• Anonym (FW)
    Fri 6 Nov 2020 02:55
    1617 visningar
    24 svar
    24
    1617

    min tjej vill inte ha intimitet

    jag och min tjej har varit tillsammans i 1,5 år nu och jag älskar henne mer än något annat. men redan efter ca 4 in i förhållandet så har hon inte velat nånting, hon vill inte kyssas hon vill inte ha sex. det ända hon vill är att ligga och skeda när vi ska sova. det är den enda närhet hon vill ha. till en början så hade vi mycket sex och hon ville alltid ligga och kyssas. men det försvann rätt så fort. jag har pratat med henne om detta massor av gånger. och hon blir bara förbannad när jag tar det med henne. det har varit vissa gånger som vi har pratat om det som hon har förstått och lovat mig att det kommer bli bättre. men inget skillnad har det blivit. jag har frågat henne allt! om jag inte är attraktiv eller om vårt sex är dåligt, men hon säger att vårat sex är det bästa hon har haft, och när vi väl har sex så vill hon bara ligga i missionären! inget annat så jag gör alltid allting när vi har sex ger henne oral sex osv. men får aldrig något sådant tillbaks. jag har även pratat med henne om vi skall försöka vara mer spontana men det kan hon inte för hon säger att det säger stopp i hennes hjärna när jag tar initiativ! jag frågar henne vad jag gör för fel, och hon säger att jag inte gör nåt fel bara att hon inte vet varför hon är så. jag har provat nya grejer hela tiden och verkligen försökt hitta nån lösning. och jag orkar inte ha det såhär längre! jag har även börjat pendla inom jobbet så jag är hemma fredag till söndag! och jobbar måndga till torsdag. och jag tänkte att det kunde va lösningen att vi skulle få sakna varandra! men ingen skillnad har jag märkt. hon kan sitta och skriva sms att hon saknar mig och att hon vill va med mig hela livet osv. så då tänker ju jag rent spontant att oj nu händer det nåt... så kommer man hem igen och då är hon helt off mot mig ändå.
    jag älskar henne mest av allt och jag vill bara lösa detta! är det någon som kan ge förslag på lösningar? av egen erfarenhet. om ni har varit med om samma sak? och om ni har löst det isf hur?
    och ni kvinnor kanske kan relatera och ge mig tips som jag kanske kan pröva? eller om ni har tips på hur min flickvän kan göra?
    tacksam för seriösa svar!
  • Svar på tråden min tjej vill inte ha intimitet
  • Anonym (G)
    Fri 6 Nov 2020 03:37
    #1

    Äter hon p-piller? Eller använder några andra typer av hormoner?

  • Anonym (FW) Trådstartaren
    Fri 6 Nov 2020 08:04
    #2

    ja hon tar p-piller hon bytte till det från spiral för ca 3 månader sen.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Fri 6 Nov 2020 08:19
    #3

    Min sexdrift dog med p-piller, samma saker spiral och när jag testade byta sorts p-piller. Ingen funkar utom natural cycles för mig, det har funkar fenomenalt och min sexdrift är det full fart på. Kanske kan föreslå preventivmedelsbyte för henne? Och prata med henne så hon förstår att avsaknaden på intimitet är ett riktigt problem.

  • Anonym (G)
    Fri 6 Nov 2020 08:48
    #4

    Min sexlust dog också av p-piller. Dock inte förens efter 5 år. Så hade absolut kunnat tro att det berodde på något annat

  • Fri 6 Nov 2020 09:02
    #5
    +2

    Fråga inte henne varför hon inte vill ha sex med dig, den viktigaste frågan du bör ställa är till dig själv och den lyder som följer: 

    "Vill jag lägga den dyrbara gåva som min tid och energi utgör på en person som skiter fullständigt i mina behov?" 

  • Anonym (FW) Trådstartaren
    Fri 6 Nov 2020 09:09
    #6

    Vad borde hon ta ist för sina p-piller da? Ingenting alls?

  • Anonym (Kvinn­a)
    Fri 6 Nov 2020 09:12
    #7
    Anonym (FW) skrev 2020-11-06 09:09:59 följande:

    Vad borde hon ta ist för sina p-piller da? Ingenting alls?


    Kör natural cycles säger ja ju! Bästa preventivmedlet och hormonbalansen är opåverkad. Tipp-topp!
  • Fri 6 Nov 2020 09:29
    #8
    +1
    Anonym (FW) skrev 2020-11-06 09:09:59 följande:

    Vad borde hon ta ist för sina p-piller da? Ingenting alls?


    Du sa att ni varit ihop i 18 månader, att sexet slutade efter 4, och att hon började med p-piller för 3 månader sen, det lämnar ett glapp på 11 månader utan sex då hon inte heller tog p-piller, så låter ju som att det är nåt annat.

    Varför vill du satsa så mycket energi på den här relationen trots att hon uppenbarligen inte vill det?
  • Anonym (FW) Trådstartaren
    Fri 6 Nov 2020 09:48
    #9

    Jag vill ju bara kunna lösa detta för jag älskar henne

  • Anonym (FW) Trådstartaren
    Fri 6 Nov 2020 09:59
    #10

    Och skulle jag nu säga till henne arvid kanske skulle pröva med natural cyckels så hade hon sagt nej direkt. Varje gång vi pratar om något i det här ämnet så går hon till försvars direkt och börjar anklaga mig ist

Svar på tråden min tjej vill inte ha intimitet