• Anonym (mdd)
    Tue 24 Nov 2020 23:53
    41 visningar
    5 svar
    5
    41

    nischad porr

    Varför är porr så nischad egentligen? hur länge har det varit så? Ganska intressant egentligen om man ser på porrens historia så tror jag att det visserligen fanns vissa kategorier eller fetisher men att dom med handlade om klassiska saker som spanking rumpsmisk men att det nu mest handlar om hur kvinnan ska se ut vara  storlek ålder färg?

  • Svar på tråden nischad porr
  • Wed 25 Nov 2020 17:10
    #1

    När jag växte upp fanns det mjölk, skummjölk och filmjölk. Nu är mejerihyllan 100 meter lång. Ju mer det finns desto mer får de sälja. Det är samma med porr.

  • Anonym (Runka­r'n)
    Wed 25 Nov 2020 17:21
    #2

    Allt förändras. Fanns två TV-kanaler i mitten av 80-talet och när jag började runka så var det till tidningen.

    Nu använder jag mobiltelefonen som hjälp.

  • Wed 25 Nov 2020 17:52
    #3

    Har inte så många år på nacken men minns ändå den "gamla porren". Brukade spola förbi massor av minuter enformigt "göm salamin" till de fåtal saker som kunde intressera mig.

  • mamsen­6
    Thu 26 Nov 2020 01:03
    #4

    Ok "allt förändras" visst men går man tillbaka 100 år så var det väldigt annorlunda. Hänsynslös sadomas bögporr var väl främst det som man hängav sg åt utan att blinka. Och man och kvinna gick hand i hand och var två om porren säger jag på basis av den mängd böglebb porr som fanns  Och det var panng på rödbetan ganska på en gång. Visserligen har jag sett olika typer dels när kvinnan står i centrum och annan mer jämställd.  

    Jag vill dock tro att det är något annat som har hänt en ren "allt går framåt" och "Nu finns det mer kanaler". Det är som att mannen har förvandlad porren tilll sitt eget videofilmsbibliotek där han kan plocka fram sin speciellbyggda kvinna. Klart att det ifnns all möjliga perversiteter men man apar mest efter gamla mönster vill jag tro. 

Svar på tråden nischad porr