• Anonym (Baken)

    Vill du ha analsex i ditt förhållande?

    Vill du ha analsex i ditt förhållande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du ha analsex i ditt förhållande?
  • KimLinnefeldt

    Bara testat ett par gånger, hon gillade det inte. Jag skulle kunna vänja mig, med lite träning.

    Men vi smeker varann där, det är gött.

  • Litenmenhård

    Jag hade gärna testat!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Erfaren q)

    Numera njuter jag av analsex och kan ibland önska att jag fick ha det lite oftare. Mina allra skönaste orgasmer får jag i samband med analsex och det ger mig ett extra välbefinnande efteråt.

  • Anders 386

    De få gånger det hänt har jag gillat det skarpt. Väldigt speciell känsla och en väldigt intim handling. Men det blev bara några få tillfällen eftersom min fru inte vill ha det fler gånger. Men iaf kul att ha testat..  Glad

    Jag hade gärna gjort det emellanåt... Som omväxling.

  • Shameless

    Ja, vill gärna ha det men det är inget måste. Däremot hade det varit en dealbreaker om hon inte hade velat ha oralsex.

  • Shameless

    Ja, vill gärna ha det men det är inget måste. Däremot hade det varit en dealbreaker om hon inte hade velat ha oralsex.

  • MammAmma

    Jag tycker om att variera sexet lite emellanåt med bl a analsex och dp med hjälp av leksaker osv. Så emedan analsexets vara eller icke-vara inte är någon dealbreaker i sig, så säger det nog ofta rätt mycket om hur vanilj han är. Jag vill att sex ska vara mer än kuk i fitta i typ två ställningar jämt.

  • Anonym (Baken)
    Shameless skrev 2020-11-17 18:50:49 följande:

    Ja, vill gärna ha det men det är inget måste. Däremot hade det varit en dealbreaker om hon inte hade velat ha oralsex.


    Intressant.

    Skulle jag behöva välja, tar jag mycket hellre analsex än oralsex.
Svar på tråden Vill du ha analsex i ditt förhållande?