• Anonym (mdd)
    Fri 18 Sep 2020 14:37
    2289 visningar
    56 svar
    56
    2289

    håriga kön

    Hur man ser på behårade kön beror nog på var man frågar. På utländsk porrsidor så håller dom på och hyllar gamla ryska tanter som jobbar brevbärare i Sibirien. Ja ni förstår nog hur dom ser ut utan kläder och antagligen är man mindrre begåvad som håller på på det sättet dom männen gör. Men hur ser man på att kvinnor behåller håret i Sverige idag generellt?

  • Svar på tråden håriga kön
  • Anonym (Rakob­ert)
    Thu 15 Oct 2020 15:50
    #41

    Helst hårlösa blygdläppar, för att slippa få hår i munnen/halsen. Därför ansar jag min fru lite då och då. Hon gillar´t.

    Jag ansar mig själv också, närmast roten. Känns porrigt och kuken blir lite större.

  • Anonym (Glenn Medeir­os)
    Fri 16 Oct 2020 10:55
    #42
    Anonym (mdd) skrev 2020-09-18 14:37:15 följande:

    Hur man ser på behårade kön beror nog på var man frågar. På utländsk porrsidor så håller dom på och hyllar gamla ryska tanter som jobbar brevbärare i Sibirien. Ja ni förstår nog hur dom ser ut utan kläder och antagligen är man mindrre begåvad som håller på på det sättet dom männen gör. Men hur ser man på att kvinnor behåller håret i Sverige idag generellt?


    Vänta nu. Menar du att sibiriska brevbärerskor har hårig fitta? Och att om man gillar det, så är man mindre begåvad? Det är nog lite svårt att hänga med, om man inte är du.
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Fri 16 Oct 2020 18:29
    #43
    Anonym (Glenn Medeiros) skrev 2020-10-16 10:55:05 följande:
    Vänta nu. Menar du att sibiriska brevbärerskor har hårig fitta? Och att om man gillar det, så är man mindre begåvad? Det är nog lite svårt att hänga med, om man inte är du.
    Jag menar nog att dom som gillar och postar bilder på ryska tanter är rätt utflippade för att inte säga sjuka i huvet. Håriga kön ses ju allmänt som fult idag men det är väl mer en trendgrej då det är helt naturligt.
  • theoth­erone
    Sat 17 Oct 2020 11:16
    #44

    Jag får intrycket att håriga kön är betydligt mer accepterat idag än vad det var runt millennieskiftet. Iallafall hos kvinnor.

  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Sun 18 Oct 2020 20:51
    #45
    -1

    min dröm är unga Gudrun Schyman i Födelsen.

  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Wed 21 Oct 2020 18:41
    #47

    Hallåå jag vill prata fitthår

  • Anonym (Calle­)
    Thu 22 Oct 2020 12:40
    #50

    När en fantasi om en naturligt rödhårig ung kvinna, med rejäl fittbuske och fräknar på axlarna.

  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Thu 22 Oct 2020 19:41
    #52
    Anonym (Calle) skrev 2020-10-22 12:40:36 följande:

    När en fantasi om en naturligt rödhårig ung kvinna, med rejäl fittbuske och fräknar på axlarna.


    Det har du stulit från mig
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Thu 22 Oct 2020 20:12
    #53

    He He va är grejen med att alla kommer in och berättar sina fantasier egentligen? Ja sa inget om mina men det är en lång historia när de  gäller fitthår kan jag lova. "Ja jag drömmer om.." intressant liksom

  • Anonym (Kvinn­a26)
    Tue 5 Jan 2021 19:18
    #54

    På senaste åren har jag rakat men sparat en tuss på själva venus berget (heter de ens så?) ni fattar nog... känner mig kvinnligare, för ja jag känner mig som en liten flicka med helrakat och det känns bara äckligt, min personliga åsikt. Gillar även skägg på killar och ej rakade men gärna lite ansat:) annars känns det också alldeles för pojkaktigt och avtändande för min del.

  • Anonym (Helt rätt)
    Tue 5 Jan 2021 23:56
    #55
    Anonym (Kvinna26) skrev 2021-01-05 19:18:23 följande:

    På senaste åren har jag rakat men sparat en tuss på själva venus berget (heter de ens så?) ni fattar nog... känner mig kvinnligare, för ja jag känner mig som en liten flicka med helrakat och det känns bara äckligt, min personliga åsikt. Gillar även skägg på killar och ej rakade men gärna lite ansat:) annars känns det också alldeles för pojkaktigt och avtändande för min del.


    Håller med dig till fullo .. det är sjukt sexigt med lite hår ..en helrakat kön känns väldigt pubertalt och är inte speciellt sexigt
  • Wed 6 Jan 2021 00:07
    #56

    Tycker smaken är.godare med hårigt kön:)

Svar på tråden håriga kön