• Anonym (hm)

    Är strippklubb otrohet?

    Hej, min sambo ska utomlands på en svensexa med ett tight killgäng. Det kommer bli strippklubbar. Jag känner mig på något sätt sviken, av att han ska stå och mest troligt bli uppkåtad av andra tjejer IRL.

    Så, till min fråga. Anser ni att strippklubb är en form av otrohet eller är jag bara löjlig som känner såhär?

    Om jag är löjlig, om strippklubbar utomlands på en svensexa bara är att ta.. hur resonerar ni som inte mår skit över det?

  • Svar på tråden Är strippklubb otrohet?
  • Anonym (Kan vara?)

    Jag tycker inte det är otrohet. Men då jag har vart strippa vet jag att det förekommer en hel del som inte skall förekomma. Inte organiserad prostitution vad jag har sett men män som erbjuder bra pengar för mer än dans/tease och tjejer som nappar på det. Tjejer som dejtar kunder. Då är det otrohet enligt mig.

    Skulle jag någon gång ha nappat på det hade det vart just med eller enbart med svensexegäster. De är inte de vanliga kunderna och känns ofta som harmlösa och roliga trots fyllan...normala killar typ? Högljudda osv. men ofarliga. Mina favoritkunder med stoooor marginal.

  • Anonym (H)

    I mina ögon nej, men tyder på rejält dåligt omdöme och en skev kvinnosyn, så otrohet eller ej skulle vi få problem hemma om sambon inte sade ifrån inför ett sånt upplägg.

    Om du dessutom är av åsikten att det är sårande och din partner inte respekterar det så har ni ju ett bekymmer.

  • Anonym (Johan)

    Det troliga är nog att din sambo inte ville gå på strippklubben, men kände sig så illa tvungen för att inte förstöra stämningen på svensexan. Ibland gör man ju dessvärre saker man egentligen inte vill bara på grund av grupptrycket.

  • Oerhörd
    Anonym (Johan) skrev 2020-09-04 08:49:43 följande:

    Det troliga är nog att din sambo inte ville gå på strippklubben, men kände sig så illa tvungen för att inte förstöra stämningen på svensexan. Ibland gör man ju dessvärre saker man egentligen inte vill bara på grund av grupptrycket.


    Det mest troliga är ändå att man är ungefär som man umgås.
  • Oerhörd

    Det är väl inte otrohet förrän han faktiskt är otrogen? Att han inte beter sig som du hoppas eller önskar är en annan sak, och det behöver ni nog prata om. Jag har ingen erfarenhet av strippklubbar, men för den jag är känns det bra sunkigt med grabbresor (till länder där prostitution är tillåten) för att gå på strippklubb. Är det det roligaste de har gemensam? Verkar trist...

  • Anonym (Kille)
    Anonym (hm) skrev 2020-09-03 01:57:37 följande:

    Hej, min sambo ska utomlands på en svensexa med ett tight killgäng. Det kommer bli strippklubbar. Jag känner mig på något sätt sviken, av att han ska stå och mest troligt bli uppkåtad av andra tjejer IRL.

    Så, till min fråga. Anser ni att strippklubb är en form av otrohet eller är jag bara löjlig som känner såhär?

    Om jag är löjlig, om strippklubbar utomlands på en svensexa bara är att ta.. hur resonerar ni som inte mår skit över det?


    Som kille förstår jag inte själva grejen att gå på strippklubb överhuvudtaget oavsätt om man har tjej eller inte. Har man tjej så av vilken anledning skulle man gå dit. Strippklubbar utomlands brukar det vara tjejer som gör det mot sin vilja eller blir tvingade till detta. Är det moralisk rätt att betala för detta för att se kvinnor strippa? Nej absolut inte.
  • Anonym (man)
    Anonym (hm) skrev 2020-09-03 01:57:37 följande:

    Hej, min sambo ska utomlands på en svensexa med ett tight killgäng. Det kommer bli strippklubbar. Jag känner mig på något sätt sviken, av att han ska stå och mest troligt bli uppkåtad av andra tjejer IRL.

    Så, till min fråga. Anser ni att strippklubb är en form av otrohet eller är jag bara löjlig som känner såhär?

    Om jag är löjlig, om strippklubbar utomlands på en svensexa bara är att ta.. hur resonerar ni som inte mår skit över det?


    Inte otrohet, bara rejält sunkigt.
  • Anonym (aa)

    Saken är den att många strippklubbar sysslar med mer än stripp det är ofta sexhandel där också så det kan nog bli mer dom sysslar med.

  • Anonym (Girl)

    Jag hade inte sett det som otrohet men hade nog blivit äcklad av min pojkvän. Tycker det är en smutsig industri som man av moraliska skäl inte bör stödja. Men jag går gärna på swingersklubb och har sex i samma rum som andra par, där är ju alla frivilligt utan att få betalt. Stor skillnad enligt mig. Förstår att flesta män alltid kommer i teorin kommer vara kåta på idén med en strippklubb. Man får ha vilka fantasier man vill men hade dumpat karln om det var något som han verkligen ville gå på.

  • Hönshjärna

    Jag förstår inte alla som hävdar att det minsann inte är otrohet. Jaha, är det TROHET då att gå på en strippklubb, ett ställe vars syfte är att titta på och hetsa upp sig över andra kvinnors kroppar? (Och ärligt talat, där händer nog andra saker med).

    Enligt er verkar otrohet vara begränsat till snoppens införande i vaginan. Så snävt.

    Jag och min man förväntar oss trohet av varandra i tankar, ord och gärningar. Därför tittar vi inte på porr, därför går vi inte på strippklubb.

Svar på tråden Är strippklubb otrohet?