• Anonym (Blåås­)
    Sun 22 Nov 2020 08:30
    481 visningar
    34 svar
    34
    481

    Missbelåtna kvinnor dejtappar

    "Finns det inga män i (valfri stad) med omnejd?"

    "Jag vill träffa en seriös man, men de verkar inte finnas här..."

    Är det såhär, kvinnor?

  • Svar på tråden Missbelåtna kvinnor dejtappar
  • Anonym (.)
    Sun 22 Nov 2020 08:33
    #1

    Nej, de som skriver så är av samma skrot och korn som incelmännen, de är inte intresserade av de män som visar dem intresse och drar på sig offerkoftan istället för att fundera över varför det är så. Hoppa över såna brudar.

  • Sun 22 Nov 2020 08:46
    #2

    ....och när man som seriös man svarar dom seriöst så får man inget svar tillbaka - inte särskilt seriöst Drömmer

  • Sun 22 Nov 2020 08:49
    #3

    ....och när man som seriös man svarar dom seriöst så får man inget svar tillbaka - inte särskilt seriöst Drömmer

  • Anonym (eee)
    Sun 22 Nov 2020 08:54
    #4
    Anonym (Blåås) skrev 2020-11-22 08:30:08 följande:

    "Finns det inga män i (valfri stad) med omnejd?"

    "Jag vill träffa en seriös man, men de verkar inte finnas här..."

    Är det såhär, kvinnor?


    Det beror väl alldeles på vad man söker efter? 

    Jag hittade min älskade man via dejtingsite så det gick alldeles förträffligt, men jag gick på en del nitar innan. Det är väl så det är med nätdejting; man måste vara lite ihärdig och inte tro att man ska träffa någon direkt. Men, det är oerhört viktigt att man är trygg i sig själv, att man vet vad man söker efter och att man har god självkännedom, så att man förstår om någon annan tackar nej för att man inte är rätt för den. Man är ju två om saken och det ska stämma åt båda håll. 
  • Anonym (Blåås­) Trådstartaren
    Sun 22 Nov 2020 08:58
    #5
    Anonym (eee) skrev 2020-11-22 08:54:01 följande:
    Det beror väl alldeles på vad man söker efter? 

    Jag hittade min älskade man via dejtingsite så det gick alldeles förträffligt, men jag gick på en del nitar innan. Det är väl så det är med nätdejting; man måste vara lite ihärdig och inte tro att man ska träffa någon direkt. Men, det är oerhört viktigt att man är trygg i sig själv, att man vet vad man söker efter och att man har god självkännedom, så att man förstår om någon annan tackar nej för att man inte är rätt för den. Man är ju två om saken och det ska stämma åt båda håll. 
    Det är lättare att hitta ligg än kärleken, så du menar?
    Tror du att de flesta inbillar sig att de ska träffa någon direkt?
  • Anonym (Frida­)
    Sun 22 Nov 2020 09:00
    #6

    Det ÄR ganska många killar på dejtingapparna som är oseriösa (vill ha ons/gifta/inte svarar/inga bilder eller information tex.) men jag utgår ifrån att det finns oseriösa tjejer med. Det är en hel del killar som också har lite bittra texter, typ "tveksam på om det finns någon vettig här", "det är ändå ingen som läser", bilder på citat som är lite negativa mot kvinnor, osv.

    Så jag håller med dig, det är dåligt med vettiga karlar, men det är inte så svårt att sortera bort dem, så det är inget stort problem. Å andra sidan är det inte så lockande med texter som klagar på det...

  • Anonym (Anna Fjäll)
    Sun 22 Nov 2020 10:00
    #7

    Betydligt lättare att hitta ligg än kärleken och när man för fjärde gången i rad blivit lovad seriös kärlek men fått ligga och inget mer blir man både cynisk, bitter och less...

    Jag gav upp dejtingapparna och letade på annat sätt på nätet och det gick mycket bättre..

  • Sun 22 Nov 2020 10:18
    #8
    Anonym (Anna Fjäll) skrev 2020-11-22 10:00:10 följande:

    Betydligt lättare att hitta ligg än kärleken och när man för fjärde gången i rad blivit lovad seriös kärlek men fått ligga och inget mer blir man både cynisk, bitter och less...

    Jag gav upp dejtingapparna och letade på annat sätt på nätet och det gick mycket bättre..


    Vart letade du då någonstans ?
  • Anonym (Anna Fjäll)
    Sun 22 Nov 2020 10:28
    #9
    +2
    Pinotage skrev 2020-11-22 10:18:45 följande:

    Vart letade du då någonstans ?


    Ett forum för singlar med ett gemensamt intresse i fokus på Facebook. Det gemensamma intresset förenar oss i massa sköna inlägg och diskussioner, tips, trix och blandas med sökning av en partner. Det är avslappnat och man slipper skitnödighet och prettofolk. Och efter en månad så hade jag klickat med en man och vi är nu i ett par.
  • Anonym (Blåås­) Trådstartaren
    Sun 22 Nov 2020 10:54
    #10
    Anonym (Anna Fjäll) skrev 2020-11-22 10:28:55 följande:
    Ett forum för singlar med ett gemensamt intresse i fokus på Facebook. Det gemensamma intresset förenar oss i massa sköna inlägg och diskussioner, tips, trix och blandas med sökning av en partner. Det är avslappnat och man slipper skitnödighet och prettofolk. Och efter en månad så hade jag klickat med en man och vi är nu i ett par.
    Jag var med i en sådan grupp, skrev med två kvinnor. Gissa vilka som började prata sex. Jag, eller kvinnorna?
Svar på tråden Missbelåtna kvinnor dejtappar