• Anonym (Nyfik­en bs)
    Tue 15 Dec 2020 12:40
    26033 visningar
    37 svar
    37
    26033

    Heterokillar som testat sex med en man

    Jag har under flera år varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en man trots att jag anser mig vara 100 % straight. Jag tänder inte på män men kan finna kukar upphetsande. Jag skulle vilja höra från andra män i min situation som testat? Hur gick ni till väga för att träffa någon? Hur var det? Ångrade ni er någonsin, under eller efter?

  • Svar på tråden Heterokillar som testat sex med en man
  • Anonym (T21)
    Tue 15 Dec 2020 12:48
    #1

    Jag är 100% straight och tjej men finner inte kukar det minsta upphetsande. Tror du kanske bör se över din läggning en gång till. Det är absolut inget fel överhuvudtaget med att vara någon (eller många) procent ostraight.

  • Anonym (Eh?)
    Tue 15 Dec 2020 12:56
    #2

    Om du kan tänka dig ha sex med en annan man så är du snarare bi än hetero.

    Finns inga heteromän som testat att ha sex med andra män. De är isåfall bi.

    Jag är 100 % hetero tjej och jag skulle aldrig någonsin kunna ha sex med en annan tjej, har haft sådana fantasier ibland visst men jag skulle aldrig kunna göra verklighet av den fantasin.

  • Anonym (Eh?)
    Tue 15 Dec 2020 12:57
    #3
    Anonym (T21) skrev 2020-12-15 12:48:19 följande:

    Jag är 100% straight och tjej men finner inte kukar det minsta upphetsande. Tror du kanske bör se över din läggning en gång till. Det är absolut inget fel överhuvudtaget med att vara någon (eller många) procent ostraight.


    Håller med, TS är knappast hetero.
  • Anonym (Nyfik­en bs) Trådstartaren
    Tue 15 Dec 2020 14:04
    #4

    Kalla det vad ni vill. Jag tänder inte på män, vill inte kyssas eller smekas och skulle inte kunna blir kär i en man men är väldigt nyfiken på att få testa suga kuk - tror jag. Kanske det är bara spänningen och tabut som intresserar mig. Därför vill jag hitta någon med samma syn som kanske testat. Är rädd att om jag letar upp en kille så kommer det kännas fel när vi väl börjar.

  • Anonym (Tjej)
    Tue 15 Dec 2020 14:30
    #5

    Det finns en hel del män som är nyfiken på sex med samma kön. Precis som det finns tjejer som också är nyfiken på tjejsex. Behöver inte betyda att man är den ena eller den andra. Jag har använt en dildo på min sambo och han är hetro. Men tycker att det är skönt att stimulera analet då p-punkten sitter där.

  • Tue 15 Dec 2020 14:43
    #6
    +1
    Anonym (Nyfiken bs) skrev 2020-12-15 12:40:46 följande:

    Jag har under flera år varit nyfiken på hur det skulle vara att ha sex med en man trots att jag anser mig vara 100 % straight. Jag tänder inte på män men kan finna kukar upphetsande. Jag skulle vilja höra från andra män i min situation som testat? Hur gick ni till väga för att träffa någon? Hur var det? Ångrade ni er någonsin, under eller efter?


    Samma här. Kan tycka att kukar är sexiga men tänder inte på en manskropp. Kalla det vad ni vill. Skulle aldrig kunna tänka mig ett förhållande med en man.
    Men helt klart är jag mer intresserad av kukar än vad min kvinnliga partner är. Dom flesta kvinnor är ju egentligen mest intresserade av sexet dom får med en man - kuken är ganska ointressant.

    Har haft några få äventyr i 20-årsåldern med ett par olika kompisar.
    Absolut inget jag ångrat. Blev i förhållande tidigt - annars hade jag garanterat testat det flera gånger. Det är en sjukt härlig känsla att hålla i en annan mans styva kuk. Skrattande

    Jag har sugit av en man en gång - men aldrig blivit avsugen av min fru.
    Men nu menar jag AVsugen och inte bara oralsex.
  • Anonym (Luftb­allong­)
    Tue 15 Dec 2020 14:45
    #7
    Anonym (Nyfiken bs) skrev 2020-12-15 14:04:32 följande:

    Kalla det vad ni vill. Jag tänder inte på män, vill inte kyssas eller smekas och skulle inte kunna blir kär i en man men är väldigt nyfiken på att få testa suga kuk - tror jag. Kanske det är bara spänningen och tabut som intresserar mig. Därför vill jag hitta någon med samma syn som kanske testat. Är rädd att om jag letar upp en kille så kommer det kännas fel när vi väl börjar.


    Så var det för mig, hade fantiserat i några år men vågade aldrig. Till slut träffade jag en kille och fick suga kuk för första gången. Kändes både overkligt, upphetsande och naturligt. Efteråt så velade jag, visste inte om jag ångrade det eller inte. Men kunde inte sluta tänka på det. Så några år senare träffade jag två andra killar. Året därpå en till. Jag ser mig som bisexuell, och med rätt man så kommer jag göra det igen. Tänder på att bejaka mina kvinnliga sidor, vara undergiven, känner mig slampig.
  • Anonym (Nyfik­en bs) Trådstartaren
    Tue 15 Dec 2020 14:58
    #8

    Intressant, var hittade du killarna? Via nätet eller?

  • Anonym (Luftb­allong­)
    Tue 15 Dec 2020 16:05
    #9

    Ja, alla träffade jag via nätet. Sylvester och Qruiser.
    Engångsmöten allihop.

  • Tue 15 Dec 2020 17:12
    #10

    Kallar det för party bi. Jag kan ha sex med killar men kan aldrig få känslor för en kille. Det är mer det förbjudna som lockar.

Svar på tråden Heterokillar som testat sex med en man