• lusenli

    Förlorat min dotter

    Vet inte vart jag ska ta vägen, intevem jag ska vända mig till.. Alla känslor och tankar äter upp mig inifrån. Har såklart blivit erbjuden samtal med kuratorer men vad hjälper det??

    Igår morse vaknade jag upp bredvid min dotter och fann henne livlös. Idag har jag tagit farväl av henne en sista gång innan hon ska obduceras ???? Vi fattar ingenting.. Hon blev inte ens 6 månader gammal..

    Jag känner en inre panik. Jag ser min döda dotter framför mig hela tiden

    Allt hon inte får uppleva, allt jag inte får uppleva tillsammans med henne. Det gör så ont så ont

    Finns det någon här som varit med om liknande som man kan få prata med? ????

  • Svar på tråden Förlorat min dotter
  • Anonym (kra)

    Hej, jag har inte varit med om om samma.
    Men jag vill ändå skriva att jag känner med dig.
    Kväll och natt brukar finnas jourhavande kurator / präst på 112. 
    Har du någon hos dig i natt?

  • lusenli
    Anonym (kra) skrev 2020-10-19 23:18:20 följande:

    Hej, jag har inte varit med om om samma.

    Men jag vill ändå skriva att jag känner med dig.

    Kväll och natt brukar finnas jourhavande kurator / präst på 112. 

    Har du någon hos dig i natt?


    Tack så mycket,

    Min sambo är med mig men han sover men vill inte väcka honom.. önskar jag själv kunde sova så man fick släppa tankarna för en liten stund..

    Har ringt och pratat med jourhavande präst och fått lätta på hjärtat. Tack för tipset <3
  • Anonym (kra)

    Fint att du kom fram och kunde prata med någon.
    Det brukar finnas stödgrupper för föräldrar som förlorat ett barn i plötslig spädbarnsdöd, sjukhus brukar dela ut broschyr och det finns även info på nätet.
    Kunde du sova något i natt?
    Tänker på dig.

  • Anonym (K)

    Är så otroligt ledsen för er skull. Livet är så orättvist.

  • Plill

    Hej

    Beklagar sorgen.

    Förlorade vår son 2019 då han var nästan 6 månader. Vaknade på natten och då andades han inte. Att prata hjälpte mig mycket. Pratade i och för sig aldrig med en kurator men pratade med familj och vänner. Tycker det kändes skönt att kunna bolla tankar med någon.

  • Anonym (Mamma till 5)

    Har inte varit med om samma men ville beklaga det som hänt er <3 jag hoppas du lyckades sova en liten stund i natt

  • yagge

    Beklagar sorgen. Det må vara världens största hjärtesorg.

    Hoppas du känner dig någorlunda bättre idag även om saknaden alltid är detsamma.

    Min syster förlorade sin man dagen innan hon skulle föda feras första barn, 30 år gammal. Ett år senare idag ör vi fortfarande som levande döda. Livet är jobbigt. Hoppas ditt barn har det bra var hon nu än är.??

Svar på tråden Förlorat min dotter