• Sun 20 Sep 2020 10:15
    1931 visningar
    14 svar
    14
    1931

    Förbjudna fantasier

    Jag lever i ett lyckligt förhållande sedan flera år tillbaka.

    Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.

    Fler som känner likadant?

  • Svar på tråden Förbjudna fantasier
  • Sun 20 Sep 2020 10:19
    #1

    Vad är det som är så förbjudet då?

  • Anonym (Honde­ndär)
    Sun 20 Sep 2020 12:22
    #2

    Jag har också partner.

    Fantiserar ofta om andra. Speciellt en specifik person som dessutom är upptagen han med.

    Går verkligen igång på de.

    Bara tanken på att få ha honom i mig gör mig galen.

    Och tanken på att få tillfredställa honom bakom hans frus rygg gör mig ännu mer upphetsad.

  • Anonym (Honde­ndär)
    Sun 20 Sep 2020 12:26
    #3

    Det kanske i sig inte räknas som förbjudet. Men för mig känns det lite förbjudet att tänka dom tankarna när jag har en partner.

  • Anonym (Kurvo­r)
    Sun 20 Sep 2020 12:56
    #4

    Ja, jag är tänd på 2 gifta kvinnor. Båda är jättemysiga, kurviga, stora bröst.

  • Sun 20 Sep 2020 13:57
    #5

    Jag blir kåt på min svägerska, här rumpa och stora bröst har hon, hon är gift det är jag med, men så härlig hon är, blir hård av bara tanken om att få ta henne i missionären och bakifrån.

  • Sun 20 Sep 2020 14:38
    #6

    Skönt att man inte är ensam om sådana tankar.

  • Sun 20 Sep 2020 15:13
    #7

    En person som jag delar ingift familj med började flörta med mig på snap snart blev det tal om preferenser. Jag kände genast övertrampet och sa detta måste sluta. Men tanken är så jävla sexig att han drar undan mig från en familjeträff. sätter på mig som aldrig förut och sedan återgår vi till det vanliga

  • Anonym (H)
    Sun 20 Sep 2020 15:14
    #8

    Är det du som precis startade ytterligare en tråd om förbjuden otrohet?

  • Sun 20 Sep 2020 15:17
    #9

    Nej inte jag

  • Anonym (sådär­)
    Tue 22 Sep 2020 10:14
    #10
    Dreamday skrev 2020-09-20 15:13:54 följande:

    En person som jag delar ingift familj med började flörta med mig på snap snart blev det tal om preferenser. Jag kände genast övertrampet och sa detta måste sluta. Men tanken är så jävla sexig att han drar undan mig från en familjeträff. sätter på mig som aldrig förut och sedan återgår vi till det vanliga


    Ok, här går det snabbt fram. Från flirt till snack om preferenser till att han sätter på dig som ett djur.

    En fråga, saknar du spärrar helt och hållet? Du vet de där små bromsarna normala människor har i huvudet som man använder INNAN man gör dumma saker?
  • Anonym (sådär­)
    Tue 22 Sep 2020 10:22
    #11
    Dreamday skrev 2020-09-20 10:15:48 följande:

    Jag lever i ett lyckligt förhållande sedan flera år tillbaka.

    Och har aldrig varit otrogen mot min partner. Men kan inte hjälpa att tycka att det förbjudna är otroligt upphetsande.

    Fler som känner likadant?


    Alla fantiserar nog om sex med någon annan någon gång, men de flesta låter det stanna där och låter det aldrig bli en stor grej för man fattar att den fantasin oxå har en jävligt ful baksida som är så jävla vidrig att man aldrig skulle ens kunna tänka sig göra verklighet av det.
  • Anonym (sådär­)
    Tue 22 Sep 2020 10:23
    #12
    Anonym (sådär) skrev 2020-09-22 10:14:19 följande:
    Ok, här går det snabbt fram. Från flirt till snack om preferenser till att han sätter på dig som ett djur.

    En fråga, saknar du spärrar helt och hållet? Du vet de där små bromsarna normala människor har i huvudet som man använder INNAN man gör dumma saker?
    Sorry, missade att knullandet bara var en fantasi. Fel av mig.
  • Anonym (enya)
    Tue 22 Sep 2020 15:59
    #13

    Ohja, känn ingen skam, det är väldigt vanligt. Finns mängder med sexfantasier: https://sexvagledarna.se/sexfantasier/

  • Wed 23 Sep 2020 10:11
    #14

    Hur ser din svägerska ut

Svar på tråden Förbjudna fantasier