• Marimardi

    Vår letrozol resa- följas åt?

    Hej alla glada!

    Jag fick mens den 13/10 och började äta min första kur letrozol (enkeldos) den 15/10, alltså på min tredje mensdag. Nu har det gått två dagar sen jag tog min sista tablett och jag ska gå på VUL nu på måndag den 26e. Eftersom det är min första kur så är jag väldigt taggad men också nervös. Tycker att jag redan känner lite värk i äggstockarna???? Tänkte ifall det finns fler som äter letrozol som vill följas åt?? Ge varandra lite pepp, stöd och tips? Ingen av mina vänner vet om att jag har pcos och försöker skaffa barn, därför söker jag mig till en grupp som förstår hur jag känner och som inte hade blivit uttråkad när man pratar om detta haha.

  • Svar på tråden Vår letrozol resa- följas åt?
  • Marimardi
    Pcostjejen skrev 2020-11-15 16:03:12 följande:

    Har bim imorgon eller tisdag, har dock haft väldigt sparsamma bruna flytningar i typ 3 dagar men mensen kommer aldrig igång ordentligt... så irriterande, vill bara köra på nu!


    Åh förstår det! Den eviga väntan haha
  • Marimardi
    Pcostjejen skrev 2020-11-15 16:03:12 följande:

    Har bim imorgon eller tisdag, har dock haft väldigt sparsamma bruna flytningar i typ 3 dagar men mensen kommer aldrig igång ordentligt... så irriterande, vill bara köra på nu!


    Åh förstår det! Den eviga väntan haha
  • Marimardi
    barnlängtan2021 skrev 2020-11-16 13:49:55 följande:

    Jag hade ett ägg på 24 mm. Så nu är det bara hålla tummarna :)


    Åååh vad kul att höra!! Lycka till!! Då borde du ju ägglossa i princip vilken dag som helst nu, har du några känningar??
  • barnlängtan2021
    Marimardi skrev 2020-11-16 14:14:20 följande:

    Åååh vad kul att höra!! Lycka till!! Då borde du ju ägglossa i princip vilken dag som helst nu, har du några känningar??


    Ska få en spruta idag så jag har ägglossning inom 36 timmar :)
  • Anonym (Mommo)
    barnlängtan2021 skrev 2020-11-16 14:32:10 följande:

    Ska få en spruta idag så jag har ägglossning inom 36 timmar :)


    Det låter ju jättebra! Lycka till, jag håller tummarna för dig.
  • barnlängtan2021
    Anonym (Mommo) skrev 2020-11-16 18:38:05 följande:

    Det låter ju jättebra! Lycka till, jag håller tummarna för dig.


    Tack! Känns väldigt förväntansfullt men vågar ändå inte hoppas för mycket riktigt.
  • Marimardi
    barnlängtan2021 skrev 2020-11-16 18:54:06 följande:

    Tack! Känns väldigt förväntansfullt men vågar ändå inte hoppas för mycket riktigt.


    Men man kan alltid hoppas!! :D Berätta om du känner av nånting sen och lycka till!!
  • Marimardi
    Pcostjejen skrev 2020-11-15 16:03:12 följande:

    Har bim imorgon eller tisdag, har dock haft väldigt sparsamma bruna flytningar i typ 3 dagar men mensen kommer aldrig igång ordentligt... så irriterande, vill bara köra på nu!


    Hur går det? Har du fått mens?
  • Marimardi
    Anonym (Mommo) skrev 2020-11-16 18:38:05 följande:

    Det låter ju jättebra! Lycka till, jag håller tummarna för dig.


    Hur går de för dig? Visst skulle du på VUL på onsdag? Har du några känningar på äl?
Svar på tråden Vår letrozol resa- följas åt?