• farman
    Sat 17 Oct 2020 08:14
    460 visningar
    18 svar
    18
    460

    Första ögonkastet.

    Vad är det förta ni lägger märke till om ni ser en kvinna eller man som intresserar er.

  • Svar på tråden Första ögonkastet.
  • Anonym (mono)
    Sat 17 Oct 2020 09:21
    #1

    hennes kropp, hur hon rör sig, ögonen, hennes leende, och hur kåt hon gör mig

  • Anonym (Anna)
    Sat 17 Oct 2020 09:35
    #2

    Hans vänlighet, uppmärksamhet och uppskattning av mig, intelligens, leende, ögon, ja framför allt intelligensen, hans vilja att prata med mig, glädje, fantasi, hans vilja att vänta på mig för att vi ska kunna prata, hans skönhet.

    Jag uppskattar när det är lätt att se den riktiga personen, inte bara yta eller konvention, jag uppskattar att kunna se barnet i mannen, även om han är i övre medelåldern.

    Det finns olika sätt att vara vacker på, och jag uppskattar den individuella skönheten hos den speciella mannen ifråga. Det är alltid vackert om han är vältränad, att han tycker det är värt att ta hand om sig. Jag uppskattar när han är lång och smal och vältränad.

    Hos en annan man uppskattar jag en annan typ av utseende.

    Ja, jag uppskattar att han ser aktiv, snäll, glad, intelligent ut, och framförallt att han verkar attraherad av mig och är uppmärksam mot mig. Ååå vilken man det är!!!

  • Anonym (Anna)
    Sat 17 Oct 2020 09:41
    #3
    Anonym (Anna) skrev 2020-10-17 09:35:21 följande:

    Hans vänlighet, uppmärksamhet och uppskattning av mig, intelligens, leende, ögon, ja framför allt intelligensen, hans vilja att prata med mig, glädje, fantasi, hans vilja att vänta på mig för att vi ska kunna prata, hans skönhet.

    Jag uppskattar när det är lätt att se den riktiga personen, inte bara yta eller konvention, jag uppskattar att kunna se barnet i mannen, även om han är i övre medelåldern.

    Det finns olika sätt att vara vacker på, och jag uppskattar den individuella skönheten hos den speciella mannen ifråga. Det är alltid vackert om han är vältränad, att han tycker det är värt att ta hand om sig. Jag uppskattar när han är lång och smal och vältränad.

    Hos en annan man uppskattar jag en annan typ av utseende.

    Ja, jag uppskattar att han ser aktiv, snäll, glad, intelligent ut, och framförallt att han verkar attraherad av mig och är uppmärksam mot mig. Ååå vilken man det är!!!


    Ville skriva om det viktiga: när jag ser en sådan attraktiv man, och kanske får känslan av att det är HAN, min själsfrände! Då vill jag bara känna på hans kropp, hans ben, jag fantiserar hur (vacker) han ser ut naken, och vad jag vill göra med min mun med hans mun, hans kropp och kön. Jag vill vara med honom dygnet runt på alla sätt!
  • Anonym (Utsee­ndet)
    Sat 17 Oct 2020 14:25
    #4

    Snyggt hår ofta långt och coola kläder i någon form. Sen hur hans blick tittar in i min och hur han verkar påverkas av min uppenbarelse. I blicken avgörs attraktionen och kemin.

  • Anonym (Utsee­ndet)
    Sat 17 Oct 2020 14:28
    #5
    Anonym (Anna) skrev 2020-10-17 09:41:36 följande:
    Ville skriva om det viktiga: när jag ser en sådan attraktiv man, och kanske får känslan av att det är HAN, min själsfrände! Då vill jag bara känna på hans kropp, hans ben, jag fantiserar hur (vacker) han ser ut naken, och vad jag vill göra med min mun med hans mun, hans kropp och kön. Jag vill vara med honom dygnet runt på alla sätt!
    Så är det för mig med. Fantasierna drar igång direkt. Vill jag smaka på honom och se han naken är jag attraherad, vilket sällan sker. Viktigast som du skriver är hur hans intresse för mig är, hans nyfikenhet, och vad han är villig att göra föra tt lära känna mig. Passiva män eller ogenerösa beteenden är ytterst oattraktivt.
  • Letitd­ream
    Sat 17 Oct 2020 14:32
    #6
    Anonym (Anna) skrev 2020-10-17 09:41:36 följande:

    Ville skriva om det viktiga: när jag ser en sådan attraktiv man, och kanske får känslan av att det är HAN, min själsfrände! Då vill jag bara känna på hans kropp, hans ben, jag fantiserar hur (vacker) han ser ut naken, och vad jag vill göra med min mun med hans mun, hans kropp och kön. Jag vill vara med honom dygnet runt på alla sätt!


    Hoppas du får möta honom :)
  • Anonym (Månda­gsfeel­ing)
    Sat 17 Oct 2020 15:06
    #7

    Förutom en attraktiv och charmig personlighet och ett åtråvärt yttre. Känslan att han får mig att skratta och le. Blickar som möts i ömsesidig passion. Den erotiska laddningen. Beröringen som gör att man får ståpäls.

  • Anonym (Liz)
    Sat 17 Oct 2020 15:24
    #8

    Stil och attityd. En rockig stil kombinerad med en cool attityd är oerhört attraktivt. 

  • Sat 17 Oct 2020 16:47
    #9

    Åh det är lätt. Finns glitter i hans ögon och får han mig att skratta? Det är det allra första för mig.

  • Anonym (Anna)
    Sun 18 Oct 2020 01:54
    #10
    Anonym (Utseendet) skrev 2020-10-17 14:28:44 följande:

    Så är det för mig med. Fantasierna drar igång direkt. Vill jag smaka på honom och se han naken är jag attraherad, vilket sällan sker. Viktigast som du skriver är hur hans intresse för mig är, hans nyfikenhet, och vad han är villig att göra föra tt lära känna mig. Passiva män eller ogenerösa beteenden är ytterst oattraktivt.


    Exakt så är det! Och som någon skrev, glitter i ögonen!
  • Sun 18 Oct 2020 02:00
    #11
    Cinnamonbun skrev 2020-10-17 16:47:04 följande:

    Åh det är lätt. Finns glitter i hans ögon och får han mig att skratta? Det är det allra första för mig.


    Jepp, det är mitt i prick!
  • Sun 18 Oct 2020 07:47
    #12

    Glittrar hans ögon och får han mig att skratta är det allra första för mig som jag skrev. Funderade sedan på vad som kommer efter det och det är ju helt klart doften! Det är då det kan börja klicka för mig

  • Sun 18 Oct 2020 14:12
    #13

    Ögonen, charmen i ansiktet, en öppenhet.

    Och förstås lagom kurvor, inte alltför små bröst, något i rörelsen som visar att hon är sensuell och gillar sin kropp.

  • Sun 18 Oct 2020 14:17
    #14

    Det allra första är ögonen, blicken, att han tar och håller kvar ögonkontakt kombinerat med ett småleende.


    Ingen jävel kallar mig lilla gumman
  • Sun 18 Oct 2020 15:31
    #15

    Ingenting får mig igång som heta "hungriga" blickar över min kropp från yngre män.

Svar på tråden Första ögonkastet.