• Anonym (Fröke­n)
    Thu 26 Nov 2020 18:42
    153445 visningar
    425 svar
    -3 +3
    425
    153445

    Sambo vill att jag röker

    Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

    Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

    Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

    Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

  • Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (eee)
    Thu 26 Nov 2020 18:56
    #1
    +3
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-26 18:42:58 följande:

    Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

    Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

    Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

    Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.


    Men gud vilken fånig ide! Ja förlåt, men så tänker jag. Men du kanske kan låtsas röka, du behöver väl inte ha en riktig cigarett. Det är ju så sunkigt med röken. 
  • Anonym (Popu)
    Thu 26 Nov 2020 18:59
    #2

    I'll tell you: me lying in bed; the next day she brought me café au lait. She gives me a cigarette, my balls feel like concrete.

    Al Pacino i Glengarryglenross. Din kille är inte ensam med sina tankar.

  • Anonym (Nu blomma­r löken)
    Thu 26 Nov 2020 19:00
    #3
    +2

    Nej det var det mest korkade jag har hört på bra mycket länge....

  • Anonym (Fröke­n) Trådstartaren
    Thu 26 Nov 2020 19:04
    #4
    Anonym (eee) skrev 2020-11-26 18:56:22 följande:

    Men gud vilken fånig ide! Ja förlåt, men så tänker jag. Men du kanske kan låtsas röka, du behöver väl inte ha en riktig cigarett. Det är ju så sunkigt med röken. 


    Ja grejen är den att han tycker det med o nästan skäms såpass mkt att jag tycker synd om honom.
  • Anonym (well)
    Thu 26 Nov 2020 19:04
    #5
    +1

    Det är nog inte helt ovanligt tror jag. Kanske blir ovanligare iom att färre röker nu för tiden.

    Jag hade en pojkvän som rökte, och det luktade ju satan. Men just innan sex tyckte jag att det var upphetsande, faktiskt. Han drog långsamma bloss och sa åt mig att suga. Och så satt han och rökte, nonchigt liksom... Jodåsatte Oskyldig

  • Thu 26 Nov 2020 19:06
    #6

    Det är inte en helt ovanlig fetisch. För många år sedan var jag i ett Internetforum där det var någon kille som jämt tjatade om att han gillade det.

    En kvinna som röker framstår som en lite syndig och framfusig kvinna, för fina flickor röker inte...

    Läs mer här t.ex.: 1102femmefatale.blogspot.com/2010/02/classic-femme-fatales.html

  • Anonym (K)
    Thu 26 Nov 2020 19:08
    #7

    Skaffa örtcigaretter man använder på teater. Mindre cancerframkallande.

  • Anonym (Fröke­n) Trådstartaren
    Thu 26 Nov 2020 19:09
    #8
    Anonym (well) skrev 2020-11-26 19:04:39 följande:

    Det är nog inte helt ovanligt tror jag. Kanske blir ovanligare iom att färre röker nu för tiden.

    Jag hade en pojkvän som rökte, och det luktade ju satan. Men just innan sex tyckte jag att det var upphetsande, faktiskt. Han drog långsamma bloss och sa åt mig att suga. Och så satt han och rökte, nonchigt liksom... Jodåsatte 


    Hur hade du regerat om han hade velat att du rökte samtidigt?
  • Anonym (well)
    Thu 26 Nov 2020 19:14
    #9
    +1
    Anonym (Fröken) skrev 2020-11-26 19:09:47 följande:
    Hur hade du regerat om han hade velat att du rökte samtidigt?
    Hm, jag är lite galen, så jag hade nog provat det faktiskt. Men jag är verkligen ingen typ som röker, vill absolut inte göra det, så jag hade sett det enbart som en "sex-grej".
  • Anonym (Fröke­n) Trådstartaren
    Thu 26 Nov 2020 19:17
    #10
    Anonym (well) skrev 2020-11-26 19:14:12 följande:

    Hm, jag är lite galen, så jag hade nog provat det faktiskt. Men jag är verkligen ingen typ som röker, vill absolut inte göra det, så jag hade sett det enbart som en "sex-grej".


    Ja grejen är att jag har aldrig rökt typ. Känner att om jag ska kunna röka på ett sexigt sätt och inte som en 13-åring så krävs det övning om den kanske jag rent av blir beroende av skiten? Känns sådär att börja röka som 32-åring.
Svar på tråden Sambo vill att jag röker