• Anonym (Anonym)

    Hjälp! Så svårt att fingra tjejer..

    Finns det några tips?

    En del tjejer gillar ju när man använder fingrarna, men jag har som kille aldrig varit riktigt bekväm med det. Med själva tekniken..

    Är det för löst? För hårt? Alla tjejer gillar ju så olika också..

  • Svar på tråden Hjälp! Så svårt att fingra tjejer..
  • Anonym (Anonym)

    Här är mitt självförtroende rätt dåligt kan jag erkänna.

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-21 08:33:28 följande:

    Finns det några tips?

    En del tjejer gillar ju när man använder fingrarna, men jag har som kille aldrig varit riktigt bekväm med det. Med själva tekniken..

    Är det för löst? För hårt? Alla tjejer gillar ju så olika också..


    Använd tungan istället. Åtminstone är det min erfarenhet att de flesta män lär sig att vara lite mer nyanserade när de slickar än när de använder fingrarna. Det är nog som du säga, att det kan vara lite svårt att veta hur hårt/löst man gör med fingrarna. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ppp) skrev 2020-09-21 08:36:00 följande:

    Använd tungan istället. Åtminstone är det min erfarenhet att de flesta män lär sig att vara lite mer nyanserade när de slickar än när de använder fingrarna. Det är nog som du säga, att det kan vara lite svårt att veta hur hårt/löst man gör med fingrarna. 


    Jag föredrar att använda tungan! Det är roligare för mig som kille faktiskt också.
  • Anonym (G-punkten)

    Man ska in så pass att man kan böja fingrarna. Handflatan ska peka utåt (om du förstår vad jag menar).

    Sedan vickar du på fingrarna så att du trycker på g-punkten som sitter där i framkant (innanför allrså).

    Man kan köra lite in-ut som omväxling också, men det är själva vickandet/stimulerandet av g-punkten som gör det.

    Man ska trycka så pass att man pressar g-punktsbulan - men inte FÖR hårt.

    Fråga henne om det känns bra eller hur du kan göra för att det ska bli skönare. Eller så säger hon det själv.

    Kommunikation är a och o i sängkammarn.

  • Anonym (Anonym)
    KimLinnefeldt skrev 2020-09-21 09:27:10 följande:

    Jag föredrar att slicka, men hon vill att jag fingrar. Och jag känner mig så dålig på det. Hur gör man?


    Ja precis så!
  • Anonym (G-punkten)

    Ser att alla säger slicka. Slicka innebär stimulering av klitoris och visst, det kan vara skönt, men den bästa orgasmen får man av g-punktsstimulering.

  • greeneyes

    Fråga tjejen vad hon gillar! Har varit med om en del killar som bara gjort sin grej, oavsett om det är med tunga eller fingrar, och utan att ta reda på vad jag gillar. Funkade inte så bra. Men de som bett mig förklara - eller visa med fingrarna - då har det varit succé.

    Men om du inte vågar det, börja med ett finger på klitoris och testa lite olika hårdhet och lite olika tempo (kör alltså samma en stund). Fråga om det ska vara ska vara snabbare, hårdare osv. Och håll koll på hennes signaler, stönar / flåsar hon mer eller mindre osv!


    2007 & 2013
  • Xzx
    Anonym (G-punkten) skrev 2020-09-21 09:32:41 följande:

    Ser att alla säger slicka. Slicka innebär stimulering av klitoris och visst, det kan vara skönt, men den bästa orgasmen får man av g-punktsstimulering.


    Inte "man" - DU. Det gäller verkligen inte alla...

  • Anonym (Lena)

    Jag har aldrig varit så förtjust i att bli fingrad i fittan... däremot gillade bli slickad.

    Men med min nuvarande kille så älskar jag när han fingrar klitoris.... vet inte riktigt hur han gör men jag kommer gång på gång.

    Tycker själv det skulle vara svårt med att, som man, hitta rätt rytm och tryck...

    Jag känner mig lika obekväm med att runka... däremot suger jag gärna...

Svar på tråden Hjälp! Så svårt att fingra tjejer..