• Anonym (Hemmajobba)

    Sexiga underkläder för män

    Nu under pandemin så har både jag och min fru jobbat hemma under ganska många månader och försökt göra det bästa av situationen. En sak som vi kommit på är att vi ibland har jobba-naken eller jobba-i-underkläder dagar. Men fru hade vid senaste tillfället beställt ett par sexiga underkläder som hon normalt aldrig skulle burit men som hon jobbade i en heldag. Det fick mig att vilja hitta på nåt liknande men finns det nåt motsvarande som jag som man skulle kunna fixa för att överraska henne? Finns det sexiga underkläder för män? Eller har någon en annan idé på nåt man kan göra för att liva upp jobbet/äktenskapet?

  • Svar på tråden Sexiga underkläder för män
  • Anonym (Anders)
    Pussan skrev 2021-02-20 23:45:15 följande:

    Den första tråden tyckte jag hade mest att bjuda på.

    Har handlat lite på wickedtemptations.com till min Lover, finns fina grejer där.


    Tack Pussan, här fanns mycket fint till både män och kvinnor!
  • Anonym (Hermione)

    Brukar inte lägga märke till vad en man har på sig under, bara han är hel och ren. Kallingarna ska ju av ganska snabbt ändå, finns annat som är mer intressant...
    Kvinnor har större urval, och roligare, sexigare underkläder. Mer naturligt förr oss att klä oss utmanande och locka...

  • Anonym (Uniform)

    Underkläder kan jag ha eller mista, men det skulle vara jäkligt uppskattat om maken drog på sig hemvärnsuniformen någon dag. Eller kostym med svart skjorta till. Då skulle det nog kunna bli lite annorlunda lunchrast här hemma!

  • Pussan
    Anonym (Uniform) skrev 2021-02-23 10:57:25 följande:

    Underkläder kan jag ha eller mista, men det skulle vara jäkligt uppskattat om maken drog på sig hemvärnsuniformen någon dag. Eller kostym med svart skjorta till. Då skulle det nog kunna bli lite annorlunda lunchrast här hemma!


    Ja, kostym är manligt, sexigt. Gärna svart skjorta eller ingen skjorta alls.
  • Anonym (Trevligt)
    Anonym (Hemmajobba) skrev 2020-12-09 22:34:07 följande:

    Nu under pandemin så har både jag och min fru jobbat hemma under ganska många månader och försökt göra det bästa av situationen. En sak som vi kommit på är att vi ibland har jobba-naken eller jobba-i-underkläder dagar. Men fru hade vid senaste tillfället beställt ett par sexiga underkläder som hon normalt aldrig skulle burit men som hon jobbade i en heldag. Det fick mig att vilja hitta på nåt liknande men finns det nåt motsvarande som jag som man skulle kunna fixa för att överraska henne? Finns det sexiga underkläder för män? Eller har någon en annan idé på nåt man kan göra för att liva upp jobbet/äktenskapet?


    Sexigt under är alltid "trevligt" för båda parter
    Det finns många online-butiker som säljer sexiga underkläder både för män och kvinnor. Tipsar om ett par sidor där du hittar seriösa och väletablerade svenska sexbutiker. 
    www.sex4u.se/sexiga-underklader
    www.sex4u.se/klader-man

    Lycka till!
  • Anonym (Signatur)

    De sidor på nätet som säljer sexiga underkläder för män, riktar sig oftast till en kundkrets av bögar.

    Kvinnor verkar helt enkelt inte intresserade av att deras män skall ha underkläder som kan betraktas som sexiga och det är också min erfarenhet när jag har läst den här typen av diskussioner på nätet på annat håll tidigare.

  • Anonym (EnAnnanFru)
    Anonym (Signatur) skrev 2021-03-09 11:16:52 följande:

    De sidor på nätet som säljer sexiga underkläder för män, riktar sig oftast till en kundkrets av bögar.

    Kvinnor verkar helt enkelt inte intresserade av att deras män skall ha underkläder som kan betraktas som sexiga och det är också min erfarenhet när jag har läst den här typen av diskussioner på nätet på annat håll tidigare.


    Jag tycker det är jättetråkigt att det är så dåligt utbud för män! Jag håller nämligen med om att det mesta inte är designat för det kvinnliga ögat... Jag skulle definitivt uppskatta lite mer variation på den punkten. 
  • Anonym (Anders)
    Anonym (EnAnnanFru) skrev 2021-03-09 17:53:22 följande:

    Jag tycker det är jättetråkigt att det är så dåligt utbud för män! Jag håller nämligen med om att det mesta inte är designat för det kvinnliga ögat... Jag skulle definitivt uppskatta lite mer variation på den punkten. 


    Vad skulle du vilja se mer av?
  • Sogol

    Tror inte det skulle bli någon större hit, då kvinnors sexualitet inte är lika visuell som oss mäns.

  • Anonym (EnAnnanFru)
    Anonym (Anders) skrev 2021-03-09 18:43:08 följande:
    Vad skulle du vilja se mer av?
    Självklart snygga, fräscha kalsonger. Sedan gillar jag ju t ex breda läderarmband. på min man  Så kanske typ remmar i t ex läder eller tyg som accentuerar mannens överkropp på ett vackert sätt. Jag har letat lite grann men ännu inte hittat något som tilltalat mig.
Svar på tråden Sexiga underkläder för män