• Anonym (despe­rat)
    Thu 12 Nov 2020 21:53
    3028 visningar
    54 svar
    54
    3028

    hon kan inte komma med mig och det tär på relationen

    Min tjej och jag är i 40 års ålder, vi har varit tillsammans i ett år och vi är jättekära. Hon kan inte nå orgasm, inte ens själv. Det har hänt dock att hon har sprutat/squirtat ett par gånger med ex kk, men inte med mig. Och det drar mig till vansinne. Vi har en kärleksful relation, jag är ingen snabb orgasmerare, tar min tid, slickar som Lassie. Hon njuter men hon låser sig i slutet. Jag frågar vad jag ska göra, vad det beror på, hon säger att hon inte vet. Jag ser på henne, om hon visste vad jag behöver göra skulle hon berätta, men hon vet inte och/eller har väldigt svårt att prata om det. Hin ser det som sin defekt.
    Det är inte bara hennes svårigheter att nå orgasm, det är vetskapen att det gick lättare med en annan som plågar mig. Jag kan inte begripa att det kunde hända med en jäkla kk men inte med mig i en kärkelsful relation. Det känns som att problemet bara växer hos mig, medans hon vägrar ens kalla det för problem. Hon säger att det där squirtande är intgenting att jaga, ingenting hon saknar eller behöver. Men jag kan inte leva med det, känns det som. Finns det någon som har varit i liknande situation? Är problemet i mig?

  • Svar på tråden hon kan inte komma med mig och det tär på relationen
  • Anonym (86)
    Thu 12 Nov 2020 21:55
    #1

    Lyssna på vad hon säger, hon ser det inte som ett problem

  • Anonym (despe­rat) Trådstartaren
    Thu 12 Nov 2020 22:05
    #2
    Anonym (86) skrev 2020-11-12 21:55:53 följande:

    Lyssna på vad hon säger, hon ser det inte som ett problem


    Jag har försökt att se det ur den synvinkeln men det känns som att jag försöker ljuga till mig sjäv. Känns som hon kunde ändå slappna av mer då, eller var kanske hela situationen mer spännande (hon säger att det inte stämmer). Känns i alla fall att riktig kärlek måste toppa en jäkla kk relation på alla fronter. Men det är kanske jag som har fastnat i en ohälsosam tankspiral.
  • Anonym (Släpp det)
    Thu 12 Nov 2020 22:19
    #3

    Det blir en press på henne som inte kommer göra situationen bättre. Sluta jaga orgasmen. Fundera på varför du behöver hennes orgasm. Min upplevelse är att en fixering vid orgasmen ofta är för att mannen behöver bekräftelsen.

  • Anonym (Mmm)
    Thu 12 Nov 2020 22:22
    #4

    Det enda som händer av din besatthet är att det låser sig än mer för henne. Att känna en press att komma för att du blir besviken annars, det skadar bara. Jag är lite som din tjej, har väldigt svårt att komma. Har bara lyckats med en kille utan leksaker involverade och det var en kk. Men det är inget jag går och tänker på nu, det finns anledningar till att det inte blev vi ordentligt, med min make har jag så mycket mer. Och med tiden har vi lyckats med andra saker jag inte gjort med någon annan.

  • Anonym (despe­rat) Trådstartaren
    Thu 12 Nov 2020 22:27
    #5
    Anonym (Släpp det) skrev 2020-11-12 22:19:02 följande:

    Det blir en press på henne som inte kommer göra situationen bättre. Sluta jaga orgasmen. Fundera på varför du behöver hennes orgasm. Min upplevelse är att en fixering vid orgasmen ofta är för att mannen behöver bekräftelsen.


    Ja, det stämmer. Jag behöver bekräftelsen. Jag vill vara hennes bästa, det hon är till mig.
  • Anonym (despe­rat) Trådstartaren
    Thu 12 Nov 2020 22:29
    #6
    Anonym (Mmm) skrev 2020-11-12 22:22:20 följande:

    Det enda som händer av din besatthet är att det låser sig än mer för henne. Att känna en press att komma för att du blir besviken annars, det skadar bara. Jag är lite som din tjej, har väldigt svårt att komma. Har bara lyckats med en kille utan leksaker involverade och det var en kk. Men det är inget jag går och tänker på nu, det finns anledningar till att det inte blev vi ordentligt, med min make har jag så mycket mer. Och med tiden har vi lyckats med andra saker jag inte gjort med någon annan.


    Tack för ditt svar. Vet din make om det? Hade han problem med det, kände han sig otillräcklig?
  • Anonym (Släpp det)
    Thu 12 Nov 2020 22:44
    #7

    För övrigt måste jag säga att det är det sämsta man kan göra, att prata om upplevelser med tidigare älskare. Där har vi ett minfält där vita lögner är the way to go. Ska man nånsin säga någonting i den stilen så är det att den nuvarande är BÄST av alla.

    Varför pratade ni om det? Var det du som lockade fram det?

  • Anonym (despe­rat) Trådstartaren
    Thu 12 Nov 2020 22:52
    #8
    Anonym (Släpp det) skrev 2020-11-12 22:44:46 följande:

    För övrigt måste jag säga att det är det sämsta man kan göra, att prata om upplevelser med tidigare älskare. Där har vi ett minfält där vita lögner är the way to go. Ska man nånsin säga någonting i den stilen så är det att den nuvarande är BÄST av alla.

    Varför pratade ni om det? Var det du som lockade fram det?


    Det var i början, vi hade sex och jag ville veta vad jag kan göra för henne att komma. Så började vi prata om tidigare erfarenheter. Det var inte jobbigt då, för det var inga jättekänslor och inga förväntningar från min sida heller. Nu är det en helt annan historia...
  • Thu 12 Nov 2020 23:49
    #9
    Anonym (desperat) skrev 2020-11-12 22:27:12 följande:

    Ja, det stämmer. Jag behöver bekräftelsen. Jag vill vara hennes bästa, det hon är till mig.


    Så du tokpresterar för att du vill vara hennes bästa. Hon tokfokuserar för att försöka få orgasm. Det låser sig för er båda, ni blir annat än närvarande med varandra.

    Ja det låter ju inget vidare.

    Dags att byta strategi, slappna av och bara njuta av att vara med varandra i ögonblicket?
  • Anonym (despe­rat) Trådstartaren
    Fri 13 Nov 2020 00:08
    #10
    Mimosa86 skrev 2020-11-12 23:49:25 följande:

    Så du tokpresterar för att du vill vara hennes bästa. Hon tokfokuserar för att försöka få orgasm. Det låser sig för er båda, ni blir annat än närvarande med varandra.

    Ja det låter ju inget vidare.

    Dags att byta strategi, slappna av och bara njuta av att vara med varandra i ögonblicket?


    Nja, inte riktigt. Jag tokpresterar för att jag vill och för att jag har alltid gjort så när jag har varit kär. Vi är väldigt närvarande, ångesten kommer sen. Dock, det har börjat tränga sig in även under själva akten för min del, vilket jag upplever alarmerande. Slappna av och njuta i ögonblicket är bakom oss nu, känns det som, nu är det full blown körlek och förväntningarna är högre. Jag vet inte var jag ska ta vägen.
Svar på tråden hon kan inte komma med mig och det tär på relationen