• Anonym (TS)
    Wed 26 Aug 2020 19:20
    2230 visningar
    85 svar
    85
    2230

    Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????

    Hej! Jag undrar om det är möjligt för en man som har en ganska attraktiv fru, att sluta ha sex med henne och inte heller är otrogen? Tillsammans i 23 år men min man vill inte ha sex med mig på 5 år och säger att han tappat sexdriften. Han reser en del i jobbet, ja. Borta ca 5 nätter i månaden i vanliga fall men beter sig inte konstigt med mobilen eller så.

    Finns det någon man därute som plötsligt slutat vilja sex?

  • Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????
  • Anonym (kvinn­a)
    Sun 13 Sep 2020 10:36
    #51
    New Dawn skrev 2020-09-13 09:55:32 följande:
    Xlr8 skrev 2020-08-27 00:47:45 följande:

    För min del känns det som det kostar mer än det smakar.

    Har man väldigt begränsat med tid känns 1 timmes massage +30-40 min förspel för att sen få komma tillskott mer som en plåga än nöje.

    Blir bara så avtänd av massage och sen att vara stressad över att nu blir det att lägga sig så sent att det är frågan om det är värt att sova alls.

    Hoppar själv över sex om jag kan, kan lika gärna runka på en bråkdel av tiden.


    Anonym (Man) skrev 2020-09-12 12:57:06 följande:

    Nej, men ibland orkar man inte med 0.5 - 1 timmes förspel och mysade och gosande. Ibland vill man bara komma och vara klar. Det gäller för övrigt många kvinnor jag träffat också.

    Men med exet var det helt omöjligt, så till slut orkade jag inte. Det var liksom inte värt det.


    Så mysande och gosande är alltså jobbigt? Gäller det även efter sex?

    Vi kan ha snabbisar, men om vi har tid ligger vi oftast länge och gosar. Före eller efter. För oss är der livskvalité. Massage ger vi varandra ofta också. För det mesta inte i anslutning till sex och det är också väldigt värdefullt.

    Om min man plötsligt inte ville ha det skulle jag betrakta relationen som döende. (enligt våra preferenser)
    Visst kan det vara skönt men det blir frustrerande när det krävs en halvtimmes massage varenda gång, särskilt om den andre enbart kan tänka sig sex väldigt sent på kvällen när man oftast är trött. 
  • Anonym (Eh)
    Sun 13 Sep 2020 10:53
    #52
    -1
    Anonym (Man) skrev 2020-09-13 10:21:25 följande:

    Det var då rackarns vad folk ska försöka misstolka mig med flit!

    2-timmars sex blir drygt när det är det Enda hon vill ha! Gos, förspel och allt sånt där får gärna vara med, men inte alltid så extremt långt Var Enda Gång! Det funkar inte för mig, då dör lusten helt.


    Då var ni inte kompatibla i sängen, du ville ha snabbt knull, komma fort, för din njutnings skull. Kvinnan ville även tänka på sin njutning. Finns tjejer som inte bryr sig om sin njutning, ganska vanligt tyvärr, du får hitta en sån
  • Anonym (Man)
    Sun 13 Sep 2020 11:27
    #53
    Anonym (Eh) skrev 2020-09-13 10:53:13 följande:

    Då var ni inte kompatibla i sängen, du ville ha snabbt knull, komma fort, för din njutnings skull. Kvinnan ville även tänka på sin njutning. Finns tjejer som inte bryr sig om sin njutning, ganska vanligt tyvärr, du får hitta en sån


    Okej, nu har jag fått nog av dina medvetna feltolkningar av vad jag säger.

    Jag förstår att det här är provocerande för dig, men du behöver förstå att inte alla funkar som du.
  • Anonym (Hehe)
    Sun 13 Sep 2020 11:28
    #54
    -1
    Anonym (Samma) skrev 2020-08-26 19:37:31 följande:

    Samma för mig. Min man är för trött och engagerar sig helt i vår tonårs dotter. En bra pappa ja men han har ingen ork till mina behov.


    Det är därför kvinnor vill ha bad boys.
    Att kvinnor vill ha den trygga mannen som blir en bra pappa är en myt.
    Hehe.
  • Sun 13 Sep 2020 15:39
    #55
    Anonym (Man) skrev 2020-09-13 10:21:25 följande:

    Det var då rackarns vad folk ska försöka misstolka mig med flit!

    2-timmars sex blir drygt när det är det Enda hon vill ha! Gos, förspel och allt sånt där får gärna vara med, men inte alltid så extremt långt Var Enda Gång! Det funkar inte för mig, då dör lusten helt.


    Okej. Fast du skrev ju även 0.5-1 timmes förspel, mysande och gosande, så jag vet inte exakt av jag missuppfattat.

    Jag och min man är mer som ditt ex då.

    Även om vi kommer snabbt vill vi gosa och mysa efteråt, Min man är lika sugen på sådant som jag, så även om vi tex haft sex före frukost, vill han lägga sig och gosa efter frukost, plus att vi många gånger bara gosar/myser eller masserar.

    Vet inte vad du menar med 2h sex. Kan liksom inte förstå vad är det som betraktas som sex under så lång tid.

    Om man gillar att gosa är det ju verkligen inget jobbigt eller ansträngande.

    När jag tänker efter ger inte våra snabbisar mindre gos. Bara att goset sker efteråt, eller vid en annan tidpunkt på dagen. Vissa dagar är det ju så fullt upp, så då blir både sex och gos mindre.

    Jag tror jag hade tappat lusten om min man tyckte det var jobbigt att gosa. Det hade känts som att väldigt mycket hade dött då, så jag gissar att du hade upplevt mig som ditt ex.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Man)
    Sun 13 Sep 2020 18:51
    #56
    New Dawn skrev 2020-09-13 15:39:17 följande:
    Okej. Fast du skrev ju även 0.5-1 timmes förspel, mysande och gosande, så jag vet inte exakt av jag missuppfattat.

    Jag och min man är mer som ditt ex då.

    Även om vi kommer snabbt vill vi gosa och mysa efteråt, Min man är lika sugen på sådant som jag, så även om vi tex haft sex före frukost, vill han lägga sig och gosa efter frukost, plus att vi många gånger bara gosar/myser eller masserar.

    Vet inte vad du menar med 2h sex. Kan liksom inte förstå vad är det som betraktas som sex under så lång tid.

    Om man gillar att gosa är det ju verkligen inget jobbigt eller ansträngande.

    När jag tänker efter ger inte våra snabbisar mindre gos. Bara att goset sker efteråt, eller vid en annan tidpunkt på dagen. Vissa dagar är det ju så fullt upp, så då blir både sex och gos mindre.

    Jag tror jag hade tappat lusten om min man tyckte det var jobbigt att gosa. Det hade känts som att väldigt mycket hade dött då, så jag gissar att du hade upplevt mig som ditt ex.
    Jag bryr mig inte om dig och din man - jag pratar om mina preferenser. 
  • Anonym (kvinn­a)
    Sun 13 Sep 2020 19:23
    #57
    New Dawn skrev 2020-09-13 15:39:17 följande:

    Okej. Fast du skrev ju även 0.5-1 timmes förspel, mysande och gosande, så jag vet inte exakt av jag missuppfattat.

    Jag och min man är mer som ditt ex då.

    Även om vi kommer snabbt vill vi gosa och mysa efteråt, Min man är lika sugen på sådant som jag, så även om vi tex haft sex före frukost, vill han lägga sig och gosa efter frukost, plus att vi många gånger bara gosar/myser eller masserar.

    Vet inte vad du menar med 2h sex. Kan liksom inte förstå vad är det som betraktas som sex under så lång tid.

    Om man gillar att gosa är det ju verkligen inget jobbigt eller ansträngande.

    När jag tänker efter ger inte våra snabbisar mindre gos. Bara att goset sker efteråt, eller vid en annan tidpunkt på dagen. Vissa dagar är det ju så fullt upp, så då blir både sex och gos mindre.

    Jag tror jag hade tappat lusten om min man tyckte det var jobbigt att gosa. Det hade känts som att väldigt mycket hade dött då, så jag gissar att du hade upplevt mig som ditt ex.


    Det handlar om att man vill ha variation och inte jättelånga förspel jämt, även om det naturligtvis också är trevligt.
  • Anonym (kvinn­a)
    Sun 13 Sep 2020 19:25
    #58
    Anonym (Eh) skrev 2020-09-13 10:53:13 följande:

    Då var ni inte kompatibla i sängen, du ville ha snabbt knull, komma fort, för din njutnings skull. Kvinnan ville även tänka på sin njutning. Finns tjejer som inte bryr sig om sin njutning, ganska vanligt tyvärr, du får hitta en sån


    Jag är kvinna och gillar också snabbt sex ibland. Alla kvinnor är inte likadana.
  • Anonym (Eh)
    Sun 13 Sep 2020 19:38
    #59
    Anonym (kvinna) skrev 2020-09-13 19:25:33 följande:

    Jag är kvinna och gillar också snabbt sex ibland. Alla kvinnor är inte likadana.


    Du verkar ha svårt med läsförståelsen
  • Anonym (kvinn­a)
    Sun 13 Sep 2020 19:53
    #60
    Anonym (Eh) skrev 2020-09-13 19:38:00 följande:

    Du verkar ha svårt med läsförståelsen


    Jag tolkade ditt inlägg som att du menar att kvinnor som inte alltid måste ha jättelånga förspel inte bryr sig om sin njutning, men det stämmer alltså inte?
Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????