• Anonym (Tillf­redsst­älld)
    Mon 7 Sep 2020 12:12
    1456 visningar
    23 svar
    +1
    23
    1456

    Sexlivet på topp efter makens otrohet

    Min man var otrogen. Vi har varit ett par i många år och han har aldrig varit sexuell av sig. Det var ett stort problem för mig i början men jag fick finna mig i att om jag ville leva med honom så var det ett liv av sexuell otillfredsställelse jag valde. Det har visat sig att hans erfarenhet av sex innan mig var väldigt liten och han har alltid känt sig osäker och osexig men otroheten fick honom att känna sig sexig och farlig. Efter otroheten avslöjades så har vi haft ett sexliv som är som natt och dag mot förut. Det blev som en katalysator för honom och igår blev jag tillfredsställd två gånger och båda gångerna hade jag ett stort leende på läpparna efteråt. Jag har väntat alla år på detta. På att känna att han vill ha mig och njuter av att tillfredsställa mig. Visst var otroheten skit men den gav mig ett bra sexliv så det var inte helt av ondo. Inget ont som inte för något gott med sig som man säger. Någon med liknande upplevelse?

  • Svar på tråden Sexlivet på topp efter makens otrohet
  • Anonym (jag)
    Mon 7 Sep 2020 12:18
    #1

    Själv skulle jag nog bli ganska så ledsen över vetskapen att det krävdes en annan persons insats för att min makes sexlust skulle vakna till liv.

  • Anonym (Tillf­redsst­älld) Trådstartaren
    Mon 7 Sep 2020 12:28
    #2
    Anonym (jag) skrev 2020-09-07 12:18:49 följande:

    Själv skulle jag nog bli ganska så ledsen över vetskapen att det krävdes en annan persons insats för att min makes sexlust skulle vakna till liv.


    Såklart har jag varit ledsen över att han varit otrogen men det var inte hon personligen eller hennes insats som väckte hans sexlust till liv. Det var insikten som otrohetsupplevelsen gav honom och rädslan för att förlora mig som väckte den till liv. 
  • Anonym (Henri­k)
    Mon 7 Sep 2020 12:37
    #3

    Grattis att ni fått fart på sexlivet. Kanske kommer utvecklas till att träffa andra ihop eller med varandras godkännande framöver? 

  • Anonym (Red)
    Mon 7 Sep 2020 12:47
    #4

    Personligen så ligger jag mer, oftare och bättre med min partner när jag har ett otrohetsförhållande. Ju mer uppmärksamhet min partner får desto mindre tror hen att jag är intresserad av andra.

    Trevligt att ni fått ett fungerande sexliv efter din mans otrohet. Det betyder inte alltid att han avslutat sin relation men det betyder kanske ingenting just nu.

  • Anonym (Anony­m)
    Mon 7 Sep 2020 12:49
    #5

    Jo men en relation byggd på rädsla är ju fantastisk :) Så skönt för dig att veta att han ger dig så mycket sexuell uppmärksamhet för att han är livrädd att förlora dig.

    Det vore bättre om ni satte er ner och pratade med varandra istället. Då kanske ni kan ha en ärlig relation med bättre chanser att hålla inför framtiden.

  • Mon 7 Sep 2020 12:54
    #6
    Anonym (Tillfredsställd) skrev 2020-09-07 12:28:38 följande:
    Såklart har jag varit ledsen över att han varit otrogen men det var inte hon personligen eller hennes insats som väckte hans sexlust till liv. Det var insikten som otrohetsupplevelsen gav honom och rädslan för att förlora mig som väckte den till liv. 
    Grattis antar jag..
    Men synd att han riskerade ert förhållande genom att vara otrogen och inte tänkte efter att han kunde förlora dig INNAN han valde att vara det!

    Tänker också att om han "inte är så särskilt sexuell av sig", så måste det ändå ha betytt något för honom att få ligga med den andra tjejen??

    Men ändå, starkt av dig att vända det till något bra! Jag hade inte fixat det!
  • Anonym (456)
    Mon 7 Sep 2020 15:49
    #7

    Eller så är han bara kåt nu för att han tänker på sexet med den andra tjejen, eller är tänd på henne (eller någon annan) och ligger med dig för att du finns tillgänglig.

    Talar av egen erfarenhet. Bli hungrig ute och äta hemma så att säga.

  • Mon 7 Sep 2020 16:24
    #8

    Grattis! Han behövde tydligen den bekräftelsen för att inse att han dög och har något att tillföra i sängen. Inte helt vanligt att gå den vägen men huvudsaken är att det funkar.

  • Anonym (sorry­)
    Mon 7 Sep 2020 18:33
    #9

    Njut det så länge det varar, men tror tyvärr det är ett förbigående fenomen. När han känner att krisen är över efter att ha blivit avslöjad, så behöver han inte anstränga sig mer och så är det risk att allt blir lika torftigt som innan.

  • Anonym (Tillf­redsst­älld) Trådstartaren
    Mon 7 Sep 2020 18:42
    #10
    Jag är medveten om att det kommer lägga sig lite (som förälskelse gör) men det kommer aldrig återgå till att vara så torftigt som innan åtminstone. Nu ser jag fram emot att ha ett normalt sexliv.
Svar på tråden Sexlivet på topp efter makens otrohet