• Anonym (neetm­eister­)
    Sun 11 Oct 2020 21:38
    4118 visningar
    72 svar
    72
    4118

    tjejer tråkiga i sängen

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.

  • Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen
  • Wed 14 Oct 2020 15:09
    #51

    Testa en tjej som vet vad hon vill.

    Jag har varit med jättetråkiga killar också. Vissa vill bara knulla som någon sorts duracellkanin och kommer för fort, vissa får inte upp den och vissa blir helt nervösa när jag tar över och berättar vad jag vill skall hända.

    Jag har inte haft mycket tjejsex, men är helt övertygad om att långt ifrån alla tjejer är tråkiga i sängen.

  • Anonym (Tjej)
    Wed 14 Oct 2020 19:56
    #52
    +1
    Underhill skrev 2020-10-12 08:13:47 följande:

    Antar att det har sina orsaker/anledningar?


    Ja jag tycker sex är tråkigt för att det inte är skönt och att jag typ aldrig kan bli kåt.
  • Anonym (Tjej)
    Wed 14 Oct 2020 19:59
    #53
    Anonym (Ego) skrev 2020-10-13 09:46:56 följande:

    Partnern som inte går sex eller får ligga med någon som inte vill men låtsas.


    Partnern är fri att lämna förhållandet när hen vill
  • Wed 14 Oct 2020 21:02
    #54

    Tjejer som är roliga och dessutom gillar att njuta är bra i sängen också. Tjejer som vågar leva ut är de jag faller för och då blir de absolut inte tråkiga!

  • Underh­ill
    Thu 15 Oct 2020 07:04
    #55
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-14 19:56:33 följande:
    Ja jag tycker sex är tråkigt för att det inte är skönt och att jag typ aldrig kan bli kåt.
    Ok. Skulle du vilja tycka att det va kul och lustfyllt...skönt? Skulle du vilja bli kåt? Vi är ju alla olika, så vill man inte eller kan inte av olika orsaker så är det ju så.
  • Anonym (Tjej)
    Thu 15 Oct 2020 07:35
    #56
    Underhill skrev 2020-10-15 07:04:38 följande:

    Ok. Skulle du vilja tycka att det va kul och lustfyllt...skönt? Skulle du vilja bli kåt? Vi är ju alla olika, så vill man inte eller kan inte av olika orsaker så är det ju så.


    Självklart, men nu går det inte.
  • Thu 15 Oct 2020 11:00
    #57
    +1
    Anonym (ManIjkpg) skrev 2020-10-14 09:34:21 följande:

    ........

    Själv ser jag det inte så. Jag kan se en sexuell potential i vardagliga göromål och har en livlig sexuell fantasi. I alla mina relationer har jag fört en diskussion om hur kvinnan ser på sexuella fantasier och i anmärkningsvärt många fall har hon sagt att hon inte fantiserar om sex. Sex är något man har, inte fantiserar om. Och precis det är i mitt fall ofta nyckeln till problemet. Det är i den punkten skillnaden har varit som störst. 


    Där håller jag med. Många män bär med sig en ständig sexlust och sexuella fantasier hela tiden - kvinnor är mer generellt "på" vid vissa tillfällen medan normalläget är mera "av", iaf en tid in i relationen. Men samtidigt pratar vi här "medelvärden". Kanske är det fördomsfullt att diskutera kvinnor och mäns agerande här? Det kanske egentligen är kopplat mer till personlighet än kön? Troligen också kopplat till den traditionella mans- och kvinnorollen med mannen som förväntas vara den aktiva parten?

    Men jag kan direkt spegla mitt eget förhållande i det Manljkpg skriver - det är exakt så det ser ut hos oss.

    Skulle tro att en övervägande majoritet som finns på det här forumet hör just till gruppen sexuellt nyfikna och ständigt fantiserande gruppen - både män och kvinnor.
    "Tråkiga" kvinnor (och män) kommer aldrig att läsa det här.
  • Anonym (neetm­eister­) Trådstartaren
    Sat 17 Oct 2020 17:54
    #58
    Litenmenhård skrev 2020-10-13 17:53:31 följande:

    Ett enkelt svar: Testa en kille!


    Varför fortsätter du att ge det här korkade uttjatade rådet? Är detta något du längtar efter, projicerar du bara?


  • Anonym (neetm­eister­) Trådstartaren
    Sat 17 Oct 2020 17:55
    #59
    JonasSa skrev 2020-10-14 21:02:31 följande:

    Tjejer som är roliga och dessutom gillar att njuta är bra i sängen också. Tjejer som vågar leva ut är de jag faller för och då blir de absolut inte tråkiga!


    Ja men de flesta tjejer är inte det, de vill att killen ska göra allt jobb och ger inget tillbaka.
  • Sat 17 Oct 2020 20:42
    #60
    Anonym (neetmeister) skrev 2020-10-17 17:55:32 följande:
    Ja men de flesta tjejer är inte det, de vill att killen ska göra allt jobb och ger inget tillbaka.
    Vi har olika erfarenhet! Jag skulle säga att de flesta är underbara!Solig
  • Anonym (Ego)
    Sat 17 Oct 2020 21:25
    #61
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-15 07:35:39 följande:

    Självklart, men nu går det inte.


    Varför går det inte?
  • Marie7
    Sun 18 Oct 2020 10:08
    #62
    +1

    Testa en äldre kvinna! Vi kan, vi vet, kan ge och ta, inte rädda för att synas och njuter!

  • Anonym (Tjej)
    Sun 18 Oct 2020 11:51
    #63
    Anonym (Ego) skrev 2020-10-17 21:25:52 följande:

    Varför går det inte?


    Varit såhär i flera år och nu äter jag även hormonella preventivmedel så nu är det så gott som omöjligt.
  • Anonym (eget val)
    Sun 18 Oct 2020 12:47
    #64
    +2

    Den här typen av diskussioner är så enkelspåriga och enfaldiga, dessutom dyker de ständigt upp.

    Det är som om någon startat en tråd med rubriken "all frukt jag köper i affären är så sur!!!", sen visar det sig att personen alltid köper citroner...

    Testa något annat, var noga med vad du vill ha och dubbelkolla att du får med dig det du vill ha från "affären". Välj jordbuggar, ananas eller något annat nästa gång.

    Att det kan bli fel ett par gånger i början är inget konstigt, det får man räkna med. Man kanske är ung, oerfaren och har bara träffat några partners. Men om man konstaterar att det blir fel VARJE GÅNG i åratal, man får med sig samma odugliga "frukt" från affären gång efter gång..
    Då är det ju för fan inte fruktens fel - det är DU som är fullständigt dum i huvudet eller saknar förmåga att välja det du vill ha.

    Hur blir det nästa gång ts? Tänker du släpa med citroner hem igen och hoppas att de ska vara söta?

  • Anonym (eget val)
    Sun 18 Oct 2020 12:50
    #65
    Anonym (eget val) skrev 2020-10-18 12:47:56 följande:

     Välj jordbuggar...


    *jordgubbar :D
  • Sun 18 Oct 2020 18:01
    #66
    Marie7 skrev 2020-10-18 10:08:00 följande:

    Testa en äldre kvinna! Vi kan, vi vet, kan ge och ta, inte rädda för att synas och njuter!


    Jag tror att tjejens erfarenhet spelar in mycket men även samspelet med mannen. Bäst om båda vågar visa sin njutning!
  • Anonym (perso­nlighe­ten)
    Thu 24 Jun 2021 20:18
    #69
    Anonym (neetmeister) skrev 2020-10-11 21:38:14 följande:

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.


    speglar tjejens personlighet hur hon är i sängen?
  • Anonym (perso­nlighe­ten)
    Thu 24 Jun 2021 20:23
    #70
    Annnaa skrev 2020-10-14 15:09:16 följande:

    Testa en tjej som vet vad hon vill.


    Tror du att tjejer som har skinn på näsan tar för sig mer
  • Anonym (A)
    Thu 24 Jun 2021 20:29
    #71

    Jösses

  • Fri 25 Jun 2021 00:23
    #72
    +1
    Anonym (personligheten) skrev 2021-06-24 20:18:39 följande:
    speglar tjejens personlighet hur hon är i sängen?
    I min erfarenhet så gör den absolut det. Det där med att den blyga nördtjejen egentligen är ett sexuellt vilddjur som bara väntar på att släppas loss har jag aldrig sett i verkligheten. De tjejer jag har varit med som är mest passiva i sängen är också de som varit mest passiva i personligheten utanför sängen.

    Sen finns det säkert undantag här, som med allt annat. Men jag har aldrig stött på ett av dem själv. :)
Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen