• Anonym (Jag)

    Överreagerar jag?

    Vet inte om jag överreagerar...

    Har en väldigt ny relation, men en uttalad sådan. Vi har varit ihop i snart tre månader och har i princip umgåtts 5 av veckans 7 dagar sedan vi träffades.

    Detta är inget stort problem då allt är jättebra egentligen...men jag har precis flyttat till ny lgh, och har haft lite problem att hänga upp saker, lampor och så. Mkt pga jag är rätt kort i rocken och det är högt i tal här.... nu sist ville jag visa en lampa som jag lyckats hänga upp efter mkt slit, och jag sa ngt i stil med att den behöver fixas till lite, den hamnade för hög upp och lampskålen ( eller vad det heter) glappar i taket....men nu har vi ljus iaf...

    Han svarade ngt slentrianmässigt att lampan var väldigt fin iaf, och att det säkert var lättfixat.

    Men han erbjuder sig aldrig att hjälpa till ...

    Alla kan inte vara händiga, men är inte det lite konstigt ändå, att inte erbjuda sin hjälp? Att vara två underlättar ju ofta.....

  • Svar på tråden Överreagerar jag?
  • smulpaj01

    Jadu överreagerar grovt. Säg istället "kan inte du vara snäll och hjälpa mig så fixar vi till lampan tillsammans". Inte svårare än så

  • Anonym (A)
    smulpaj01 skrev 2020-09-22 05:54:33 följande:
    Jadu överreagerar grovt. Säg istället "kan inte du vara snäll och hjälpa mig så fixar vi till lampan tillsammans". Inte svårare än så smile1.gif
    Håller med
Svar på tråden Överreagerar jag?