• Anonym (TS)
    Wed 26 Aug 2020 19:20
    2269 visningar
    85 svar
    85
    2269

    Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?

  • Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????
  • Anonym (varfö­r)
    Thu 27 Aug 2020 16:22
    #11
    Anonym (TS) skrev 2020-08-26 19:26:30 följande:

    Poängen är att jag vill höra från er som valt att sluta ha sex med er partner och om det är så att ni är otrogna istället.


    Varför vill du veta det? Funderar du på att vara otrogen själv och vill få det bekräftat av andra att det är ok?

    Otrohet är aldrig ok, inte ens om man inte får nåt hemma. Har man problem så diskuterar man det med sin partner går det ändå inte att lösa så skiljer man sig. Att gå bakom ryggen är bara fegt och patetiskt.
  • Anonym (Fia)
    Thu 27 Aug 2020 16:24
    #12
    Anonym (Maken) skrev 2020-08-26 19:22:11 följande:
    Min fru.

    Intressant att du är gift med en man och samtidigt kallar honom din fru. 
  • Anonym (Kan inte)
    Fri 11 Sep 2020 20:09
    #13

    Män (och kvinnor) är ju olika så det finns säkert män som kan vara utan sex i 5 år. Jag har ogifta manliga vänner som verkar vara alldeles ointresserade av kvinnor (och män) sexuellt. Jag har varit gift med en kvinna som mer än fem års tid kunder vara utan sex (sedan skiljde jag mig). Att din man inte är intresserad av att ha sex med dig behöver alltså inte betyda att han har någon annan.

    Personligen har jag svårt att vara utan sex max några veckor och när jag har left i sexlösa förhållanden har jag utnyttjat arbetsresor till att skaffa tillfällig sex eller träffa älskarinna. Jag har bara två gånger sedan ungdomen varit utan sex i ett halvår ? en gång för drygt tio år sedan på grund av sjukdom och nu senast på grund av coronan.
     

  • Anonym (Vill inte)
    Fri 11 Sep 2020 20:22
    #14

    Jag har nu gått över 5 år utan - självvalt pga min frus tidigare otroheter. Hon intresserar mig inte längre eftersom hon uppenbarligen söker annat.

    Varför är jag kvar?

    Hus och barn...? Vana kanske... arv kanske... men jag försöker hitta andra värden i livet :)

    Min frus bekräftelsebehov har jag dock lagt ner... det går inte att mätta.

  • Solero­i08
    Fri 11 Sep 2020 20:23
    #15

    Är snart uppe i 8 år.

    Har tappat livsglädjen till 75%

    Vi är 50+ och i förhållande under 18år.

    Kämpar på och försöker njuta av det som fortfarande är roligt.

  • Fri 11 Sep 2020 20:29
    #16

    Utan sex i fem år... jag hade garanterat varit försupen eller tagit livet av mig.
    är 44 och har nog aldrig gått 5v ens...

  • En manlig man
    Sat 12 Sep 2020 09:39
    #17

    Nej!

    Jag mår dåligt om det går en vecka utan sex och närhet.

    Fem år är otänkbart.

  • Anonym (Samma­)
    Sat 12 Sep 2020 10:25
    #18
    En manlig man skrev 2020-09-12 09:39:31 följande:

    Nej!

    Jag mår dåligt om det går en vecka utan sex och närhet.

    Fem år är otänkbart.


    Förstår dig, men, att som singel ha en älskare utan att vara ett offentligt par ger mer skada än nytta.

    Så närhet för mig med en man bara sådär skadar mig

    Därmed kan närhet få en att må dåligt.
  • En manlig man
    Sat 12 Sep 2020 10:27
    #19
    Anonym (Samma) skrev 2020-09-12 10:25:06 följande:

    Förstår dig, men, att som singel ha en älskare utan att vara ett offentligt par ger mer skada än nytta.

    Så närhet för mig med en man bara sådär skadar mig

    Därmed kan närhet få en att må dåligt.


    Det köper jag, mycket bättre med ett riktigt förhållande.
  • Anonym (Samma­)
    Sat 12 Sep 2020 10:36
    #20
    En manlig man skrev 2020-09-12 10:27:42 följande:

    Det köper jag, mycket bättre med ett riktigt förhållande.


    Så att vara utan sex i 5 år är bättre och mår bättre än att ha random sex hit och dit som ger skada.
Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????