• Anonym (neetm­eister­)
    Sun 11 Oct 2020 21:38
    4121 visningar
    72 svar
    72
    4121

    tjejer tråkiga i sängen

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.

  • Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen
  • Anonym (Tjej)
    Tue 13 Oct 2020 07:27
    #31
    Anonym (Ego) skrev 2020-10-13 00:23:25 följande:

    Varför vill du ens ha ett förhållande om du inte vill ha sex? Lev ensam så tvingar du ingen annan att må dåligt


    Eh va? Vem tvingar jag att må dåligt?
  • Anonym (CG)
    Tue 13 Oct 2020 08:01
    #32
    -2

    Tjejer är hämmade, fantasilösa, vill att killen ska förföra dom, styra.
    50 Grades of Grey någon?

  • Anonym (Sara)
    Tue 13 Oct 2020 08:58
    #33
    +1

    Kanske för att tjejer inte njuter särskilt mycket av heterosexuellt sex.

    Jag tycker inte att det är skönt att få en snopp inkörd, ger mig ingenting! Mycket skönare att smeka klitoris och få orgasm. 

    Däremot gillar jag närhet med en man. 

  • Tue 13 Oct 2020 09:04
    #34
    Anonym (Sonja) skrev 2020-10-12 20:11:47 följande:
    Jag är nog mest rädd att göra någon besviken. Känner prestationsångest över sex. Vad händer om jag bara tar för mig och är jättepå och han bara tror att det är grönt ljus att balla ur? Och blir jättesur på mig när han inser att så inte är fallet?
    Jag har aldrig satt sambandet mellan att ta för sig kring sex med att det per automatik skulle innebära att man gillar analsex.

    Bara för att jag oftast tar initiativet, gillar att suga, gärna rider, älskar att bli tagen bakifrån, ogillar missionären osv så har ingen hittills tolkat det som att jag vill ha analsex och jag har aldrig provat analsex och inte heller fått frågan i samband med pågående sex om att ha analsex.
    Jag är 46 år.
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (CG)
    Tue 13 Oct 2020 09:10
    #35
    Mandel skrev 2020-10-13 09:04:32 följande:
    Jag har aldrig satt sambandet mellan att ta för sig kring sex med att det per automatik skulle innebära att man gillar analsex.

    Bara för att jag oftast tar initiativet, gillar att suga, gärna rider, älskar att bli tagen bakifrån, ogillar missionären osv så har ingen hittills tolkat det som att jag vill ha analsex och jag har aldrig provat analsex och inte heller fått frågan i samband med pågående sex om att ha analsex.
    Jag är 46 år.
    Konstigt. 
  • Anonym (Ego)
    Tue 13 Oct 2020 09:46
    #36
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-13 07:27:02 följande:

    Eh va? Vem tvingar jag att må dåligt?


    Partnern som inte går sex eller får ligga med någon som inte vill men låtsas.
  • Anonym (Ego)
    Tue 13 Oct 2020 09:49
    #37
    Anonym (Sara) skrev 2020-10-13 08:58:05 följande:

    Kanske för att tjejer inte njuter särskilt mycket av heterosexuellt sex.

    Jag tycker inte att det är skönt att få en snopp inkörd, ger mig ingenting! Mycket skönare att smeka klitoris och få orgasm. 

    Däremot gillar jag närhet med en man. 


    Tjejer? Du kanske. Det är många kvinnor som njuter massor av penetrering- jag hade personligen aldrig velat ha ett sexliv utan det och enbart smek på klitoris ger orgasm visst, men inte i närheten av de jag får om jag blir penetrerad samtidigt.
  • Anonym (Ego)
    Tue 13 Oct 2020 09:50
    #38
    Anonym (CG) skrev 2020-10-13 09:10:12 följande:

    Konstigt. 


    Jag är kvinna, 45 år, har haft många partners genom åren. Ingen har föreslagit analsex. Jag har däremot introducerat det själv för min sambo :)
  • Anonym (Sara)
    Tue 13 Oct 2020 10:21
    #39
    Anonym (Ego) skrev 2020-10-13 09:49:08 följande:
    Tjejer? Du kanske. Det är många kvinnor som njuter massor av penetrering- jag hade personligen aldrig velat ha ett sexliv utan det och enbart smek på klitoris ger orgasm visst, men inte i närheten av de jag får om jag blir penetrerad samtidigt.
    Och? Jag förstår att du njuter, ok. Men det finns många tjejer som inte gör det också!
  • Anonym (CG)
    Tue 13 Oct 2020 10:26
    #40
    Anonym (Sara) skrev 2020-10-13 10:21:32 följande:
    Och? Jag förstår att du njuter, ok. Men det finns många tjejer som inte gör det också!
    Vem VINNER!?
    Tjejer som njuter av Penetration vs Tjejer som inte njuter av Penetration!
    Vem är Bäst?!
Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen