• Anonym (Less.­.)
    Sun 13 Dec 2020 00:43
    968 visningar
    6 svar
    6
    968

    Hur påverkar Covid ert sex?

    Hur påverkar Covid ert sexliv?

    För mig, i förhållande och med 3 barn, så har det blivit sämre. Vi har i normala fall ett spännande sexliv och säger inte nej till trekant, utomhus eller andra roliga saker. Men nu när vi båda jobbar hemma så är det inte samma sak. Spänningen försvinner liksom lite när vi alltid ses. Vi umgås knappt alls med andra just nu men har det generellt mycket bra, bara det att sexet saknas på samma sätt som tidigare.

    Någon som har tips eller egna erfarenheter på hur det påverkar ert sex?

  • Svar på tråden Hur påverkar Covid ert sex?
  • Anonym (Noll)
    Sun 13 Dec 2020 00:46
    #1

    Är singel och har inte haft sex under pandemin. Lite hångel men knappt det. Har inte vågat dejta främlingar denna tid.

  • Anonym (Kåt singel­-tjej)
    Sun 13 Dec 2020 07:57
    #2

    Senaste gången jag hade sex var i maj i år. 

  • Anonym (Samma­)
    Sun 13 Dec 2020 08:40
    #3
    Anonym (Noll) skrev 2020-12-13 00:46:48 följande:

    Är singel och har inte haft sex under pandemin. Lite hångel men knappt det. Har inte vågat dejta främlingar denna tid.


    Samma här. Brukar ha sex två - tre gånger per år, men nu har jag inte vågat träffa män. Kanske jag slutar helt efter detta.
  • Anonym (A)
    Sun 13 Dec 2020 09:02
    #4

    Det har inte påverkat det alls. 

    Både jag och min sambo har jobb där vi inte kan jobba hemifrån så för oss har Covid-19 inte inneburit någon förändring alls i något avseende. Vi lever på som vi brukar och har sex som vi brukar.

  • Anonym (fru)
    Sun 13 Dec 2020 09:31
    #5

    Vi jobbar hemifrån båda två och har mer sex än vi hade tidigare. Mysigt att ta en snabbis lite då och då när ungarna är i skolan. 

  • Anonym (eee)
    Sun 13 Dec 2020 09:33
    #6

    Det påverkar oss inte alls. Vi jobbar också en hel del hemifrån men jag skulle nog säga att det är ungefär som vanligt på sexfronten. Möjligen då att man orkar lite mer när man slipper resor till/från jobb och får mer tid hemma.

Svar på tråden Hur påverkar Covid ert sex?