• Anonym (Hemma­jobba)
    Wed 9 Dec 2020 22:34
    27152 visningar
    62 svar
    -1
    62
    27152

    Sexiga underkläder för män

    Nu under pandemin så har både jag och min fru jobbat hemma under ganska många månader och försökt göra det bästa av situationen. En sak som vi kommit på är att vi ibland har jobba-naken eller jobba-i-underkläder dagar. Men fru hade vid senaste tillfället beställt ett par sexiga underkläder som hon normalt aldrig skulle burit men som hon jobbade i en heldag. Det fick mig att vilja hitta på nåt liknande men finns det nåt motsvarande som jag som man skulle kunna fixa för att överraska henne? Finns det sexiga underkläder för män? Eller har någon en annan idé på nåt man kan göra för att liva upp jobbet/äktenskapet?

  • Svar på tråden Sexiga underkläder för män
  • Anonym (Ander­s)
    Wed 9 Dec 2020 23:57
    #1

    Jorå, klart att det finns.sen är ju allt en fråga om definitioner, tycke och smak.

    Jag tipsar om dessa tre för att få bollen i rull - har handlat

    av alla tre och är helnöjd

    www.sassystar.se/

    krolmajtekpierwszy.pl/

    www.slc.pl/pol_m_Bielizna-meska_Slipy-meskie-3366.html

    Vad tror du om något från dessa som en start?

  • Anonym (Ander­s)
    Thu 10 Dec 2020 15:23
    #2

    ##

  • Thu 10 Dec 2020 15:31
    #3
    -1

    Nej, det finns inga sexiga underkläder för män. Iaf om du frågar dom flesta kvinnor. Däremot finns det osexiga underkläder för män som man ska undvika.

  • Anonym (Ander­s)
    Thu 10 Dec 2020 15:37
    #4
    Anders 386 skrev 2020-12-10 15:31:16 följande:

    Nej, det finns inga sexiga underkläder för män. Iaf om du frågar dom flesta kvinnor. Däremot finns det osexiga underkläder för män som man ska undvika.


    Om man släpper fokus på begreppet 'sexig' till förmån för t ex 'kul', 'oväntad', 'oförutsägbar', 'lekfull' etc och inte tar allt på så blodigt allvar så blir livet lite roligare.
  • Anonym (Ander­s)
    Sat 20 Feb 2021 12:27
    #5

    Puffar tråden

  • Anonym (G)
    Sat 20 Feb 2021 12:37
    #6
    +1

    Egentligen är utbudet för män glest. Själv uppskattar jag dock stilrent och glansiga material med låg midja. Så inga loggor i avvikande färg, finvävd bambu och lite kortare modell är snyggt. Har sett modeller i lite spetsmaterial som faktiskt är rätt snyggt.

  • Anonym (EnAnn­anFru)
    Sat 20 Feb 2021 14:17
    #7

    Kanske lite roliga accessoarer kan vara något? En chippendale-fluga kanske? 

  • Anonym (Ander­s)
    Sat 20 Feb 2021 15:00
    #8
    Anonym (EnAnnanFru) skrev 2021-02-20 14:17:36 följande:

    Kanske lite roliga accessoarer kan vara något? En chippendale-fluga kanske? 


    Absolut - även ögonen vill ha sitt!
  • Sat 20 Feb 2021 23:45
    #9
    -1 +1
    Anonym (Anders) skrev 2020-12-09 23:57:22 följande:

    Jorå, klart att det finns.sen är ju allt en fråga om definitioner, tycke och smak.

    Jag tipsar om dessa tre för att få bollen i rull - har handlat

    av alla tre och är helnöjd

    www.sassystar.se/

    krolmajtekpierwszy.pl/

    www.slc.pl/pol_m_Bielizna-meska_Slipy-meskie-3366.html

    Vad tror du om något från dessa som en start?


    Den första tråden tyckte jag hade mest att bjuda på.
    Har handlat lite på wickedtemptations.com till min Lover, finns fina grejer där.
  • Anonym (L)
    Sun 21 Feb 2021 09:55
    #10

    Helt ärligt tycker jag att ett par hela, rena, gärna helt nya och kanske liiiite för tajta är så nice. T.ex. ett par vita Calvin Kleins! 
    Det kombinerat med ett par slitna snygga jeans och inget på överkroppen, h e r r e g u d! 

Svar på tråden Sexiga underkläder för män