• Anonym (TS)
    Wed 26 Aug 2020 19:20
    2233 visningar
    85 svar
    85
    2233

    Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?

  • Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????
  • Anonym (kvinn­a)
    Sat 12 Sep 2020 16:30
    #41
    Xlr8 skrev 2020-08-27 00:47:45 följande:

    För min del känns det som det kostar mer än det smakar.

    Har man väldigt begränsat med tid känns 1 timmes massage +30-40 min förspel för att sen få komma tillskott mer som en plåga än nöje.

    Blir bara så avtänd av massage och sen att vara stressad över att nu blir det att lägga sig så sent att det är frågan om det är värt att sova alls.

    Hoppar själv över sex om jag kan, kan lika gärna runka på en bråkdel av tiden.


    Förstår dig. Har det ungefär likadant. För att det överhuvudtaget ska bli sex med mannen måste jag ge honom lång massage och sedan ge honom oralsex. Han ger mig aldrig motsvarande och är knappt intresserad av att röra vid mig. Jag har varit frustrerad över detta länge och har bestämt mig för att lämna honom.
  • Anonym (Man49­)
    Sat 12 Sep 2020 16:44
    #42

    Hitta på något nytt

    Kollla på porr film i telefon och använd sex leksak

    Dildo , vibrator vad som helst

    När han ligger bredvid i sängen

    Nån djävla reaktion måste du få .....

    Njut av det ....ställ frågan efter ett tag

    Vill du vara med ?

  • Anonym (O)
    Sat 12 Sep 2020 18:57
    #43
    Anonym (Man49) skrev 2020-09-12 16:44:14 följande:

    Hitta på något nytt

    Kollla på porr film i telefon och använd sex leksak

    Dildo , vibrator vad som helst

    När han ligger bredvid i sängen

    Nån djävla reaktion måste du få .....

    Njut av det ....ställ frågan efter ett tag

    Vill du vara med ?


    Nu är jag inte TS men är i en liknande situation och det där kan ju slå riktigt snett. Nån reaktion får man väl förmodligen men det är inte så troligt att den blir positiv. Om det är en människa som helt tappat all sexlust så tror jag inte att han blir överlycklig över att hon lägger sig bredvid honom och kör solo med dildo. Att hon onanerar är en sak. Det gör jag också, ofta! Men att göra det inför någon som inte är intresserad är inte okej.
  • Anonym (M)
    Sat 12 Sep 2020 19:18
    #44
    Anonym (Eh) skrev 2020-09-12 10:48:51 följande:

    Eh kvinnor kanske också vill komma, vi är inget som ni ska runka i bara


    Om det tar flera timmar att komma kanske man ska undersöka hur man når dit snabbare istället för att kräva att ens man ska orka i all evighet. Men du vill väl hellre att vi ligger kvar där så du kan pulla och tillfredsställa dig själv med vår kuk eller fingrar och tunga.
  • Anonym (Eh)
    Sat 12 Sep 2020 20:21
    #45
    Anonym (Man) skrev 2020-09-12 16:17:04 följande:

    Tur för mig att jag inte bryr mig ett skit om det då! :P


    Ja du lär ju få mkt sex framöver då.
  • Anonym (Man)
    Sat 12 Sep 2020 21:13
    #46
    Anonym (M) skrev 2020-09-12 19:18:34 följande:
    Om det tar flera timmar att komma kanske man ska undersöka hur man når dit snabbare istället för att kräva att ens man ska orka i all evighet. Men du vill väl hellre att vi ligger kvar där så du kan pulla och tillfredsställa dig själv med vår kuk eller fingrar och tunga.
    Nej, det är bara att hon ville hålla på länge. Hon kunde komma fort, men ville inte. Långt förspel. Långt sex osv. Och det är härligt ibland. Men när det är det enda som duger för henne, då tröttnar jag.
  • Anonym (Man)
    Sat 12 Sep 2020 21:14
    #47
    Anonym (Eh) skrev 2020-09-12 20:21:21 följande:
    Ja du lär ju få mkt sex framöver då.
    Jag har två KKs, så jag klarar mig utmärkt. Tackar som frågar :P
  • Anonym (Oskar­)
    Sun 13 Sep 2020 05:22
    #48
    Anonym (kvinna) skrev 2020-09-12 16:30:51 följande:
    Förstår dig. Har det ungefär likadant. För att det överhuvudtaget ska bli sex med mannen måste jag ge honom lång massage och sedan ge honom oralsex. Han ger mig aldrig motsvarande och är knappt intresserad av att röra vid mig. Jag har varit frustrerad över detta länge och har bestämt mig för att lämna honom.
    Det gör du rätt i så klart man ska få samma tillbaka. Hoppas inte att du har offrat för mycket tid åt han. En sån man kan sitta i sin ensamhet och sköta om sin kuk själv.
  • Sun 13 Sep 2020 09:55
    #49
    Anonym (Man) skrev 2020-08-26 20:16:50 följande:

    Jag tappade lusten att ligga med mitt ex efter några år ihop. Hon var fruktansvärt snygg! Men det kändes så jävla jobbigt varje gång... Långt förspel osv osv. Ibland är man inte sugen på sånt där 2-timmar sex utan vill bara komma och sen är det bra. Men det var helt omöjligt med henne. Så till slut tröttnade jag bara. Det var så mycket enklare att bara runka.

    Den relationen höll inte så länge efter att vi slutade knulla. 

    En relation utan sex är en död relation...


    Xlr8 skrev 2020-08-27 00:47:45 följande:

    För min del känns det som det kostar mer än det smakar.

    Har man väldigt begränsat med tid känns 1 timmes massage +30-40 min förspel för att sen få komma tillskott mer som en plåga än nöje.

    Blir bara så avtänd av massage och sen att vara stressad över att nu blir det att lägga sig så sent att det är frågan om det är värt att sova alls.

    Hoppar själv över sex om jag kan, kan lika gärna runka på en bråkdel av tiden.


    Anonym (Man) skrev 2020-09-12 12:21:33 följande:

    Ja, men vissa av er kräver sååååå mycket mer än det, och ibland pallar man inte med det.


    Anonym (Man) skrev 2020-09-12 12:57:06 följande:

    Nej, men ibland orkar man inte med 0.5 - 1 timmes förspel och mysade och gosande. Ibland vill man bara komma och vara klar. Det gäller för övrigt många kvinnor jag träffat också.

    Men med exet var det helt omöjligt, så till slut orkade jag inte. Det var liksom inte värt det.


    Så mysande och gosande är alltså jobbigt? Gäller det även efter sex?

    Vi kan ha snabbisar, men om vi har tid ligger vi oftast länge och gosar. Före eller efter. För oss är der livskvalité. Massage ger vi varandra ofta också. För det mesta inte i anslutning till sex och det är också väldigt värdefullt.

    Om min man plötsligt inte ville ha det skulle jag betrakta relationen som döende. (enligt våra preferenser)
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Man)
    Sun 13 Sep 2020 10:21
    #50
    New Dawn skrev 2020-09-13 09:55:32 följande:

    Så mysande och gosande är alltså jobbigt? Gäller det även efter sex?

    Vi kan ha snabbisar, men om vi har tid ligger vi oftast länge och gosar. Före eller efter. För oss är der livskvalité. Massage ger vi varandra ofta också. För det mesta inte i anslutning till sex och det är också väldigt värdefullt.

    Om min man plötsligt inte ville ha det skulle jag betrakta relationen som döende. (enligt våra preferenser)


    Det var då rackarns vad folk ska försöka misstolka mig med flit!

    2-timmars sex blir drygt när det är det Enda hon vill ha! Gos, förspel och allt sånt där får gärna vara med, men inte alltid så extremt långt Var Enda Gång! Det funkar inte för mig, då dör lusten helt.
Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????