• Skön55

    Onanerar för ofta?

    Hej! Lite nyfiken!är en man på 55 år som ständigt är kåt och vill knulla men min sambo har ingen vidare lust längre. Själv blir jag bara kåtare med åren och jag runkar säkert i snitt tre gånger om dagen. Avtar lusten för er kvinnor normalt när ni blir äldre?

  • Svar på tråden Onanerar för ofta?
  • Anonym (Anonym)

    Ja det är helt normalt att sexlusten går ner med åldern i takt med att hormonnivåerna förändras.

    Att onanera tre gånger om dagen låter mest som något slags tvångsbeteende än vanlig lust. Försök håll dig till en gång om dagen.

  • Anonym (444r)

    Skaffa ett jobb, en hobby eller läs en bok så att du kommer på andra tankar nån gång ibland.

  • Anonym (Kvinna 40+)

    Min sexlust har ökat efter 40.

    Sex 2 ggr om dagen hade varit optimalt , nu vill min partner bara 2-4 ggr i veckan.

    Onanerar jag jag max en gång om dagen de dagar vi inte ligger. Det ska inte bli något maniskt över det.

  • Skön55

    Problemet är att jag har jobb! Ett heltidsjobb samt ett extrajobb ibland på helger. Hobby har jag samt hus och trädgård. Och onanerandet är inte maniskt, utan jag är kåt helt enkelt och tänker väldigt ofta på sex.

  • Anonym (Pensionär)

    Jag är pensionär och runkar nästan dagligen men slutar oftast strax innan utlösning. Om jag sprutar får jag inte upp kuken mer den dagen. sparar sprutet till frun nån gång i veckan

  • Guldnova

    Det går inte att generalisera, en del får ökad lust, en del mindre. Det beror på hur kvinnans liv ser ut oxå. Hormonerna påverkar även om man är singel förståss men andra saker får lusten att öka eftersom man slipper bli gravid.

    Med glimten i ögat:

    Kvinnor 50+ i fh sedan 25 år skulle jag säga ja...

    Kvinna 50+ singel Nej.

    Jag är 55 snart och kåtare än nånsin.

  • Anonym (Manisk)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-01-07 14:37:28 följande:

    Ja det är helt normalt att sexlusten går ner med åldern i takt med att hormonnivåerna förändras.

    Att onanera tre gånger om dagen låter mest som något slags tvångsbeteende än vanlig lust. Försök håll dig till en gång om dagen.


    Är det du som bestämmer? Vad då maniskt.. jag kpmmer2-3 ggr om dan.. och du har ingen aning om varför .. sluta döm människor
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Manisk) skrev 2021-01-09 14:03:48 följande:
    Är det du som bestämmer? Vad då maniskt.. jag kpmmer2-3 ggr om dan.. och du har ingen aning om varför .. sluta döm människor
    Gå och ta tag i ditt liv vet ja. Tydligen träffade jag en riktigt öm tå :)
  • Anonym (Pensionär)

    Som man går det inte att onanera för ofta. Har man väl fått utlösning vill inte kuken stå mer. När den blir hård igen är det bara att börja om. För egen del händer det inte mer den dagen. Beror på att kuken är 70 år gammal snart. 

  • Skön55

    Guldnova! Visst är det lite konstigt jag blir också kåtare med åren fast jag har varit kåt hela livet. Trodde det skulle vända efter 50 men nu är jag 55 och blir bara kåtare som sagt.

  • Anonym (Det går definitivt att onanera för ofta)

    Jag vill inte säga att jag är sexmissbrukare för jag har inte sex. Jag är onani och porrmisbrukare. Jag onanerar periodvis alldeles för ofta. Kan onanera bort hela dagar. Kan bli så öm och svullen av det att vare sig "knappen" eller "hålet" går att stimulera längre och det gör bara ont så då byter jag till baken.

    Är kanske bättre än att skära mig eller äta en massa benzodiazepiner för att hålla ångesten borta som jag gjort tidigare men inte särskilt sunt det heller. Hade velat träffa någon snäll karl men tror inte jag klarar av att ha en relation. Dels med detta, dels med ångesten och dels med den sociala fobin.

Svar på tråden Onanerar för ofta?