• Starman11

    Att Komma analt.

    Hej

    Har en längre tid experimenterat med analen för jag upptäckte att det var skönt att bli insläppt i min egen kropp och att hitta punkter som är skönare än att bara runka av mig.

    Det känns som att det är en process som kräver tid, närvaro, tajming och många mer faktorer än att bara dra en runk liksom.

    Min fråga är vilken prostatamassageapparat ni kan rekommendera.

    Jag förstår att vi alla är olika byggda och att en apparat för en person inte gör ett jota för en annan.

    En dildo med lite böj måste jag liksom vinkla nerifrån och upp om jag ligger ner och står jag på alla fyra (tre om inte tjejen hjälper mig med strapen) så trycker jag ner den i mig för att stöta/trycka mot det området som får det att bli tyst i rummet ????

    Hur lär jag henne hitta just det området? Jag är inte helt ovan men tanken på att ha hennes hand i mig känns berusande och i tillägg om hon hittar ?the spot?

    Vad har ni för råd att ge till mig som har öppnat en dörr och tagit ett steg igenom.

    1:Vilken massageapparat/dildo/g punktsstav osv har du testat som du rekommenderar?

    2: vilka tips har du att ge om sk fisting? Förutom massa glid och tid samt att bara göra det som är skönt?

    3: vilken fråga skulle du ställa här i denna tråden?

  • Svar på tråden Att Komma analt.
  • Anonym (Bak pojke)

    Du är helt fel ute.

    Ge fan i att söka prostatan, glöm pluggar.

    Inrikta dej enbart på en lång naturlig ådrig dildo som är styv och knulla dej bara rakt in långa djupa drag. Med sugpropp är bra men oslagbart när någon annan kan pumpa den i dej. Med tiden kommer orgasmer som får ditt prostatasökande att bli oviktigt

  • Anonym (Sugaren)

    Jag tipsar om att hitta någon kille som vill knulla dig. För egen del föredrar jag när killen tar för sig och knullar mig så djupt han kan/vill. Han behöver inte leta efter "rätt" vinkel, knullar han mig ordentligt så sprutar jag.

  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Sprut) skrev 2021-01-19 21:36:18 följande:

    vad är det som sprutar ut? 


    Sperma
  • Anonym (Bak pojke)
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-01-18 18:48:30 följande:

    Jag tipsar om att hitta någon kille som vill knulla dig. För egen del föredrar jag när killen tar för sig och knullar mig så djupt han kan/vill. Han behöver inte leta efter "rätt" vinkel, knullar han mig ordentligt så sprutar jag.


    Råder stor okunnighet om att så fort det kommer något ur kuken så är det sperma. Jag hade lika fel i början.

    Jag sprutar div annat.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Bak pojke) skrev 2021-02-03 01:13:56 följande:
    Råder stor okunnighet om att så fort det kommer något ur kuken så är det sperma. Jag hade lika fel i början.

    Jag sprutar div annat.
    Hur vet man vad det är som sprutar?
  • Anonym (Bak pojke)
    Anonym (Sugaren) skrev 2021-02-05 16:19:26 följande:

    Hur vet man vad det är som sprutar?


    Sperma o prostata sekret ser lika ut men sperma kommer med pumpande sammandragningar medan prostatasekret bara rinner ut. Sen i den högre skolan har du sprutorgasm identisk med tjejer och då sprutar det kristallklart sekret.

    Spermaorgasm får man oftast en av o sen blir man slö o tappar gnistan. De andra kan du köra gång på gång.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Bak pojke) skrev 2021-02-07 02:06:17 följande:

    Sperma o prostata sekret ser lika ut men sperma kommer med pumpande sammandragningar medan prostatasekret bara rinner ut. Sen i den högre skolan har du sprutorgasm identisk med tjejer och då sprutar det kristallklart sekret.

    Spermaorgasm får man oftast en av o sen blir man slö o tappar gnistan. De andra kan du köra gång på gång.


    Ok. Då är det sperma jag sprutar.
  • Litenmenhård

    Jag brukar använda en massagestav. Ska också köpa en buttplugg som jag kan ha om dagarna. Jag drömmer om att en kille ska ta mig!


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden Att Komma analt.