• Anonym (neetm­eister­)
    Sun 11 Oct 2020 21:38
    4124 visningar
    72 svar
    72
    4124

    tjejer tråkiga i sängen

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.

  • Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen
  • Anonym (Kalle­)
    Tue 13 Oct 2020 16:40
    #41
    Anonym (CG) skrev 2020-10-13 10:26:09 följande:
    Vem VINNER!?
    Tjejer som njuter av Penetration vs Tjejer som inte njuter av Penetration!
    Vem är Bäst?!
    Tjejer som njuter av penetration vinner - det är ju det nästan alla killar vill ha.

    Men mindre kul för dom män som lider av ED eller har väldigt liten kuk - då är man glad om man kan tillfredsställa sin partner utan penetration.


  • Anonym (Ego)
    Tue 13 Oct 2020 17:29
    #42
    Anonym (Sara) skrev 2020-10-13 10:21:32 följande:

    Och? Jag förstår att du njuter, ok. Men det finns många tjejer som inte gör det också!


    Du skrev att tjejer inte njuter av heterosexuellt sex, det är inte sant.

    Att du inte gör det är ju tråkigt för dig men knappast någon sanning för kvinnor i stort.
  • Anonym (simpi­ng around­)
    Tue 13 Oct 2020 17:51
    #43
    +1

    Och ändå ligger du med dem.... Du fattar inte varför dessa tjejer bara tar, men inte ger? För att de kan. För att du låter dem. 

  • Litenm­enhård
    Tue 13 Oct 2020 17:53
    #44
    -1

    Ett enkelt svar: Testa en kille!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Ida)
    Tue 13 Oct 2020 21:14
    #45
    +1

    För man njuter inte av att få kuk i sig bara.. man vill ha oralsex eller smek på klitoris

  • Tue 13 Oct 2020 23:07
    #46
    Anonym (Ida) skrev 2020-10-13 21:14:08 följande:

    För man njuter inte av att få kuk i sig bara.. man vill ha oralsex eller smek på klitoris


    Jag ger oralsex och smek plus kyssar.
  • Anonym (hanen­)
    Wed 14 Oct 2020 07:07
    #47
    Xclueless skrev 2020-10-13 01:03:04 följande:
    Tycker att man generellt får det man ger. Ju mer passionerad och engagerad jag är, desto mer blir han och vise versa. Skulle aldrig ha sex med någon som inte vill ge mig samma njutning som jag vill ge honom. Då hade jag ABSOLUT klivit av och tackat för kaffet omedelbart. Om alla tjejer du ligger med beter sig som döda fiskar så kan jag tro att du har börjat i förväg förvänta dig det redan från starten, då blir det ju platt fall redan då. Våga kräva mer och visa henne att du är tacksam över att hon ger dig privilegiet att utforska hennes nakna kropp. Det är du som sätter standarden för ditt sexliv, låt ingen annan göra det åt dig.
    beror på säger jag. Beror på individen i relationen och på hur relationen artar sig. Pratar vi nykära eller pratar vi längre relationer med eller utan barn med i bilden osv osv. Visst, du kan ju välja att skilja dig/separera och eller hitta sex vid sidan om...men tror det är väldigt ovanligt att man lämnar för att sexet inte blir som man sjläv vill eller försöker få till. Blir ju så mkt annat man väger in i det hela vet du. Men pratar vi kortare flirtar så visst, då kan man ju tacka för kaffet när man insett att det inte blir så hett som man trodde eller hoppades på. Sen tror jag inte att någon förväntar sig en död fisk...tror snarare att man hoppas det nappar och lickar ist och försöker med alla trix för att få fart på det...efter en stund märkar man ju dock att det inte blir någon vidare respons och då skulle man ju kunna dra sig ur och tacka för kaffet :)
  • Anonym (hur tråkig är du själv)
    Wed 14 Oct 2020 08:46
    #48

    Det beror väl på vad du vill ha. Vill du att hon ska initiera byte av ställning varannan minut eller vill du att hon ska stöna och vrida sig? Eller komma med något nytt varje gång ni har sex? Eller förväntar du dig att första sexet med en ny partner ska innehålla hela registret från start?

    Hur är du själv i sängen? Visar och säger du vad du vill ha? Frågar du vad hon tycker om och vill ha? Eller kör du smek i två minuter, ett finger in för att kolla om hon är våt och sedan pang på i missionären och hoppas på att hon ska bli vild?

  • Anonym (ManIj­kpg)
    Wed 14 Oct 2020 09:34
    #49

    Tråkig är ju ett individuellt anseende. Med mina mått mätt är de flest kvinnor, med några få undantag,  jag varit med (ett 20-tal) tråkiga i sängen. 

    Det är sällan de vill prova några nya saker och även om jag inte kräver att man hänger i lampkronorna varje gång man har sex så hade ett sexuellt intresse varit himmelriket iaf. 

    Det handlar om initiativ och att sex finns med i medvetandet i vardagen och det förefaller vara en bristvara hos de flesta kvinnor jag haft en relation med. Det är som de har en knapp som antingen är av eller på. Antingen finns inte sex alls i tankarna eller så har de bestämt sig för att ikväll skall vi ha sex för det var ju väldigt länge sedan. 

    Jag anser mig vara en modern och jämställd man som vill och försöker dela på ansvaret i hushållet men har vid fler gånger än jag kan räkna med mötts av kortet att "hur förväntar du dig att jag skall vilja ha sex efter det diskberget". 

    Min åsikt är att man trots vardagens bestyr måste anstränga sig lite när det kommer att känna lust också. I alla fall om man vill ha ett välfungerande sexliv. Men kvinnorna jag varit med har varit snabba med att skylla sin bristande nyfikenhet på sex på, om inte mig så iaf vardagen. 

    Nu har jag sällan haft ett dåligt sexliv med de kvinnor jag levt med men slentrianmässigt har det iaf snabbt blivit. Alltid samma tid, plats och tillvägagångssätt. Regelbundenheten har varierat. 

    Min erfarenhet är att kvinnor gömmer sig bakom sina jämställdhetsfrågor för att dölja sitt bristande intresse av ett varierat och spännande sexliv. Det kan ju vara så enkelt att vi helt enkelt är olika. Att kvinnor helt enkelt, antingen av genetiska eller sociala själ, inte är så intresserade av att utveckla sitt sexliv. Jag lutar åt att det är så. De jag haft en relation med har sagt sig vara nöjda som det är. De väver inte in erotik och sex i sin vardag utan ser det som en separat del, en dörr de öppnar ibland för att vädra. 

    Själv ser jag det inte så. Jag kan se en sexuell potential i vardagliga göromål och har en livlig sexuell fantasi. I alla mina relationer har jag fört en diskussion om hur kvinnan ser på sexuella fantasier och i anmärkningsvärt många fall har hon sagt att hon inte fantiserar om sex. Sex är något man har, inte fantiserar om. Och precis det är i mitt fall ofta nyckeln till problemet. Det är i den punkten skillnaden har varit som störst. 

  • Wed 14 Oct 2020 11:57
    #50
    Anonym (hanen) skrev 2020-10-14 07:07:36 följande:

    beror på säger jag. Beror på individen i relationen och på hur relationen artar sig. Pratar vi nykära eller pratar vi längre relationer med eller utan barn med i bilden osv osv. Visst, du kan ju välja att skilja dig/separera och eller hitta sex vid sidan om...men tror det är väldigt ovanligt att man lämnar för att sexet inte blir som man sjläv vill eller försöker få till. Blir ju så mkt annat man väger in i det hela vet du. Men pratar vi kortare flirtar så visst, då kan man ju tacka för kaffet när man insett att det inte blir så hett som man trodde eller hoppades på. Sen tror jag inte att någon förväntar sig en död fisk...tror snarare att man hoppas det nappar och lickar ist och försöker med alla trix för att få fart på det...efter en stund märkar man ju dock att det inte blir någon vidare respons och då skulle man ju kunna dra sig ur och tacka för kaffet :)


    Jo absolut. Men TS skriver att citat-alla tjejer är, så då tänker jag att TS inte har en fast partner som han refererar till. Jo, jag tror absolut att man på ett plan förväntar sig samma sak om han ständigt och jämt utsätts för samma sak som TS gör, men hoppas på att slippa. Men kul att du tänker annorlunda!
Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen