• Anonym (joppe­)
    Sun 22 Nov 2020 11:24
    77 visningar
    5 svar
    5
    77

    Bli kvitt en sexfantasi

    Någon här som lyckats bli kvitt en sexfantasi ni inte vill ha? Efter massa år av porrtittande och nästan bara porr med analsex känns det som jag inte tänder lika mycket på normalt sex längre vilket inte känns så jävla sunt.
    Har lagt av med porr sedan typ två år men fantasierna kring analsex lever vidare. Någon annan som varit med om detta?

    Går det att rensa ut dessa tankar? Hur kan man komma tillbaka till att börja tända på vanligt sex igen? kanske lite flummigt inlägg
  • Svar på tråden Bli kvitt en sexfantasi
  • Anonym (Anala tankar­)
    Sun 22 Nov 2020 13:49
    #1
    -1

    Du kanske ska fundera på om du är lagd åt andra hållet? Kanske finns undantryckta känslor som borde få komma fram? Eller så är du bara riktigt porrskadad och borde sluta titta på porr helt.

  • Anonym (iii)
    Sun 22 Nov 2020 14:00
    #2

    ta hjälp av en psykolog

  • Sun 22 Nov 2020 16:41
    #3
    +2

    Sex och upphetsning styrs av så mycket mer än just att man kanske har tänkt på en viss typ av sex och kollat på sådan porr.

    Du kanske inte är med rätt person när du har sex? Blir du riktigt upphetsad av henne?

    Det kan finnas annat i ditt liv som gör att du har svårt med upphetsningen. Har du det stressigt på jobbet eller så? Det kan också påverka.

    Det mentala och fysiska välbefinnandet spelar också roll. Mår du bra rent allmänt, både fysiskt och psykiskt? Äter du några mediciner som kan påverka? Äter du sunt?

  • Sun 22 Nov 2020 16:55
    #4

    Det är svårt att låta bli att tänka på något. "Tänk inte på en rosa elefant." Vad tänkte du på nu...

    Det bästa är nog att tänka på något annat varje gång den fantasin går igång, styra över till något du faktiskt vill tänka på.

  • Anonym (Go banans­)
    Sun 22 Nov 2020 17:24
    #5
    +2

    Jag fattar inte problemet ? Man gillar ju det man gillar? Det är klart att du kan knulla fitta även när det bjuds? Eller?

    Dessutom så kanske du träffar någon som gillar att ta den i 2an ?

    Belägg inte dig själv med skuld och tvångstankar . Du ska vara fri i din sexualitet, det är det enda som kommer göra dig lycklig.

    Jag höll på likadant i flera år när jag var i 20års åldern . Vid 30 tog jag upp porren igen .

    Idag är jag över 40 och jag är gift med en sexuellt kompatibel person som också är fei i sin sexualitet. Det blir en sjuhelvetes kärlek kan jag berätta.

    Nej skuta att vara snål och pretentiös. Annars gå i kbt så att du kan runka loss och ha det bra.

    De enda som inte kan vara fria i sin sexualitet är peddon.. de kan fan hängas på torget.

Svar på tråden Bli kvitt en sexfantasi