• Anonym (TS)

    Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?

  • Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????
  • Anonym (Maken)
    Anonym (TS) skrev 2020-08-26 19:20:44 följande:

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?


    Min fru.

  • Anonym (TS)

    Poängen är att jag vill höra från er som valt att sluta ha sex med er partner och om det är så att ni är otrogna istället.

  • Anonym (Samma)

    Samma för mig. Min man är för trött och engagerar sig helt i vår tonårs dotter. En bra pappa ja men han har ingen ork till mina behov.

  • Anonym (Man)

    Jag tappade lusten att ligga med mitt ex efter några år ihop. Hon var fruktansvärt snygg! Men det kändes så jävla jobbigt varje gång... Långt förspel osv osv. Ibland är man inte sugen på sånt där 2-timmar sex utan vill bara komma och sen är det bra. Men det var helt omöjligt med henne. Så till slut tröttnade jag bara. Det var så mycket enklare att bara runka.


    Den relationen höll inte så länge efter att vi slutade knulla. 


    En relation utan sex är en död relation...

  • Fjäril kär

    Han har nog tappat lusten till dig men inte till sex.

    Om han är otrogen? Möjlighet finns ju. Alla otrogna är ju inte upptagen med mobilen, om kvinnan finns på jobbet tex så kan de ju kommunicera på arbetstid och bestämma träff när de reser.

  • Tecum

    Om ni hade ett intensivt sexliv innan (typ 3-4 ggr/vecka) och det snabbt gått ner till noll kan du starkt misstänka otrohet. Men om ni bara legat några ggr/månad och det gradvis avtagit beror det nog på annat, hälsoproblem eller minskad lust. 

  • Anonym (Tappar aldrig lusten:))

    Jag är en man strax över 50 år.

    Jag vill gärna ha sex ofta men inte min fru.

    Skulle nog aldrig kunna vara otrogen utan tycker att man gör slut innan i så fall, varför skulle man såra den man älskar genom att vara otrogen?

    Men visst man ska aldrig säga aldrig men att vara otrogen löser ju inte själva problemet. Att vara utan sex i 5 år låter som ett jäkla straff i mina öron.

    Sex är något underbart som man delar med den man älskar. Frågan är vad man gör om detta håller i sig?

  • Xlr8

    För min del känns det som det kostar mer än det smakar.

    Har man väldigt begränsat med tid känns 1 timmes massage +30-40 min förspel för att sen få komma tillskott mer som en plåga än nöje.

    Blir bara så avtänd av massage och sen att vara stressad över att nu blir det att lägga sig så sent att det är frågan om det är värt att sova alls.

    Hoppar själv över sex om jag kan, kan lika gärna runka på en bråkdel av tiden.

  • Anonym (G)

    Kan det vara så att han blivit impotent. Kolla om han har morgonstånd.

  • Anonym (Tuppis)

    Haha lite kul rubrik. Jag skulle nog inte kunna gå i 5 år varken med eller utan sex.

    Men nä i en relation så skulle jag nog spricka. Så frustrerande att se snyggingen man bor ihop med och tända på henne och försöka få henne tänd och det inte händer något. Nä så skulle jag inte vilja leva.

Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????