• Lexikon

    BF juni 2021

    Hej!


    Precis fått plus, och lite hemligt ännu. Någon mer som nyss fått ett positivt besked? Vill snabbspola till sommaren nu!

  • Svar på tråden BF juni 2021
  • Summerstriker

    Hej! Jag plussade för några dagar sedan och är beräknad i slutet på maj/ början på juni.

    Sanna1986 har startat en Facebook grupp för oss med bf i slutet på maj/juni.

    Hon har skrivit om de i bim september 2020 tråden!

    Skriv till henne om du är intresserad på att vara med!

  • Anonym (B)

    Jag med :) Haft 2 missfall i år så vågar inte berätta förrän efter v 12 om vi kommer så långt. Såååå länge kvar ju! Jag är 4+2 idag.

    Grattis på er!

  • Brynhild

    Jag fick plus för en vecka sedan svagt och väldigt tidigt på bim-6.

    Brröknad till 6 Juni, har förfrågat om tidigt vul då jag haft 2 utomkveds förut.

    Fick även mf förra månaden ooch det tog sig direkt efter. Så vi hoppas det stannar och går som det ska nu.

  • Anonym (B)
    Sanna1986 skrev 2020-09-29 20:12:25 följande:

    Hej!

    Här är en länk till gruppen som är privat så att ingen kan se att du är medlem.

    Alla får gärna ansöka så att vi kan lättare följas åt :)

    www.facebook.com/groups/342418376876373/


    Kanske går med sen, när det inte är så nytt och osäkert :)
  • Anonym (B)

    Vad har ni för symptom?

    Jag är så svullen och gasig! Har varit det i 3 dagar nu, hoppas det släpper snart. Humör från helvetet har jag också, tycker synd om min sambo.. Råkade även skälla ut min chef igår. Skyller på stress och pms. Som tur är funkar det eftersom vi har ett jättestort och stressigt projekt som pågått många månader och hon vet att jag är trött på det. 

    I övrigt har det varit finnar och idag började brösten ömma. 

  • Flickan20

    Hej!

    Jag följer gärna tråden här. Vi fick missfall förra månaden då jag var i V5. Nu är det cirka en vecka innan beräknad första mens efter missfall och jag har börjat må illa, hungrig konstant och har även fått molvärk. Är jag gravid igen tro? Eller inbillar jag mig bara?

    Någon som varit i samma sits?

  • Janiinii

    Hej hej!

    Jag plussade i söndags! Tredje barnet.

    BF är lite oklart, hade ingen mens efter att jag tog ut spiralen. Positivt ägglossningtest mellan 17-18 september.. hur ska jag räkna??

Svar på tråden BF juni 2021