 följande:
    Antikroppar eller inte. Om du träffar en kvinna som ger närhet, skulle du skilja dig då?

    Har varit älskarinna men det ligger lite på is just nu pga mitt hälsotillstånd. Samt att jag råkade ut för ett rövhål till lögnhals.
    Hade du förväntat dig något annat av ett rövhål som bedrar sin fru?
    Om han kan ljuga för henne varför skulle han inte kunna ljuga för dig?
    Eller menar du att det är ok att han ljuger för henne men inte för dig?
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 1 Sep 2020 18:41
    #6
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-01 16:55:14 följande:

    Hade du förväntat dig något annat av ett rövhål som bedrar sin fru?

    Om han kan ljuga för henne varför skulle han inte kunna ljuga för dig?

    Eller menar du att det är ok att han ljuger för henne men inte för dig?


    Rövhålet hade avslutat din samborelation. Sa han. Med honom var jag beredd att satsa.

    Med den första var förutsättningarna helt klara. Han var gift och skulle förbli det. Inga problem med det.
  • Anonym (jaha)
    Tue 1 Sep 2020 19:10
    #7
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-01 18:41:22 följande:
    Rövhålet hade avslutat din samborelation. Sa han. Med honom var jag beredd att satsa.

    Med den första var förutsättningarna helt klara. Han var gift och skulle förbli det. Inga problem med det.
    Hans fru kanske hade tyckt att det var ett problem att han bedrog henne med dig? Men det kanske inte bekommer dig nämnvärt? Och i så fall är det väl kanske inte mer än rätt att andra inte bryr sig när du blev lurad av ett annat rövhål?
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 1 Sep 2020 20:53
    #8
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-01 19:10:38 följande:

    Hans fru kanske hade tyckt att det var ett problem att han bedrog henne med dig? Men det kanske inte bekommer dig nämnvärt? Och i så fall är det väl kanske inte mer än rätt att andra inte bryr sig när du blev lurad av ett annat rövhål?


    Hahaha visst är det synd om mig! Frun vet inget. Exsambon accepterade. Jag har inte bedragit någon. Vad tror du om mig??
  • Anonym (jaha)
    Tue 1 Sep 2020 21:07
    #9
    Anonym (Camilla) skrev 2020-09-01 20:53:36 följande:
    Hahaha visst är det synd om mig! Frun vet inget. Exsambon accepterade. Jag har inte bedragit någon. Vad tror du om mig??
    Att frun inte vet betyder inte att hon inte blivit grundlurad och förnedrad och även om du inte bedragit någon så har du deltagit i att bedra någon.

    Vad jag tror om dig? Jag tror du är en egoistisk person som bara tänker på dig själv och inte bryr dig nämnvärt om vad du utsätter andra för så länge du får det du anser dig behöva och anser att det är ok att utsätta andra för saker du själv inte vill bli utsatt för (lögner och svek).
  • Anonym (Camil­la)
    Tue 1 Sep 2020 22:44
    #10
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-01 21:07:38 följande:

    Att frun inte vet betyder inte att hon inte blivit grundlurad och förnedrad och även om du inte bedragit någon så har du deltagit i att bedra någon.

    Vad jag tror om dig? Jag tror du är en egoistisk person som bara tänker på dig själv och inte bryr dig nämnvärt om vad du utsätter andra för så länge du får det du anser dig behöva och anser att det är ok att utsätta andra för saker du själv inte vill bli utsatt för (lögner och svek).


    Det var inte jag som ägde problemet med lurad fru. Det var den gifte mannens problem.

    För att förtydliga så var det rövhålets (ex)sambo som accepterade hans turné på nästan ett år. Trots allt är det hans förlust inte min.

    Om du bara visste hur fel du har. Du har inte en aning.

    Nu vill jag höra mer från TS istället.
Svar på tråden En fråga till er som har någon vid sidan av