• Linkan123

    Gymnasiet

    Hej! Jag är 19 år och går sista året på gymnasiet och ska beräknat föda i början på juli. Jag har panik över skolan och samtidigt Corona då min skola inte tar hänsyn till det. Jag undrar hur ni gjort som blivit gravida sista året på gymnasiet? Har ni gått kvar hela året eller avslutat och sedan pluggat upp det?

  • Svar på tråden Gymnasiet
  • SnömoddLivsnjutaren
    Linkan123 skrev 2020-12-16 19:55:31 följande:

    Hej! Jag är 19 år och går sista året på gymnasiet och ska beräknat föda i början på juli. Jag har panik över skolan och samtidigt Corona då min skola inte tar hänsyn till det. Jag undrar hur ni gjort som blivit gravida sista året på gymnasiet? Har ni gått kvar hela året eller avslutat och sedan pluggat upp det?


    Nu har vi svarat i varandras trådar ser jag. Jag går också sista året i gymnasiet. Jag är beräknad att föda i Augusti. För oss var det inte planerat, så kom som en chock kan man säga. Jag hoppas att jag mår bra så jag kommer kunna gå i skolan och ta studenten. Vi har just nu distans (skönt). Dock går jag lärling och är ute i vården tre dagar i veckan. Hur ska du göra?

    Grattis!
Svar på tråden Gymnasiet