• Anonym (mdd)
    Fri 18 Sep 2020 14:37
    2381 visningar
    56 svar
    56
    2381

    håriga kön

    Hur man ser på behårade kön beror nog på var man frågar. På utländsk porrsidor så håller dom på och hyllar gamla ryska tanter som jobbar brevbärare i Sibirien. Ja ni förstår nog hur dom ser ut utan kläder och antagligen är man mindrre begåvad som håller på på det sättet dom männen gör. Men hur ser man på att kvinnor behåller håret i Sverige idag generellt?

  • Svar på tråden håriga kön
  • Anonym (!)
    Sat 19 Sep 2020 20:45
    #21
    Anonym (Man45) skrev 2020-09-19 20:40:30 följande:

    Ja jag har skägg. Rakade kvinnor är inte attraktiva helt enkelt.


    För dig... Alla har vi olika preferenser men en rakning gör inte att kvinnor ser ut som flickor. Att försöka förlöjliga någon/något för att det inte stämmer med ens egna preferenser är bara barnsligt.
  • Anonym (Man45­)
    Sat 19 Sep 2020 20:51
    #22

    Vad får dig att tro att det handlar om att förlöjliga? Bara för att du tar åt dig ? Släpp sargen och inse att folk tycker olika och dryftar sina åsikter. För mig är en kvinna vacker icke rakad , annat är ointressant...

  • Sun 20 Sep 2020 06:37
    #23
    Anonym (Man45) skrev 2020-09-19 07:49:19 följande:

    Förstår inte varför en kvinna ska se ut som en flicka?? Behåll håret


    Men sluta! En kvinna ser ju inte ut som en flicka bara för att hon rakat fittan! Jag tycker att en rakad fitta är vacker, en hårbuske är inte speciellt vacker men blygdläppar kan vara helt magiskt vackra.
  • Anonym (Eva)
    Sun 20 Sep 2020 09:34
    #24

    Behåll håret! Tids nog blir ni gamla och tunnhåriga där, och då kommer ni sakna den ungdomliga behåringen på könet. 

  • Anonym (!)
    Sun 20 Sep 2020 10:10
    #25
    Anonym (Man45) skrev 2020-09-19 07:49:19 följande:

    Behåll håret


    Anonym (Eva) skrev 2020-09-20 09:34:20 följande:

    Behåll håret!


    Varför dessa uppmaningar hur andra ska göra?

    Vad har ni att göra med hur andra gör med sin behåring? Låt var och en själv bestämma utan era uppmaningar som enbart bygger på personliga preferenser.
  • Anonym (Man45­)
    Sun 20 Sep 2020 10:14
    #26

    För det är ju precis det den här tråden handlar om såklart?? Ett forum är till för att tycka och tänka. Om du har problem med det kanske du inte ska delta...

  • Anonym (!)
    Sun 20 Sep 2020 10:15
    #27
    Anonym (Man45) skrev 2020-09-19 20:51:22 följande:

    Vad får dig att tro att det handlar om att förlöjliga? Bara för att du tar åt dig ? Släpp sargen och inse att folk tycker olika och dryftar sina åsikter. För mig är en kvinna vacker icke rakad , annat är ointressant...


    Att vi har olika preferenser och uttrycker det är helt okej. Det är ju det som gör att det blir en diskussion. Men att uppmana andra att ändra på sig för att det ska passa ens egna preferenser är barnsligt. Och att påstå att en kvinna med rakat kön ser ut som en flicka är att förlöjliga. Eller i alla fall ett riktigt löjligt påstående.
  • Anonym (!)
    Sun 20 Sep 2020 10:17
    #28
    Anonym (Man45) skrev 2020-09-20 10:14:50 följande:

    För det är ju precis det den här tråden handlar om såklart?? Ett forum är till för att tycka och tänka. Om du har problem med det kanske du inte ska delta...


    Du verkar ha problem med att andra tycker olika än dig, så då måste du uppmana dem att ändra på sig.
  • Anonym (Man45­)
    Sun 20 Sep 2020 10:26
    #29

    Öh nej , det är du som har svårt att ta vad jag tycker.

    Jag har preferenser , helt klart och du stör dig på det... Jag skiter fullständigt i vilken frisyr eller inte du har.

    Om det är någon som pekar finger här och menar vad som är rätt eller fel så är det du. Du växer nog upp du med till slut...

  • Anonym (Calle­)
    Sun 20 Sep 2020 10:33
    #30

    Det verkar som att flera här tar åt sig väldigt mycket av liknelsen att ett helrakat kvinnokön ser ut som en flickas.

    Märk: Det är i så fall inte KVINNAN som ser ut som en flickas, utan hennes KÖN.

    Själv tycker jag att det ser löjligt ut med helrakade kvinnokön. Och ja, det påminner definitivt om en (prepubertal) flickas, i varje fall när kvinnan är relativt ung.

    Det ser löjligt ut med helrakade manskön också. Och när mannen i fråga har liten penis, så liknar hans nedre region en (prepubertal) pojkes.

    Generellt ser inte män utan ansiktsbehåring ut som pojkar, men en del gör det. Mickey Rooney t.ex. Däremot tror jag inte jag någonsin har sett en kvinna ha ett helt flickaktigt ansikte, fast de kanske också finns.

Svar på tråden håriga kön