• Anonym (TS)
    Wed 26 Aug 2020 19:20
    2237 visningar
    85 svar
    85
    2237

    Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?

  • Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????
  • Anonym (Eh)
    Sat 12 Sep 2020 10:48
    #21
    Anonym (Man) skrev 2020-08-26 20:16:50 följande:

    Jag tappade lusten att ligga med mitt ex efter några år ihop. Hon var fruktansvärt snygg! Men det kändes så jävla jobbigt varje gång... Långt förspel osv osv. Ibland är man inte sugen på sånt där 2-timmar sex utan vill bara komma och sen är det bra. Men det var helt omöjligt med henne. Så till slut tröttnade jag bara. Det var så mycket enklare att bara runka.

    Den relationen höll inte så länge efter att vi slutade knulla. 

    En relation utan sex är en död relation...


    Eh kvinnor kanske också vill komma, vi är inget som ni ska runka i bara
  • En manlig man
    Sat 12 Sep 2020 10:49
    #22
    Anonym (Samma) skrev 2020-09-12 10:36:50 följande:

    Så att vara utan sex i 5 år är bättre och mår bättre än att ha random sex hit och dit som ger skada.


    Nej det funkar inte. Men i valet förhålland med sex och träffa olika eller ha kk för sex så är förhållande det jag väljer alla dagar i veckan och givetvis inte bara för att det är för att få sex.
  • Sat 12 Sep 2020 10:55
    #23
    Anonym (TS) skrev 2020-08-26 19:20:44 följande:

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?


    Huruvida du själv betraktar dig som "ganska attraktiv" har inget med saken att göra. Hur er relation är betyder mer. Han kan ha tröttnat på dig av många skäl. Vad gör du själv för att hålla igång sexlivet? Hur nära är ni varandra mentalt?

    Vill han aldrig att du smeker och suger hans kuk? Provar ni kravlöst? (typ att du smeker och suger utan att han känner att han måste få stånd eller komma)

    Vet du vad han tänder på? Har du frågat om det är något du kan göra som skulle öka hans lust att prova ha sex?

    Vill du ha sex med honom?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (ooo)
    Sat 12 Sep 2020 11:20
    #24
    Anonym (TS) skrev 2020-08-26 19:20:44 följande:

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?


    Jag vet i af en som inte har sex med sin fru och som säger att sexlusten dippat, och han bryr sig inte längre. Kan väl inte påstå att de har det allra mest kärleksfulla äktenskapet, men de väljer att fortsätta ihop. 
  • Anonym (Samma­)
    Sat 12 Sep 2020 11:33
    #25
    En manlig man skrev 2020-09-12 10:49:22 följande:

    Nej det funkar inte. Men i valet förhålland med sex och träffa olika eller ha kk för sex så är förhållande det jag väljer alla dagar i veckan och givetvis inte bara för att det är för att få sex.


    Jag vill iallafall inte att någon som inte älskar mig seriöst, ska få ta på mig. Skabbigt med KK.
  • Anonym (Bengt­)
    Sat 12 Sep 2020 11:36
    #26

    Har gått cirka två år utan sex, är ett förhållande som hållt i cirka 8 år. Hennes lust är i princip slut på grund av sjukdom. Upplever det inte som något direkt problem och jag skulle aldrig vara otrogen heller, hade varit svinaktigt.

  • Anonym (Samma­)
    Sat 12 Sep 2020 11:43
    #27
    Anonym (Bengt) skrev 2020-09-12 11:36:21 följande:

    Har gått cirka två år utan sex, är ett förhållande som hållt i cirka 8 år. Hennes lust är i princip slut på grund av sjukdom. Upplever det inte som något direkt problem och jag skulle aldrig vara otrogen heller, hade varit svinaktigt.


    Hur tillfredsställer du dig utan kramar kyssar och sex?
  • Anonym (Bengt­)
    Sat 12 Sep 2020 11:51
    #28
    Anonym (Samma) skrev 2020-09-12 11:43:30 följande:
    Hur tillfredsställer du dig utan kramar kyssar och sex?
    Kramas och kysses gör vi fortfarande. Sex går att lösa med onani.
  • Anonym (Man)
    Sat 12 Sep 2020 12:21
    #29
    Anonym (Eh) skrev 2020-09-12 10:48:51 följande:

    Eh kvinnor kanske också vill komma, vi är inget som ni ska runka i bara


    Ja, men vissa av er kräver sååååå mycket mer än det, och ibland pallar man inte med det.
  • Anonym (Kan inte)
    Sat 12 Sep 2020 12:37
    #30
    Anonym (Samma) skrev 2020-09-12 10:36:50 följande:
    Så att vara utan sex i 5 år är bättre och mår bättre än att ha random sex hit och dit som ger skada.
    Min åsikt är rakt motsatt - jag har hellre "random sex hit och dit" än är utan sex i fem år.
Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????