• Baconpie

    BIM Oktober 2020 - Första barnet

    Hej,

    Så startar jag då ännu en ny tråd för alla oss som försöker med första barnet. Fyll gärna på i listan med ålder och BIM. 

    Hoppas att oktober bringar fruktbarhet för oss alla. 

  • Svar på tråden BIM Oktober 2020 - Första barnet
  • Soff
    EMKR skrev 2020-10-03 08:14:15 följande:

    Kul med en grupp som passar mig :) !

    Är inne på vårat 5de försök och håller tummar och tår för oss alla.

    Är 32 år, oregelbunden menscykel.

    BIM 4/10


    Då är vi i samma skede :) är 32 år och är inne på vårt femte försök. Har bim 8 okt.
  • Mimmioo

    Hej alla! Hoppar in här också, är 23 år och har bim 12/10. Planerar första barnet och detta är första försöket :)

  • Kokos90

    Hej! Hänger också med här. Fick mens 1 oktober , med en kort cykel på 26 dagar. Nyligen slutat med minipiller så vet inte hur regelbundna cykler jag har, detta var andra mensen efter pillerstopp. Men hinner ju med en bim till i oktober , som blir 29e oktober om jag räknar en cykel på 28 dagar :)

  • EMKR
    Soff skrev 2020-10-03 11:07:06 följande:

    Då är vi i samma skede :) är 32 år och är inne på vårt femte försök. Har bim 8 okt.


    Men vad kul! :) då slipper jag känna mig ensam med våra 5 försök. Fast jag vet att det inte är lång tid.

    Men testar snart med allt känner jag.

    Någon som har erfarenhet av pre seed?

    Jag har beställt och hoppas den kan hjälpa oss.
  • Soff
    EMKR skrev 2020-10-03 18:29:05 följande:
    Men vad kul! :) då slipper jag känna mig ensam med våra 5 försök. Fast jag vet att det inte är lång tid.

    Men testar snart med allt känner jag.

    Någon som har erfarenhet av pre seed?

    Jag har beställt och hoppas den kan hjälpa oss.

    Jaa! :) Ja det är ju lite lång tid.. men känns som en evighet!!.. redan börjar tankar snurra mycket i huvet varför det inte skulle gått hittills >< ... men som sagt.. det är ju verkligen inte lång tid, så man får försöka intala sig det, och att det kommer!..


    Samma här!.. har hittills testat SMEP (sperm meet egg plan), denna gång i kombination med bisolvonmetoden.. får se om det blir något. Tyvärr har jag känningar som att mensen ska komma igång... men man vet ju aldrig. Har ju läst flera som haft så, och sen ändå varit gravida. Förvirrande.. och frustrerande att inte veta. Tänkte faktiskt tänkt att testa imorrn bara för det. Tänkte att ska jag ändå bli besviken, kan jag bli det några dagar tidigare :P 

  • Soff

    Tog ett gravtest idag bim-4. Förstås negativt. Det verkar ju inte kunna bli något annat :(

  • Onewayticket

    Har bim idag eller imorgon, beroende på vilken app jag litar på. Tror mer imorgon, ingen mens än nämligen. Har dock mått så sjukt illa igår och nu på morgonen. Så testade. Vad tror ni? Med sonen fick jag inget plus förrän bim+3 så borde egentligen inte testa alls än...

  • FasterOwe
    Soff skrev 2020-10-04 08:18:37 följande:

    Tog ett gravtest idag bim-4. Förstås negativt. Det verkar ju inte kunna bli något annat :(


    Men :( <3

    Har ni gjort några koller?
  • FasterOwe
    Onewayticket skrev 2020-10-04 08:37:13 följande:

    Har bim idag eller imorgon, beroende på vilken app jag litar på. Tror mer imorgon, ingen mens än nämligen. Har dock mått så sjukt illa igår och nu på morgonen. Så testade. Vad tror ni? Med sonen fick jag inget plus förrän bim+3 så borde egentligen inte testa alls än...


    Kanske möjligtvis pyttelite på närbilden. Det lär ju stegras så det syns ordentligt om ett par dar isf. Håller tummarna!
Svar på tråden BIM Oktober 2020 - Första barnet