• Tue 29 Sep 2020 22:00
    9740 visningar
    43 svar
    43
    9740

    Rakning

    Förstår att helrakat underliv nästan är standard för tjejer dag. Men hur tidigt är det ok börja?

    Känns som detta går längre ner i åldrarna.

  • Svar på tråden Rakning
  • Anonym (Anony­m)
    Tue 29 Sep 2020 22:11
    #1

    Det är inte standard och det är upp till tjejen när hon vill börja med det. Fast först kanske det borde finnas något att raka också.

  • Anonym (s)
    Wed 30 Sep 2020 01:41
    #2

    Jag har aldrig rakat mig, har aldrig haft några problem

  • Anonym (-)
    Wed 30 Sep 2020 02:16
    #3
    +1

    Män som kräver rakat är pedofiler. De enda som naturligt inte har hår mellan benen är barn.

    Jag har aldrig rakat (är född 95) och kommer aldrig att raka mig heller.

  • Anonym (Tjeje­n)
    Wed 30 Sep 2020 06:13
    #4
    +1

    Gymnasieålder tycker jag är ok. Min kusin som är 13,5 va rakad i somras. Det är galet tidigt.

  • Jonnyn­ilsson
    Wed 30 Sep 2020 08:01
    #5
    -1
    Anonym (-) skrev 2020-09-30 02:16:31 följande:

    Män som kräver rakat är pedofiler. De enda som naturligt inte har hår mellan benen är barn.

    Jag har aldrig rakat (är född 95) och kommer aldrig att raka mig heller.


    Du är ju fan dummare än tåget. Har absolut inget med pedofili att göra. Att du bara ens tänker tanken ger starka varningar.

    Kryp tillbaka under din sten igen ditt misslyckade miffo!

    Det är inte första och förmodligen inte sista gången når drar upp pedofilkortet när det diskuteras rakade kön. Och att man överhuvud taget får associationer till pedofili är helt sjukt.
  • Pentra
    Wed 30 Sep 2020 08:27
    #6
    Jonnynilsson skrev 2020-09-30 08:01:06 följande:
    Du är ju fan dummare än tåget. Har absolut inget med pedofili att göra. Att du bara ens tänker tanken ger starka varningar. Kryp tillbaka under din sten igen ditt misslyckade miffo! Det är inte första och förmodligen inte sista gången når drar upp pedofilkortet när det diskuteras rakade kön. Och att man överhuvud taget får associationer till pedofili är helt sjukt.

    Jonnynilsson skrev 2020-09-30 08:01:06 följande:
    Du är ju fan dummare än tåget. Har absolut inget med pedofili att göra. Att du bara ens tänker tanken ger starka varningar. Kryp tillbaka under din sten igen ditt misslyckade miffo! Det är inte första och förmodligen inte sista gången når drar upp pedofilkortet när det diskuteras rakade kön. Och att man överhuvud taget får associationer till pedofili är helt sjukt.

    Dagens sanning, från första till sista stavelse! ... Mvh, Pentra
  • Anonym (Maja)
    Wed 30 Sep 2020 09:19
    #7
    Anonym (-) skrev 2020-09-30 02:16:31 följande:

    Män som kräver rakat är pedofiler. De enda som naturligt inte har hår mellan benen är barn.

    Jag har aldrig rakat (är född 95) och kommer aldrig att raka mig heller.


    Du måste vara en av få 25 åringar som inte är rakad.
  • Anonym (-)
    Wed 30 Sep 2020 10:18
    #8
    Anonym (Maja) skrev 2020-09-30 09:19:46 följande:

    Du måste vara en av få 25 åringar som inte är rakad.


    Nixpix! Det är väldigt vanligt bland folk i min ålder att inte raka musen. Under armar och ben, visst, men musen rakas inte.
  • Anonym (-)
    Wed 30 Sep 2020 10:21
    #9
    Jonnynilsson skrev 2020-09-30 08:01:06 följande:

    Du är ju fan dummare än tåget. Har absolut inget med pedofili att göra. Att du bara ens tänker tanken ger starka varningar.

    Kryp tillbaka under din sten igen ditt misslyckade miffo!

    Det är inte första och förmodligen inte sista gången når drar upp pedofilkortet när det diskuteras rakade kön. Och att man överhuvud taget får associationer till pedofili är helt sjukt.


    Du kan kolla vilken porrfilm du vill, där ämnet är daddy/daughter/family fun/teen, etc. eller läsa vilken sexnovell som helst inom samma kategori, så ser du hur väldigt vanligt det är att rakad mus associeras med småflickor och pedofili.
  • Anonym (-)
    Wed 30 Sep 2020 10:21
    #10
    +1

    Att du tar det så hårt säger mer än dig än om mig.


    Jonnynilsson skrev 2020-09-30 08:01:06 följande:

    Du är ju fan dummare än tåget. Har absolut inget med pedofili att göra. Att du bara ens tänker tanken ger starka varningar.

    Kryp tillbaka under din sten igen ditt misslyckade miffo!

    Det är inte första och förmodligen inte sista gången når drar upp pedofilkortet när det diskuteras rakade kön. Och att man överhuvud taget får associationer till pedofili är helt sjukt.


    Anonym (-) skrev 2020-09-30 10:21:04 följande:

    Du kan kolla vilken porrfilm du vill, där ämnet är daddy/daughter/family fun/teen, etc. eller läsa vilken sexnovell som helst inom samma kategori, så ser du hur väldigt vanligt det är att rakad mus associeras med småflickor och pedofili.


Svar på tråden Rakning