• Anonym (Maddi­s)
    Wed 23 Sep 2020 16:56
    4379 visningar
    112 svar
    -3
    112
    4379

    Har alltid varit otrogen i varje förhållande

    I dom första förhållanden tog jag absolut inte åt mig när jag blev påkommen, kände att jag kunde hitta nya förhållanden och fortsätta att strula till det ibland.

    Men nu har jag gjort de igen! Jag var verkligen kär och älskade min pojkvän men han är lastbilschaufför så han är inte hemma på veckorna så mycket. Jag strulade med en kollega och min pojkvän kom hem tidigare än väntat. Blev kallad för både den ena och de andra. Dvs jävla slampa, äckel, svin mm. Sen vad han mig dra åt helvete. Denna gång ångrar jag mig verkligen och jag känner mig verkligen som ett stort äckligt svin. Så de behöver ni inte ens påpeka här mer att jag är. Orkar inte höra de heller.

    Jag vill ha tips på hur jag ska få honom tillbaka, jag behöver ha honom tillbaka ha känt mig så äcklig efter detta. Han skriver bara elaka saker när jag ber om förlåtelse.

    Hur ska jag få honom på fall igen?

  • Svar på tråden Har alltid varit otrogen i varje förhållande
  • Thu 24 Sep 2020 14:25
    #31
    Anonym (Maddis) skrev 2020-09-23 16:56:55 följande:

    I dom första förhållanden tog jag absolut inte åt mig när jag blev påkommen, kände att jag kunde hitta nya förhållanden och fortsätta att strula till det ibland.

    Men nu har jag gjort de igen! Jag var verkligen kär och älskade min pojkvän men han är lastbilschaufför så han är inte hemma på veckorna så mycket. Jag strulade med en kollega och min pojkvän kom hem tidigare än väntat. Blev kallad för både den ena och de andra. Dvs jävla slampa, äckel, svin mm. Sen vad han mig dra åt helvete. Denna gång ångrar jag mig verkligen och jag känner mig verkligen som ett stort äckligt svin. Så de behöver ni inte ens påpeka här mer att jag är. Orkar inte höra de heller.

    Jag vill ha tips på hur jag ska få honom tillbaka, jag behöver ha honom tillbaka ha känt mig så äcklig efter detta. Han skriver bara elaka saker när jag ber om förlåtelse.

    Hur ska jag få honom på fall igen?


    PONERA att du "får honom på fall" igen! VAD händer då? Tror du på allvar att du kommer vara trogen i fortsättningen? Han är ju fortfarande borta väldigt mkt....
  • Thu 24 Sep 2020 14:47
    #32
    Anonym (Maddis) skrev 2020-09-23 16:56:55 följande:

    I dom första förhållanden tog jag absolut inte åt mig när jag blev påkommen, kände att jag kunde hitta nya förhållanden och fortsätta att strula till det ibland.

    Men nu har jag gjort de igen! Jag var verkligen kär och älskade min pojkvän men han är lastbilschaufför så han är inte hemma på veckorna så mycket. Jag strulade med en kollega och min pojkvän kom hem tidigare än väntat. Blev kallad för både den ena och de andra. Dvs jävla slampa, äckel, svin mm. Sen vad han mig dra åt helvete. Denna gång ångrar jag mig verkligen och jag känner mig verkligen som ett stort äckligt svin. Så de behöver ni inte ens påpeka här mer att jag är. Orkar inte höra de heller.

    Jag vill ha tips på hur jag ska få honom tillbaka, jag behöver ha honom tillbaka ha känt mig så äcklig efter detta. Han skriver bara elaka saker när jag ber om förlåtelse.

    Hur ska jag få honom på fall igen?


    Jag tycker inte du ska fokusera på att försöka få honom på fall igen.
    Hur ska han kunna lita på dig igen,menar du,om du nu inte klarar av att vara trogen?
    Han lär ju fortsätta jobba borta mycket om han är lastbilschaufför.
    Jag hoppas att detta var ett uppvaknande för dig och att du säker hjälp för dina problem Så du klarar att vara trogen i nästa förhållande. Det 'r vad du borde fokusera på nu.
    För något är det ju som är fel om du varit otrogen i vartenda förhållande du har haft.
  • Thu 24 Sep 2020 14:49
    #33
    Anonym (somentjuvomnatten) skrev 2020-09-24 11:12:19 följande:
    Ja, dom är attraktiva och har stora bröst.
    Det beror på. Är jag kär i tjejen skulle jag bli ledsen, och göra slut. Är jag inte kär så visade hon att det är ok att vi ligger med andra, jag skulle träffa andra.
    Är du inte kär så är det väl bättre att göra slut?
    Är du kär så kan du ju föreslå et öppet förhållande om du vill ligga med andra.
    Men jag tvivlar på att du verkligen är kär om du känner så.
  • Thu 24 Sep 2020 14:56
    #34
    Anonym (Maddis) skrev 2020-09-24 10:12:07 följande:
    De är ju inte så att man planerar att vara otrogen så döm ingen innan du vet
    Man kanske inte planerar det. Men man gör ett val.
    Och du har gjort det valet i alla förhållanden du har haft.
    Anonym (Maddis) skrev 2020-09-24 10:02:30 följande:
    Jag älskar honom visst så yttra dig inte om saker du inget vet
    Du kan ju inte älska honom om du behandlar honom som du har gjort.
    Att skylla på att han jobbar borta mycket är ingen ursäkt. Bara en dålig förklaring.
    Älskade du de andra killarna du bedrog också?
    För ditt eget bästa så sök hjälp.
  • Thu 24 Sep 2020 17:06
    #35
    -2

    Bry dig inte om de elaka och moraliserande inläggen här, de skrivs av människor som vill lyfta sig själva, inte dig.

    Du har fått världens chans att utvecklas som människa, att bli friare från ditt bekräftelsebehov och bli en mer mogen och självständig person. Troligen behöver du hjälp med det. 

    När du har byggt dig igen så kanske en dag han vill ha dig tillbaka. Men då kanske du inte vill ha honom tillbaka. Livet går vidare ändå, jag lovar dig.

  • Thu 24 Sep 2020 17:10
    #36
    KimLinnefeldt skrev 2020-09-24 17:06:44 följande:

    Bry dig inte om de elaka och moraliserande inläggen här, de skrivs av människor som vill lyfta sig själva, inte dig.

    Du har fått världens chans att utvecklas som människa, att bli friare från ditt bekräftelsebehov och bli en mer mogen och självständig person. Troligen behöver du hjälp med det. 

    När du har byggt dig igen så kanske en dag han vill ha dig tillbaka. Men då kanske du inte vill ha honom tillbaka. Livet går vidare ändå, jag lovar dig.


    And they lived happely ever after......
  • Thu 24 Sep 2020 17:18
    #37
    mari123 skrev 2020-09-24 17:10:11 följande:
    And they lived happely ever after......
    Jag förstår inte vad du menar. 
  • Anonym (jaha)
    Thu 24 Sep 2020 17:20
    #38
    +3
    KimLinnefeldt skrev 2020-09-24 17:06:44 följande:

    Bry dig inte om de elaka och moraliserande inläggen här, de skrivs av människor som vill lyfta sig själva, inte dig.

    Du har fått världens chans att utvecklas som människa, att bli friare från ditt bekräftelsebehov och bli en mer mogen och självständig person. Troligen behöver du hjälp med det. 

    När du har byggt dig igen så kanske en dag han vill ha dig tillbaka. Men då kanske du inte vill ha honom tillbaka. Livet går vidare ändå, jag lovar dig.


    Ännu en narcissist som tycker det är helt ok behandla andra lite som man vill bara det leder till någon slags nytta för en själv.

    Ja livet går vidare för alla, skillnaden är att vissa lämnar en stort jävla spår av missöde och trasiga människor bakom sig medan andra lämnar goda minnen och vänskap bakom sig.
  • Thu 24 Sep 2020 17:24
    #39
    KimLinnefeldt skrev 2020-09-24 17:18:47 följande:
    Jag förstår inte vad du menar. 
    Så kan det vara.......vi talar olika språk och vackert så
  • Thu 24 Sep 2020 17:38
    #40
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-24 17:20:21 följande:
    Ännu en narcissist som tycker det är helt ok behandla andra lite som man vill bara det leder till någon slags nytta för en själv.

    Ja livet går vidare för alla, skillnaden är att vissa lämnar en stort jävla spår av missöde och trasiga människor bakom sig medan andra lämnar goda minnen och vänskap bakom sig.
    Jag tror att du missförstår mitt inlägg. Hon måste definitivt ändra på sig. Och då har hon allt att vinna, menar jag.
Svar på tråden Har alltid varit otrogen i varje förhållande