• Anonym (Maddi­s)
    Wed 23 Sep 2020 16:56
    4313 visningar
    112 svar
    -3
    112
    4313

    Har alltid varit otrogen i varje förhållande

    I dom första förhållanden tog jag absolut inte åt mig när jag blev påkommen, kände att jag kunde hitta nya förhållanden och fortsätta att strula till det ibland.

    Men nu har jag gjort de igen! Jag var verkligen kär och älskade min pojkvän men han är lastbilschaufför så han är inte hemma på veckorna så mycket. Jag strulade med en kollega och min pojkvän kom hem tidigare än väntat. Blev kallad för både den ena och de andra. Dvs jävla slampa, äckel, svin mm. Sen vad han mig dra åt helvete. Denna gång ångrar jag mig verkligen och jag känner mig verkligen som ett stort äckligt svin. Så de behöver ni inte ens påpeka här mer att jag är. Orkar inte höra de heller.

    Jag vill ha tips på hur jag ska få honom tillbaka, jag behöver ha honom tillbaka ha känt mig så äcklig efter detta. Han skriver bara elaka saker när jag ber om förlåtelse.

    Hur ska jag få honom på fall igen?

  • Svar på tråden Har alltid varit otrogen i varje förhållande
  • Anonym (meh)
    Sun 18 Oct 2020 21:40
    #81
    +1
    Anonym (Maddis) skrev 2020-10-18 20:07:07 följande:
    Jag var kåt och kunde inte motstå förmodligen
    Du borde inte leva i ett förhållande om du har så svårt att kontrollera dig.
  • Mon 19 Oct 2020 09:44
    #82
    +1
    Anonym (Maddis) skrev 2020-10-18 20:07:07 följande:
    Jag var kåt och kunde inte motstå förmodligen
    Och vad hade hänt om han inte hade fått reda på din otrohet?
    Hade du då fortsatt utan dåligt samvete?
    Jag tvivlar nämligen på att du ångrar att du var otrogen. Bara att du blev påkommen.
  • Anonym (Gris)
    Mon 19 Oct 2020 20:49
    #83
    molly50 skrev 2020-10-19 09:44:36 följande:

    Och vad hade hänt om han inte hade fått reda på din otrohet?

    Hade du då fortsatt utan dåligt samvete?

    Jag tvivlar nämligen på att du ångrar att du var otrogen. Bara att du blev påkommen.


    Du har helt rätt. De otrogna ångrar ingenting förutom om de blir avslöjade...för då blir det ju jobbigt för dem att fortsätta.
  • Mon 19 Oct 2020 22:18
    #84
    Anonym (Gris) skrev 2020-10-19 20:49:54 följande:
    Du har helt rätt. De otrogna ångrar ingenting förutom om de blir avslöjade...för då blir det ju jobbigt för dem att fortsätta.
    Ja,precis. Det är min tanke också.
  • Anonym (jaha)
    Fri 23 Oct 2020 14:10
    #88
    +1
    Anonym (Maddis) skrev 2020-10-18 20:09:02 följande:
    Varför är du så taskig
    Varför är du så taskig mot killen?
  • Anonym (tipsa­ren)
    Sat 24 Oct 2020 09:04
    #89
    Anonym (Maddis) skrev 2020-10-18 20:07:07 följande:
    Jag var kåt och kunde inte motstå förmodligen
    Du verkar ha problem med din impulskontroll. Att vara kåt ser jag normalt som något väldigt positivt. Men du kanske skulle lösa detta på eget sätt eller via cam/text. När du skaffar ny kille som råkar behöva vara borta.

    Var alla otrogna ligg i nyktert tillstånd?
    Terapi?
  • Anonym (Maddi­s) Trådstartaren
    Sat 24 Oct 2020 20:52
    #90
    Anonym (Elin) skrev 2020-10-18 20:47:32 följande:

    Jag kanske är för dömande nu, men har du någonsin själv upplevt otrohet? Har du någon aning om hur förnedrande, nedtryckande av ens självkänsla och person, och vidrigt det faktiskt är att göra så mot sin partner man säger sig älska och vara ens närmsta person? Ändå verkar du inte riktigt förstå när du så simpelt skriver "alla förtjänar en andra chans". Är du seriös? Du verkar inte ha en aning om hur otrohet faktiskt påverkar en människa. Och vad avgör du ifall du förtjänar det? Det är hans val. Du kanske har krossat honom helt?

      Tror inte man kan sluta med sådant förän man väl faktiskt får uppleva den smärtan själv. Och tilliten är bruten. Tror inte du hade haft detta dåliga samvete om han inte hade upptäckt dig? Då hade du antagligen gjort detta om och om för spänningens skull. Sorry men med sådan mentalitet förtjänar du inte att vara med honom, eller i en relation. 


    Du får de att låta som om jag är ett svin. Jag har känslor och jag älskade honom tyvärr har han sagt att jag har bäddat för att han ska dumpa mig. Nöjd nu?
  • Anonym (Maddi­s) Trådstartaren
    Sat 24 Oct 2020 20:53
    #91
    molly50 skrev 2020-10-19 09:44:36 följande:

    Och vad hade hänt om han inte hade fått reda på din otrohet?

    Hade du då fortsatt utan dåligt samvete?

    Jag tvivlar nämligen på att du ångrar att du var otrogen. Bara att du blev påkommen.


    Jag ångrar att jag var otrogen mot honom
  • Anonym (Maddi­s) Trådstartaren
    Sat 24 Oct 2020 20:54
    #92
    Anonym (Gris) skrev 2020-10-19 20:49:54 följande:

    Du har helt rätt. De otrogna ångrar ingenting förutom om de blir avslöjade...för då blir det ju jobbigt för dem att fortsätta.


    Jag är ingen gris om du tror de
  • Anonym (Maddi­s) Trådstartaren
    Sat 24 Oct 2020 20:55
    #93
    Anonym (tipsaren) skrev 2020-10-24 09:04:36 följande:

    Du verkar ha problem med din impulskontroll. Att vara kåt ser jag normalt som något väldigt positivt. Men du kanske skulle lösa detta på eget sätt eller via cam/text. När du skaffar ny kille som råkar behöva vara borta.

    Var alla otrogna ligg i nyktert tillstånd?

    Terapi?


    Mest i nyktert tillstånd men vi har varit fulla också
Svar på tråden Har alltid varit otrogen i varje förhållande