• Svar på tråden BF Juli 2021
  • LMG

    Jag går nog med här för har antingen BF 30 Juni eller 1Juli, har blivit flyttad två dagar med dom andra barnen så chansar på Juli. Hade ett MA i September och har inte hunnit haft mens så är inte 100 på ägglossning

  • LyCKa55

    Hej! Plussade idag på ÄL+11(tror jag iaf) o BF beräknas till den 6juli men de lär väl ändras. Tror att jag hade ägglossning två dagar tidigare än appen säger då jag kände smärtor då. Trodde inte jag skulle bli gravid för vi hade sex 6dagar innan ÄL. Men så fick jag ont två dagar tidigt o tänkte att de kan ju hända:) Nu har jag bara testat med testa-tidigt test men båda va positiva! Så roligt! Vilket barn i ordningen är detta för er? Jag har två grabbar sedan innan:) Hoppas på en flicka

  • drömmaromsmått
    LyCKa55 skrev 2020-10-21 07:11:39 följande:

    Hej! Plussade idag på ÄL+11(tror jag iaf) o BF beräknas till den 6juli men de lär väl ändras. Tror att jag hade ägglossning två dagar tidigare än appen säger då jag kände smärtor då. Trodde inte jag skulle bli gravid för vi hade sex 6dagar innan ÄL. Men så fick jag ont två dagar tidigt o tänkte att de kan ju hända:) Nu har jag bara testat med testa-tidigt test men båda va positiva! Så roligt! Vilket barn i ordningen är detta för er? Jag har två grabbar sedan innan:) Hoppas på en flicka


    Grattis, är också beräknad till 6juli men tror att det kan bli igångsättning tidigare den här gången också, storebror kom på 45min så efter honom har jag fått igångsättning och sist hade jag även dragit på mig diabetes.

    För min del är det nr 5. Har tre tjejer och en grabb så vi hoppas väl på en pojk till den här gången, både storasyster och storebror grät när det stod klart att de skulle få en syster till förra gången ????
  • LyCKa55
    drömmaromsmått skrev 2020-10-21 08:29:26 följande:

    Grattis, är också beräknad till 6juli men tror att det kan bli igångsättning tidigare den här gången också, storebror kom på 45min så efter honom har jag fått igångsättning och sist hade jag även dragit på mig diabetes.

    För min del är det nr 5. Har tre tjejer och en grabb så vi hoppas väl på en pojk till den här gången, både storasyster och storebror grät när det stod klart att de skulle få en syster till förra gången ????


    Oj va härligt med så många! Här kommer jag va absolut nöjd med 3 tror jag:)

    Kul att följas åt!
  • FraYo

    Hej. Jag joinar er med om jag får :)

    Väntar mitt 3e barn men sambons första. Plussade idag 4 dagar innan BIM

    Jag har en son på 7 o en dotter på 10.


    Flicka 2010. Pojk 2013. Bf 2021
  • GabriellaGabbi
    FraYo skrev 2020-10-21 13:24:57 följande:

    Hej. Jag joinar er med om jag får :)

    Väntar mitt 3e barn men sambons första. Plussade idag 4 dagar innan BIM

    Jag har en son på 7 o en dotter på 10.


    Grattis:)

    Jag har också en son på 7 och dotter på 10. :)

    Även en son på 12 också.
  • drömmaromsmått
    FraYo skrev 2020-10-21 13:24:57 följande:

    Hej. Jag joinar er med om jag får :)

    Väntar mitt 3e barn men sambons första. Plussade idag 4 dagar innan BIM

    Jag har en son på 7 o en dotter på 10.


    Har inte vi hängt i någon tråd ihop förut?

    Min äldsta är född i oktober 2010 och näst äldsta februari 2013 känner igen ditt nick.
  • drömmaromsmått
    FraYo skrev 2020-10-21 13:24:57 följande:

    Hej. Jag joinar er med om jag får :)

    Väntar mitt 3e barn men sambons första. Plussade idag 4 dagar innan BIM

    Jag har en son på 7 o en dotter på 10.


    Och efter lite tänkande vet jag ju vem du är och att vi faktiskt är vänner på fb ????
Svar på tråden BF Juli 2021