• Anonym (Sorgs­en)
    Tue 24 Nov 2020 00:45
    2044 visningar
    88 svar
    88
    2044

    Att inte veta dödar mig inombords

    Jag är sambo med en man i 3 år. Han bor hos mig, lägenheten är min och varenda en möbel och grejer här är mitt.

    Förra sommar jobbade jag konstiga tider, kunde sluta kring klockan 21 ibland. Denna dag så skulle jag sluta 21 men jag fick gå tidigare då jag hade extra timmar över, så jag slutade 18.30 och var hemma 19.00

    Jag kom hem och såg att tvätt fanns i torktumlaren.

    Det var lakanet och madrasskydet, ni vet det tunna över madrassen innan lakanet.

    Båda dessa var i torktumlaren och maskinen skulle vara klar om 30 min. När jag räknade ut från att den startas och tvättmaskinen startas så är det klockan 17 ca, 17.30.

    Min sambo vaknar 12 då han börjar jobba 14 vissa dagar och slutar då 18. Han är vikarie.

    När han vaknar så rullar han upp rullgardinen, det är det allra första han gör. Varje dag. I alla dessa år. Han sätter sig och dricker kaffe och sen beger sig till jobbet.

    Jag kom hem och tvätten fanns ju i torktumlaren och jag fick en så äcklig magkänsla att jag började hyperventilera och gråta.

    Jag såg även att intimtvålen från duschen stod på handfatet.

    Rullgardinen var NERE samt gardiner fördragna.

    Jag bytte sängkläder precis 2 dagar innan detta så dem var inte smutsiga.

    Jag får en känsla att han haft någon hemma, knullat i sängen och det kommit igenom från hennes vagina och därför han tvättade både lakan och överdrag. Rullade ner rullgardin och drog för gardiner, för ingen skulle se.

    Tvålen stod på vasken då han tvättat av penisen i vasken (detta är vad han brukar göra när VI har sex om han redan duschat innan dess).

    Jag ringer honom och hans ursäkt är att han fes och hade diarré så det kom på lakanet och genom madrasskydet och att han tvättade sig i duschen bara rumpan !? Eh hur då?? Varför stod INTIMtvålen på vasken då?. Han använder enbart intimtvål till penisen och vanlig tvål till rumpa och resten av kroppen. Plus var det inte ens blött på golvet i duschen utan nej det var blött på golvet precis under vasken.

    Han gick till jobb men sa att han gick hem tidigare för han var dålig i magen.

    Jag frågade om han haft någon hemma, att detta känns konstigt och hans berättelse inte låter trovärdig.

    Han börjar höja rösten och säger att jag är psykfall som inbillar mig och borde söka hjälp och klickar mig.

    Kvar står jag och gråter ännu mer och förstår ingenting.

    Jag känner att han trodde jag slutade 21 så jag skulle vara 21.30, så hade han gott om tid att tvätta och torka lakan och överdrag för att trä på det igen tills jag kom hem och inte skulle ana något. Men han visste inte att jag slutade tidigt.

    Än idag tänker jag på detta och jag mår så illa varje dag. Har tappat lust helt att ha sex med honom. Och de få gånger vi haft sex som igår, så kom det igenom lakanet och på madrasskydet och jag tänker på det samma som förra året. När jag ser honom stå vid vasken och tvätta sig med INTIMtvålen medan jag sitter och kissar så vill jag bara spy.

    Jag vet inte vad jag ska göra :(

    Jag tror han är otrogen även nu. Har frågat honom flera gånger och han säger "Du har inget att komma med. Den dagen det finns bevis då kan du ha något att säga till om " men alltså bevis hur, han är smart. Har sett tecken men bevis hittar jag inte.

    Min väninna säger jag borde sätta en spy-cam hemma för att se svart på vitt.

    Vad ska jag göra :(

    Att lämna bara så känns inte lätt och rätt. Jag vill ha bevis

  • Svar på tråden Att inte veta dödar mig inombords
  • Anonym (Fia)
    Tue 24 Nov 2020 01:20
    #1

    Men du vet ju. Du vet att det inte gick till så som han sa.

    Du fick ju dessutom bevis. Du har skrivit ner vad du hittade. Läs det och se... och tillåt dig förstå.

    Du förtjänar någon som behandlar dig bättre än så. Då talar jag inte bara om otroheten utan om hur han talar till dig. Ta hand om dig

  • Anonym (Lugn)
    Tue 24 Nov 2020 01:26
    #2
    -1 +1

    Utifrån vad du skriver var han hemma och hade kul med sig själv. Masturberade, sedan tvättade lakan. Diarré är helt trolig också.

    Du känner honom, du vet bättre än jag om han var otrogen eller inte. Utifrån din berättelse behöver han inte vara det.

  • Anonym (Lugn)
    Tue 24 Nov 2020 01:26
    #3

    Utifrån vad du skriver var han hemma och hade kul med sig själv. Masturberade, sedan tvättade lakan. Diarré är helt trolig också.

    Du känner honom, du vet bättre än jag om han var otrogen eller inte. Utifrån din berättelse behöver han inte vara det.

  • Anonym (åh)
    Tue 24 Nov 2020 01:27
    #4
    -1 +1

    Du ska inte behöva ha bevis. En kille som inte varit otrogen skulle aldrig attackera när du frågar när det faktiskt är rimligt att fråga. Jag kan ju omöjligt veta i ert fall, men det absolut svåraste att göra när man ljuger är att sitta och prata lugnt och titta i ögonen. Så att han börja säga att du är ett psykfall eller att du inte har något att komma med är bara för att skydda honom från att prata om det.
    Om jag skriver att jag tror han varit otrogen så vet jag hur du kommer må, men jag måste verkliga säga att jag går BARA på det här du skrivit. Men det låter inte bra Hjärta Hade bara intimtvålen varit framme och rullgardinen nere så hade jag kanske tänkt att han bara onanerade, men med tanke på att allt tvättas så känns det jättemärkligt. Min kille skulle aldrig orka tvätta för att han kommit med sig själv, det ska man inte behöva göra i ett förhållande. Kan ju varit så att han råkade bajsa unden tiden, men alltså vad är oddsen?

    Ibland önskade man att man kunde sätta upp spy-cams... förstår precis den känslan. Men det är något man skämtar om, och inte gör i verkligheten. Hjärta

  • Anonym (åh)
    Tue 24 Nov 2020 01:29
    #5
    -1 +1

    Ska också tillägga, att en partner som kallar en psykfall är illa bara det. Särskilt när du är orolig. Det är i just de tillfällena han ska lugna dig ju...

  • Anonym (Lugn)
    Tue 24 Nov 2020 01:35
    #6
    -1 +1

    Jag har sett två relationer där kvinnans misstankar förstörde relationen, trots att killarna var inte otrogna. Båda gånger gjorde killar slut för de tröttnade på att bevisa hela tiden att de är oskyldiga...

    Jag vet förstås inte om det är samma för er. Jag vet att alla relationer är olika, men jag skulle aldrig kunna akceptera att min sambo kallar mig psykfall.

  • Anonym (Sara)
    Tue 24 Nov 2020 06:45
    #7
    -1 +2
    Anonym (åh) skrev 2020-11-24 01:27:48 följande:

    Du ska inte behöva ha bevis. En kille som inte varit otrogen skulle aldrig attackera när du frågar när det faktiskt är rimligt att fråga. Jag kan ju omöjligt veta i ert fall, men det absolut svåraste att göra när man ljuger är att sitta och prata lugnt och titta i ögonen. Så att han börja säga att du är ett psykfall eller att du inte har något att komma med är bara för att skydda honom från att prata om det.

    Om jag skriver att jag tror han varit otrogen så vet jag hur du kommer må, men jag måste verkliga säga att jag går BARA på det här du skrivit. Men det låter inte bra  Hade bara intimtvålen varit framme och rullgardinen nere så hade jag kanske tänkt att han bara onanerade, men med tanke på att allt tvättas så känns det jättemärkligt. Min kille skulle aldrig orka tvätta för att han kommit med sig själv, det ska man inte behöva göra i ett förhållande. Kan ju varit så att han råkade bajsa unden tiden, men alltså vad är oddsen?

    Ibland önskade man att man kunde sätta upp spy-cams... förstår precis den känslan. Men det är något man skämtar om, och inte gör i verkligheten. 


    Det är ju öite svårt att utläsa av ts, men det verkar ju lite som att hon anklagat honom för otrohet vid upprepade tillfällen i över ett år. I det läget tror jag att även en oskyldig person blir uppgiven och irriterad.

    Sen hade det ju varit bättre att sätta sig ned och prata om det hela, var hennes brist på tillit kommer ifrån osv, och inte bara fräsa ifrån.

    Ts. Du litar ju uppenbarligen inte på din man. Mår du bra av att fortsätta en sån relation? Av det som du skrivit är det omöjligt för en annan att veta om du har tillitsproblem och lverdriver eller om det är han som beter sig på att sätt som skapar tillitsproblemen. Men oavsett kan du knappast må bra av en sån relation.
  • Anonym (ace)
    Tue 24 Nov 2020 07:36
    #8

    Om du vill veta något frågar du din sambo. Antingen litar du på att han ger dig ett ärligt svar och allt är frid och fröjd, eller så litar du inte på honom och då finns det ingen mening att vara kvar i relationen oavsett sanningshalten. Jag hade också blivit sned på min partner om hen höll på att misstänkliggöra och älta på det sätt du beskriver, Inte en chans att jag accepterat en sådan sjuklig svartsjuka i mitt liv under så lång tid.

  • Tue 24 Nov 2020 08:08
    #9

    Du verkar inte lita på honom alls.

    Det vanligaste med en omgång tvätt är ju inte att man tänker otrohet. Varför gör du det?

  • Anonym (Ä)
    Tue 24 Nov 2020 15:52
    #10

    Sätt upp en kamera.

Svar på tråden Att inte veta dödar mig inombords