• Anonym (neetm­eister­)
    Sun 11 Oct 2020 21:38
    4129 visningar
    72 svar
    72
    4129

    tjejer tråkiga i sängen

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.

  • Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen
  • Sun 11 Oct 2020 22:37
    #11
    Anonym (neetmeister) skrev 2020-10-11 22:35:28 följande:

     hur vanligt är det att svenska tjejer är tråkiga i sängen?


    Ungefär lika vanligt som att svenska killar är det, förmodligen.
  • Anonym (neetm­eister­) Trådstartaren
    Sun 11 Oct 2020 22:40
    #12
    Emala skrev 2020-10-11 22:37:52 följande:
    Ungefär lika vanligt som att svenska killar är det, förmodligen.
    Nja det är ju killar som klagar på att tjejerna är tråkiga i sängen medans tjejerna klagar på att killen inte vill ha förhållande
  • Sun 11 Oct 2020 22:47
    #13
    Anonym (neetmeister) skrev 2020-10-11 22:40:48 följande:

    Nja det är ju killar som klagar på att tjejerna är tråkiga i sängen medans tjejerna klagar på att killen inte vill ha förhållande


    Det är ju du som klagar på att DINA tjejer är tråkiga i sängen. Killar i allmänhet klagar inte över det.
  • Anonym (Otrog­en kille till tjej)
    Sun 11 Oct 2020 22:56
    #14
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-11 22:19:51 följande:

    Jag vill ha en pojkvän men helst inte sex


    Skaffa en pojkvän men låt han va otrogen mot dig, då slipper du sexet men du har en pojkvän iaf.
  • Anonym (Sonja­)
    Sun 11 Oct 2020 23:41
    #15

    Jag är sådan tyvärr..

    Älskar sex men vågar inte leva ut. Känner mig tyvärr väldigt hämmad och vet inte hur jag bryter den vanan. Vet inte hur det blev så men aldrig känt att jag riktigt fått ta den platsen heller.

    Är också rädd att om jag kör på och verkligen ger mig hän att killen då tror att jag är med på mer avancerade saker typ som analsex och dylikt som jag absolut inte gillar, att jag ger en falsk föreställning om att min kåthet innebär mer.

    Hjärnspöken....

  • Mon 12 Oct 2020 00:42
    #16
    Anonym (Sonja) skrev 2020-10-11 23:41:40 följande:

    Jag är sådan tyvärr..

    Älskar sex men vågar inte leva ut. Känner mig tyvärr väldigt hämmad och vet inte hur jag bryter den vanan. Vet inte hur det blev så men aldrig känt att jag riktigt fått ta den platsen heller.

    Är också rädd att om jag kör på och verkligen ger mig hän att killen då tror att jag är med på mer avancerade saker typ som analsex och dylikt som jag absolut inte gillar, att jag ger en falsk föreställning om att min kåthet innebär mer.

    Hjärnspöken....


    Jag är inget fan av analsex.
  • Anonym (Tjej)
    Mon 12 Oct 2020 07:39
    #17
    Anonym (-) skrev 2020-10-11 22:31:53 följande:

    Och hur gör du för att hitta en pojkvän som inte vill ha sex ?


    Jag har sex fast att jag tycker det är tråkigt.
  • Anonym (Egen erfare­nhet)
    Mon 12 Oct 2020 07:57
    #18
    Anonym (Sonja) skrev 2020-10-11 23:41:40 följande:

    Jag är sådan tyvärr..

    Älskar sex men vågar inte leva ut. Känner mig tyvärr väldigt hämmad och vet inte hur jag bryter den vanan. Vet inte hur det blev så men aldrig känt att jag riktigt fått ta den platsen heller.

    Är också rädd att om jag kör på och verkligen ger mig hän att killen då tror att jag är med på mer avancerade saker typ som analsex och dylikt som jag absolut inte gillar, att jag ger en falsk föreställning om att min kåthet innebär mer.

    Hjärnspöken....


    Sonja, du ska inte vara rädd för att killen vill ha analsex, det är bland det tråkigaste sexet man kan ha. Skitigt, luktar illa, inte lika skönt för kuken som en tajt fitta med muskler i... en anal är bara en tarm... för visso innre och yttre ringmuskelatur, men det kan inte mäta sig med en vagina.

    Min fru har många gånger velat prova analsex, men bangat så for hon fått ollonet lite pressat mot analen, själv har jag haft analsex med flera killar och tjejer och det är inget jag längtar efter, jag har mycket hellre vaginalt sex med min fru, men vill hon prova så ställer jag upp, men det tror jag att jag gör oavsett vad någon kan tänkas föreslå i sängen.
  • Anonym (Egen erfare­nhet)
    Mon 12 Oct 2020 08:00
    #19
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-12 07:39:50 följande:
    Jag har sex fast att jag tycker det är tråkigt.
    Det i sin tur kan ju inte göra annat än att du är dålig i sängen, finns ju inget mer avtändande än att ligga med nån som inte är aktiv, eller för den delen tar initiativ till sex. Du borde nog verkligen leta aktivt efter en likasinnad person att lev med, för att inte vilja ha sex, eller ställa upp på dåligt sex är inte schysst mot nån som vill ha ett aktivt sexliv.

    Var tydlig med en kontaktannons, det finns många killar där ute som inte är intresserade av sex, utan mer en kompis att dela sitt liv med.
  • Underh­ill
    Mon 12 Oct 2020 08:13
    #20
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-12 07:39:50 följande:
    Jag har sex fast att jag tycker det är tråkigt.

    Antar att det har sina orsaker/anledningar?
Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen